Hop til indhold

Altså.. hvad er der med de hunde og Nordsjælland ?


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Nu er der igen en hund der efterlyses på Dyrefinder, denne gang fra Skævinge.

Synes, at der har været et par stykker fra Nordsjælland her på det sidste.

 

Dyrefinder

Tjah, hvad der får hunde til at løbe bort, ved jeg jo ikke, men jeg har lige kigget på Dyrefinder og jeg må sige, at det sgutte er mange oplysninger, de kommer med der. Så var de to FB-grupper anderledes nyttige. Der står ikke engang, HVOR i Skævinge hunden sidst er set?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, hvad der får hunde til at løbe bort, ved jeg jo ikke, men jeg har lige kigget på Dyrefinder og jeg må sige, at det sgutte er mange oplysninger, de kommer med der. Så var de to FB-grupper anderledes nyttige. Der står ikke engang, HVOR i Skævinge hunden sidst er set?

 

 

Jeg ved jo heller ikke hvorfor hundene er rendt bort, men syntes bare, at det er pudsigt, at det er i det samme område de sidste par stykker er forsvundet ;-)

 

Og du har ret med hensyn til oplysninger, så er det meget mangelfuldt.

 

Men det er måske fordi, man selv skal henvende sig for, at få mere at vide, det har jeg gjort et par gange, men det kunne jo spare tid, hvis alle oplysninger man skulle bruge var der, samt et billed af hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved jo heller ikke hvorfor hundene er rendt bort, men syntes bare, at det er pudsigt, at det er i det samme område de sidste par stykker er forsvundet ;-)

 

Og du har ret med hensyn til oplysninger, så er det meget mangelfuldt.

 

Men det er måske fordi, man selv skal henvende sig for, at få mere at vide, det har jeg gjort et par gange, men det kunne jo spare tid, hvis alle oplysninger man skulle bruge var der, samt et billed af hunden.

Så vidt jeg husker, så var der ca. 20 km mellem de to hunde og den tredie var på Amager?

 

Hvis man gerne vil have organiseret en ordentlig eftersøgning, så skal man vist ikke melde sin hund til dyrefinder, tror jeg. Så må man oprette en FB-gruppe. Det ser alle ens venner og så ryger rygtet rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vidt jeg husker, så var der ca. 20 km mellem de to hunde og den tredie var på Amager?

 

Hvis man gerne vil have organiseret en ordentlig eftersøgning, så skal man vist ikke melde sin hund til dyrefinder, tror jeg. Så må man oprette en FB-gruppe. Det ser alle ens venner og så ryger rygtet rundt.

 

Jeg var lige på Dyrenes beskyttelses side og der står lidt mere om ham og så er han løbet væk fra Solparken 17 i Skævinge.

Der er også en efterlysning af ham på FB under På vej hjem. Fremlysning og efterlysning af dyr i hele landet.

 

 

Detaljer | Dyrenes Beskyttelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne det mon have noget at gøre med hunde der er bange for fyrværkeri, og som bliver liftet uden snor i disse dage?

 

Bella er heldigvis ikke bange - ihvertfald ikke når vi er der, så når det er mørkt er hun kun i haven hvis vi er med, og på aftentur er hun i flex. Bare for en sikkerheds skyld.

 

Fyrværkeri...ja, måske.

 

Walde, som hunden hedder er vist en ren houdini, som plejer at stikke af , han plejer så også at komme tilbage igen, men det er så ikke sket denne gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...