Hop til indhold

Gentlemen


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fine drengene:lun:

 

Øjj, Crazy er blevet fiiin:hjerte:

Ja..giv ham et år til så skal du bare se... Vidi har udviklet sig så meget i år.. Hvis jeg nogensinde får gjort ham tryg i ringen igen så er der nogen der skal passe på hahaha

Der mangler lidt hanner..Men det er dem der er vinterklippet.. Dem kan jeg næsten ikke vise frem :oops: Jeg tager billeder af Vidan og Blaster senere

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal du se at komme i gang :lol: Jeg vil bruge ham til en parring og så bliver han solgt..Medmindre Oliver når at forelske sig så meget at han aldrig når ud herfra :evil:

 

Åh jeg må hemmeligt håbe, at den parring tager laaaaaang tid. For jeg tvivler på, at manden går med på en hund mere foreløbigt. Det tog et år bare at komme til en hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh jeg må hemmeligt håbe, at den parring tager laaaaaang tid. For jeg tvivler på, at manden går med på en hund mere foreløbigt. Det tog et år bare at komme til en hund
så har du ikk opdraget ham godt nok..Det er præcis grunden til jeg ikke skal have en mand igen.. Nu bestemmer jeg selv hvilke hunde jeg vil have hahaha
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja..giv ham et år til så skal du bare se... Vidi har udviklet sig så meget i år.. Hvis jeg nogensinde får gjort ham tryg i ringen igen så er der nogen der skal passe på hahaha

Der mangler lidt hanner..Men det er dem der er vinterklippet.. Dem kan jeg næsten ikke vise frem :oops: Jeg tager billeder af Vidan og Blaster senere

 

Kan godt se at Vidi har sat noget krop siden jeg så ham sidst.. Og Crazy også.. Er ret spændt på at følge julekuldet i fremtiden, de er bare så smukke:lun:

 

Hehe, har Natascha passet hunde, siden et par er vinterklippet?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

så har du ikk opdraget ham godt nok..Det er præcis grunden til jeg ikke skal have en mand igen.. Nu bestemmer jeg selv hvilke hunde jeg vil have hahaha

 

Han er verdens bedste far - og en af de bedste mænd jeg kender. Så jeg tillader, at han også har lidt at skulle have sagt omkring den arbejdsbyrde, der bliver bragt ind i huset. For ekstra dyr er ekstra arbejde. Men uuuh, Elvis er bare....:hjerte: Mine piger ville elske ham - for ikke at tale om Buzz, der ville gå helt i selvsving over sin egen løve. Og jeg kunne få lov at låne ham engang imellem :lol: Var det ikke noget med en agility-løve?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er verdens bedste far - og en af de bedste mænd jeg kender. Så jeg tillader, at han også har lidt at skulle have sagt omkring den arbejdsbyrde, der bliver bragt ind i huset. For ekstra dyr er ekstra arbejde. Men uuuh, Elvis er bare....:hjerte: Mine piger ville elske ham - for ikke at tale om Buzz, der ville gå helt i selvsving over sin egen løve. Og jeg kunne få lov at låne ham engang imellem :lol: Var det ikke noget med en agility-løve?
Jo Pernille vil gerne have ham men hun har 3 i forvejen..
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er verdens bedste far - og en af de bedste mænd jeg kender. Så jeg tillader, at han også har lidt at skulle have sagt omkring den arbejdsbyrde, der bliver bragt ind i huset. For ekstra dyr er ekstra arbejde. Men uuuh, Elvis er bare....:hjerte: Mine piger ville elske ham - for ikke at tale om Buzz, der ville gå helt i selvsving over sin egen løve. Og jeg kunne få lov at låne ham engang imellem :lol: Var det ikke noget med en agility-løve?
Det var ikke nogen dårlig idé :hmm: Vil du løbe agility med ham så han kan blive set? Så kan jeg sende en over til Afghansk mynde også som besøgshund :lol:
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og bredere i hovedet :mrgreen: og så har han bare det bedste temperament..

 

Ja, han er blevet flot. :hjerte: Og jep, verdens bedste temperament. :5up:

 

Ja..giv ham et år til så skal du bare se... Vidi har udviklet sig så meget i år.. Hvis jeg nogensinde får gjort ham tryg i ringen igen så er der nogen der skal passe på hahaha

Der mangler lidt hanner..Men det er dem der er vinterklippet.. Dem kan jeg næsten ikke vise frem :oops: Jeg tager billeder af Vidan og Blaster senere

 

Ej, vi vil også se billeder af de vinterklippede!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ikke nogen dårlig idé :hmm: Vil du løbe agility med ham så han kan blive set? Så kan jeg sende en over til Afghansk mynde også som besøgshund :lol:

 

Ja :mrgreen: Jeg vil gerne løbe agility med ham :hjerte: Og Rally med både ham og Buzz. Og cirkuskunster...ååårh de ville være gode sammen til at lave trick :lun: *drømmer mig lidt væk i Elvis*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...