Hop til indhold

Karla video


Amocca
 Share

Recommended Posts

Lige en video fra de første par dage vi havde Karla

 

Læg mærke til "hundetrappen" der er blevet lavet i haven - fordi den er i 2 plan - og hvordan hunden totalt ignorer den :roll:

 

Øv, kan ikke ligge den op, da den fylder for meget, så I må nøjes med et link til den...

 

http://blip.tv/file/1159150

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastisk video, og Karla er jo bare så dejlig :lun: Må også indrømme at jeg ikke kun blev foresket i karla, men også i musikken :oops: :oops: :oops: :oops:

 

musikken er venligst sponseret af Mames Babegenush - som er min søsters kærestes band... de spiller jødisk folke- og bryllupsmusik :-D det er fantastisk live!

 

Total glad i låget musik....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes de er for vilde! Har allerede været inde på myspace og tjekket dem. Det er fedt! Elsker folkemusik, og soundtracket til "Black cat white cat", og de må siges at falde under den genre :blink:

 

Hvaaa.. Findes der en cd? :oops:

 

de har faktisk lige været i studiet :-D regner med at cd'en udkommer til oktober

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahahhaha Karla Malone styre for vildt.

 

Genial video :lun:

 

Den med busken, det er som at se aslan da han hjalp mig med arkitektens trøst (som jeg forøvrigt havde brug for hjælp til)

 

Og kæmpe spring den modige lille pige kan tage ude i haven.

 

Jeg sad og grinte højlydt (godt jeg så den i pausen)

 

genial lille pige :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er da en totalt sindsyg damp-agtig dræber hund, som frådende kaster sig over alt ............. :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen: :blink: :lun:

 

...... undtagen Elmo :ae: Men det er en super god selvtillidsøvelse/test for den bette pige at blive konfronteret med Elmos stirrende øjne, for sådan nogle øjne er bare totalt faaaarlige :shock: :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

...... undtagen Elmo :ae: Men det er en super god selvtillidsøvelse/test for den bette pige at blive konfronteret med Elmos stirrende øjne, for sådan nogle øjne er bare totalt faaaarlige :shock: :shock:

 

Elmo mødte hun på 3 dagen hun var her, tror jeg det var... Hun kom til at sætte ham igang ved en fejl, og blev skrækslagen... Så vi måtte lige hive ham helt frem så hun kunne se at han ikke var så farlig endda....

 

Synes det er så sødt hvordan hun stoler på at vi kan "redde" hende - hvis det bliver for meget må man ind mellem benene på "mor" eller "far" og så kan man hoppe ud igen efter få sekunder....

 

Den taktik bruger hun hvergang vi møder noget nyt, mennesker, dyr eller genstande. Lige ind mellem benene mens man kigger på det og så har man fået mod nok til at gå på det med krum hals :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: hvad kan jeg sige andet end: ja! :5up: Og vi sørger selvfølgelig for at hun bliver trænet i kamp og bid dagligt.... :lol:

 

Det var godt :5up: I skal nok få en "rigtig" hund ud af hende så :mrgreen: :blink:

 

Elmo mødte hun på 3 dagen hun var her, tror jeg det var... Hun kom til at sætte ham igang ved en fejl, og blev skrækslagen... Så vi måtte lige hive ham helt frem så hun kunne se at han ikke var så farlig endda....

 

Synes det er så sødt hvordan hun stoler på at vi kan "redde" hende - hvis det bliver for meget må man ind mellem benene på "mor" eller "far" og så kan man hoppe ud igen efter få sekunder....

 

Den taktik bruger hun hvergang vi møder noget nyt, mennesker, dyr eller genstande. Lige ind mellem benene mens man kigger på det og så har man fået mod nok til at gå på det med krum hals :lun:

 

Den tillid en hvalp udviser er bare helt helt speciel :lun: Jeg bliver blød i knæene hver gang :genert: Jacki har det med at kigge op på mig, og så skal jeg bare sige "det er ok" eller "alt ok", og det stoler hun sq* på :shock: :shock: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...