Hop til indhold

Gentlemen


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Åh jeg snakkede med manden. Han siger, at hvis vi vinder den store gevinst i lotto, så må jeg godt få Elvis :lun: Han siger så godt nok også, at så vil han være ninja :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Køb et tørklæde han kan have for øjnene og klip to huller i...og hent derefter Elvis

 

:sjov: Det er sateme lige før, det skal prøves.

 

Jeg tror, desværre, ikke det virker på ham. Men det kunne jo være :slem: Elvis er hele grunden til, jeg fik lov at få Buzz :hjerte: Det ville være ret magisk, hvis Elvis alligevel endte her

Link til indlæg
Del på andre sites

Køb et tørklæde han kan have for øjnene og klip to huller i...og hent derefter Elvis

 

Eeeei han brokkede sig over, at en ninja altså ikke har tørklæde med to huller. Jeg må skaffe en burka til ham så :hmm: Det er vel det, der kommer tættest på

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige løvermænder... hver og en:lun:

 

Dum, dummere, dummest er bare smukke.. Og Ivy.. Og Blaster.. Og egentlig må jeg nok bare indrømme at jeg bedst kan lide de mørkere hunde:lol: Både de fading og dem der beholder farven:lun:

 

Hvis jeg nogensinde skal have en løve mere, så skal han også være mørk - med en pels som Charlies.. Ottos mørke pletter har samme kvalitet - blød, blank, falder flot og er nem at holde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Eeeei han brokkede sig over, at en ninja altså ikke har tørklæde med to huller. Jeg må skaffe en burka til ham så :hmm: Det er vel det, der kommer tættest på

 

Burka er et godt bud. For et par år siden gik jeg sammen med sønnen inde på banegården i Århus, imod os kom en dame (tror jeg) iført burka - sønnen puffer mig i siden med albuen og hvisker til mig "Se mor - en ninja" ...

 

Så er det dælme svært at finde en grimasse der kan passe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Burka er et godt bud. For et par år siden gik jeg sammen med sønnen inde på banegården i Århus, imod os kom en dame (tror jeg) iført burka - sønnen puffer mig i siden med albuen og hvisker til mig "Se mor - en ninja" ...

 

Så er det dælme svært at finde en grimasse der kan passe :mrgreen:

 

I like! :sjov:

 

Min ninjaman er taget til Sverige og jeg er græsenke. Så kunne man da godt bruge sådan en rock n' roll sanger til at holde sig varm i sengen :hjerte:

 

Jeg krydser fingre for den store lottogevinst, for så er der ingen tvivl :lun::x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...