Hop til indhold

Fønix og telepati


Petrine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 215
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja jeg kan også hive eksempler frem, som damen på ingen måde har kunnet google sig til, så har det været sygt heldige gæt, men det er gjort flere gange, så det giver bare i sidste ende ingen logisk mening hvis det var gætværk.

Og den måde det blev sagt på, der er rigtig meget Motor i det. Nu ér han faktisk ikke så selvglad at det halve kunne være løgn, men jeg forstår godt hvad han mener..

 

Vi skal helt klart prøve. Men det bliver først om en måneds tid eller 2. Jeg har simpelthen ikke 400 kr til det, pt. Selvom jeg rigtig gerne ville have svar lige nu:genert:

 

Hvad ville du spørge om?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ér han faktisk ikke så selvglad at det halve kunne være løgn, men jeg forstår godt hvad han mener..

 

Jeg synes, at det er sødt, den måde han er lidt selvglad på. :lun: Jeg tænker på sådan et lille barn, der siger "seeeee en fin kjole jeg har på, og jeg er også rigtig god til at sjippe!" :lol: Eller ligesom lille Fønx, der siger, at han er rigtig fin. Nu sagde Tyson ikke noget om det, men jeg er sikker på, at han også gerne vil fortælle mig, at han er meget fin og god og dygtig. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, at det er sødt, den måde han er lidt selvglad på. :lun: Jeg tænker på sådan et lille barn, der siger "seeeee en fin kjole jeg har på, og jeg er også rigtig god til at sjippe!" :lol: Eller ligesom lille Fønx, der siger, at han er rigtig fin. Nu sagde Tyson ikke noget om det, men jeg er sikker på, at han også gerne vil fortælle mig, at han er meget fin og god og dygtig. :hjerte:

 

Jeg ved ikke om jeg lægger for meget i det... det er bare lidt spøjst at han har sagt avl og udstilling, når nu jeg har sagt at vi nok ikke kommer til at gøre mere i det (udstilling altså)? Mest fordi han nok vil eksplodere en smule af at stå i en ring, men ok, han ville nok finde det vææældigt morsomt hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om jeg lægger for meget i det... det er bare lidt spøjst at han har sagt avl og udstilling, når nu jeg har sagt at vi nok ikke kommer til at gøre mere i det (udstilling altså)? Mest fordi han nok vil eksplodere en smule af at stå i en ring, men ok, han ville nok finde det vææældigt morsomt hehe.

 

Han synes jo, at han har et potentiale, han ikke udnytter, han vil nok bare fortælle, at du ikke skal undervurdere ham. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad ville du spørge om?

 

Jeg ville godt vide, om der er noget jeg kan gøre anderledes (motion, kost og sådan). Om jeg presser hende for hårdt (motionsmæssigt) og om hun synes træning/konkurrencer er sjovt og noget vi skal fortsætte træning. Om jeg er for omklamrende:genert:

 

Jeg siger jo ofte, at jeg godt kunne tænke mig at finde labben i hende:genert: Altså den der lalleglæde, iveren for at løbe og hente, ja være aktiv og selvstændig

 

Jeg er en håbløs hundeejer:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville godt vide, om der er noget jeg kan gøre anderledes (motion, kost og sådan). Om jeg presser hende for hårdt (motionsmæssigt) og om hun synes træning/konkurrencer er sjovt og noget vi skal fortsætte træning. Om jeg er for omklamrende:genert:

 

Jeg siger jo ofte, at jeg godt kunne tænke mig at finde labben i hende:genert: Altså den der lalleglæde, iveren for at løbe og hente, ja være aktiv og selvstændig

 

Jeg er en håbløs hundeejer:genert:

 

Nej du er da ej, Luna er da en vildt heldig hund! Hvad nu hvis hun sagde "jeg vil gerne bare ligge på sofaen og spise hele dagen"? hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kontaktet Anne-marie - og jeg tager chancen og prøver at få hende til at kontakte Sitto. Hun har gjort det nogle gange før med døde dyr.

Så er det bare jeg tænker, skal jeg oplyse Sitto som navn eller hendes stamtavlenavn? Sitto er jo rimelig nemt og lettilgængeligt at google - men Petrine, du oplyste Fønix stamtavlenavn ik?

