Hop til indhold

Rotter på afveje


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Søde, søde hvalpe :lun:

 

... men - hvad syntes marsvinet om den omgang? Får altså lidt ondt af den... :genert:

Ingenting.. Løverne jager ikke og bider ikke. De voksne groomer dem og slikker dem..Marsvinet løber ikke engang væk.. Lige med hvalpene tror jeg også mere det var spånerne og halmen de syntes var så spændende..

Og de er jo aldrig sammen medmindre jeg er lige ved siden af

Link til indlæg
Del på andre sites

De er søde :lun:.... men synes også, at det er lidt synd for marsvinene. Hundene kan jo hurtigt komme til, at træde på dem.
Træde på dem? Aj hvorfor skulle de dog det? Så skulle de voksne hunde også træde på hvalpene.. Det gør de ikke..ikke engang schæferen som vejer 30 gange så meget som hvalpene. hvalpene vejer ikke ret meget mere end marsvinet

Hvalpene snusede stille og roligt rundt. Og marsvinet sad helt stille. Den for jo ikke rundt fordi den var bange. Så havd jeg da ikke lade dem snuse rundt dernede

Link til indlæg
Del på andre sites

Træde på dem? Aj hvorfor skulle de dog det? Så skulle de voksne hunde også træde på hvalpene.. Det gør de ikke..ikke engang schæferen som vejer 30 gange så meget som hvalpene. hvalpene vejer ikke ret meget mere end marsvinet

Hvalpene snusede stille og roligt rundt. Og marsvinet sad helt stille. Den for jo ikke rundt fordi den var bange. Så havd jeg da ikke lade dem snuse rundt dernede

 

Det er nok bare mig, der er lidt pylret ;-) tænkte bare på, at når de gemmer sig i høet, kan de jo være svære, at se, også for hunde, selv om de selvfølgelig kan lugt hvor de er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min "fedebolle" Lion stamper heller ikke på mine marsvin. Han er meget varsom når jeg har dem ude. Han tror det er hans ejendom. Men han har jo så den ejendoms fornemmelse på ALT :mrgreen:. Når han ligger hos dem og de vil ind under ham flytter han sig lige så langsomt så de nu også han komme ind i hans varme pels. De må hive i hans pels osv.

Billede00272.jpg Lion og Pumukkel. Yogi har overtaget Pumukkles hyggekurv.

Billede0212.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...