 

Hvad tror i er smartest? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kontaktet Anne-marie - og jeg tager chancen og prøver at få hende til at kontakte Sitto. Hun har gjort det nogle gange før med døde dyr.

Så er det bare jeg tænker, skal jeg oplyse Sitto som navn eller hendes stamtavlenavn? Sitto er jo rimelig nemt og lettilgængeligt at google - men Petrine, du oplyste Fønix stamtavlenavn ik?

 

Hvad tror i er smartest? :vedikke:

 

 

Jeg tror ikke du skal snakke med hende for at bevise over for dig selv at hun ikke fupper ?? Eller misforstår jeg det ?? Du skal bare oplyse det navn du kalder din hund til daglig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg kontaktet Anne-marie - og jeg tager chancen og prøver at få hende til at kontakte Sitto. Hun har gjort det nogle gange før med døde dyr.

Så er det bare jeg tænker, skal jeg oplyse Sitto som navn eller hendes stamtavlenavn? Sitto er jo rimelig nemt og lettilgængeligt at google - men Petrine, du oplyste Fønix stamtavlenavn ik?

 

Hvad tror i er smartest? :vedikke:

 

Selvfølgelig Sitto.. Hvorfor ialverden skulle hun dog google?? Forstår ikke den mistro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke du skal snakke med hende for at bevise over for dig selv at hun ikke fupper ?? Eller misforstår jeg det ?? Du skal bare oplyse det navn du kalder din hund til daglig.

Ok, det var forkert formuleret - det er ikke for at overbevise mig selv om at hun ikke fupper. Det er fordi jeg gerne vil se om hun kan finde ud af hvad der er sket i Sittos hvalpetid. :cry: Men tænker bare at Sitto stadig er let at google og finde alt det jeg har skrevet om hende. Men ok, kender jo heller ikke selv detaljerne omkring hendes hvalpetid og det er jo dét jeg gerne vil have. Så det kan jo faktisk være helt ligegyldigt, jeg skriver bare Sitto så :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes osse du bare skal sige din hund hed Sitto. Du skal gøre det fordi du vil tro på det, ikke for at se om hun snyder, synes jeg.. og du har jo læst vores indlæg om det, der er masser i verdenen hun ikke kan vide, jeg tror på ingen måde overhovedet at hun har siddet og googlet nogen.

 

Jeanette, jeg skrev selv ned men hun vil gerne sende det, hvis man vil have det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig Sitto.. Hvorfor ialverden skulle hun dog google?? Forstår ikke den mistro.

Jeg skal gerne indrømme jeg er lidt skeptisk, sådan noget alternativ noget har aldrig været noget vi har kendt til/brugt i min familie :genert: - MEN jeg gør på ingen måder det her for at få vished om det virkelig er sandt. Det er for at få detaljerne om Sittos hvalpetid - og dem kender jeg ikke engang selv til. Og det er jo rigtigt, hun kunne finde ting i ikke engang har haft skrevet om, som hun ikke kunne finde ud af uanset hvor meget hun så googlede.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder I selv og skriver ned undervejs, hvad hun siger? Eller får man det på skrift?

 

Ja medmindre man har klæbehukommelse, så skriv det ned i mens.

Anne marie sender ikke noget bagefter, men hos Winnie, får man det hele på en lang mail inkl hilsen, gode råd og links til forskellige dyrlæger eller behandlingere hvis det er nødvendigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår så godt mistroen, jeg ville ikke skrive hundens navn. Hvorfor skulle hun ikke google?

 

Det tror jeg ikke hun ville få noget ud af, og det kan man jo også høre på de andres historier hun ikke gør. Det ville da også tage hende en krig at finde.

 

Ej, jeg ville gå ind i det med åbent sind uden at tænke hun fupper osv. Nogle har bare de evner, det tror jeg på. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, det var forkert formuleret - det er ikke for at overbevise mig selv om at hun ikke fupper. Det er fordi jeg gerne vil se om hun kan finde ud af hvad der er sket i Sittos hvalpetid. :cry: Men tænker bare at Sitto stadig er let at google og finde alt det jeg har skrevet om hende. Men ok, kender jo heller ikke selv detaljerne omkring hendes hvalpetid og det er jo dét jeg gerne vil have. Så det kan jo faktisk være helt ligegyldigt, jeg skriver bare Sitto så :5up:

 

 

Okay, det er nok også bare fordi jeg kender Winnie godt efterhånden og både hende og Anne- marie er sådan nogle hjertevarme kvinder der gør hvad de kan for at hjælpe os med dyrene og så får jeg det sådan lidt, øv, hvis folk bare kontakter hende for at finde ud af om hun bluffer eller ej. Men det kan jeg jo så også forstå at du ikke gør. Håber du får hjælp til din hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg ikke hun ville få noget ud af, og det kan man jo også høre på de andres historier hun ikke gør. Det ville da også tage hende en krig at finde.

 

Ej, jeg ville gå ind i det med åbent sind uden at tænke hun fupper osv. Nogle har bare de evner, det tror jeg på. ;-)

Jeg er ikke afklaret omkring hvad jeg tror og ikke tror omkring den slags, og jeg er da også ganske nysgerrig omkring de mennesker der påstår at besidde de ever. Men faktum er desværre at der findes mange, mange fupmagere derude. Folk der googler, facebooker og snyder sig til info. Og dem ville jeg til hver en tid forsøge at gardere mig imod, ved fx. ikke at fortælle hundens navn, såfremt det er specielt.

 

Man behøver ikke ligefrem at være et google-geni for at finde frem til enddog meget specifikke informationer om folk og fæ.

Når jeg googler Sitto, kommer dette op som nummer 4: Sitto - www.sittoogdino.dk

Det tog mig nok 2,5 sekunder at trykke S-I-T-T-O på google, 5 sekunder at sætte fokus på søgeresultat nummer 4, 1 sekund at klikke på resultatet og et par minutter at læse forsidehistorien.

På under 3 minutter er jeg RET godt dækket ind ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hun fortalte med at Motor viste hvordan han kan danse helt oppe på tæerne, det gør han sammen med mig når han skal tigge virkelig gode godbidder, han gør det ikke til træning eller andre steder, han gør det tit på vej hjem fra en tur hvor det bare er os. Det er der heller ikke noget på skrift om eller film af, men det er bare SÅ meget Motor hun fortalte da hun fortalte om det, altså med de ord hun sagde, så havde jeg det som om hun virkelig havde mødt ham.

 

Jeg kunne selvfølgelig godt have sagt hans tavlenavn, men det er jo ikke min Motor det navn.

 

Jeg tror ikke jeg er skeptisk, men et eller andet sted ér det svært at forstå rent logisk, men hun havde altså ikke sagt særlig mange sætninger før jeg bare havde åben mund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke afklaret omkring hvad jeg tror og ikke tror omkring den slags, og jeg er da også ganske nysgerrig omkring de mennesker der påstår at besidde de ever. Men faktum er desværre at der findes mange, mange fupmagere derude. Folk der googler, facebooker og snyder sig til info. Og dem ville jeg til hver en tid forsøge at gardere mig imod, ved fx. ikke at fortælle hundens navn, såfremt det er specielt.

 

Man behøver ikke ligefrem at være et google-geni for at finde frem til enddog meget specifikke informationer om folk og fæ.

Når jeg googler Sitto, kommer dette op som nummer 4: Sitto - www.sittoogdino.dk

Det tog mig nok 2,5 sekunder at trykke S-I-T-T-O på google, 5 sekunder at sætte fokus på søgeresultat nummer 4, 1 sekund at klikke på resultatet og et par minutter at læse forsidehistorien.

På under 3 minutter er jeg RET godt dækket ind ;)

Netop sådan tænkte jeg også :-)

Men jeg har taget chancen og givet hende navnet Sitto. Kommer hun frem med flere detaljer end jeg kender til og det passer til det jeg ved, eller fortæller noget som jeg ved ikke står på nettet, så får hun også overbevist mig. Men kan hun ikke fortælle andet end der står på nettet, jamen så har det heldigvis kun kostet 400 kr og jeg beholder min lettere skepsis fremover ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke afklaret omkring hvad jeg tror og ikke tror omkring den slags, og jeg er da også ganske nysgerrig omkring de mennesker der påstår at besidde de ever. Men faktum er desværre at der findes mange, mange fupmagere derude. Folk der googler, facebooker og snyder sig til info. Og dem ville jeg til hver en tid forsøge at gardere mig imod, ved fx. ikke at fortælle hundens navn, såfremt det er specielt.

 

 

Jeg kan også finde en masse om Motor, top hittet er at han har fået hvalp, det sagde hun ingenting om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...