Hop til indhold

En video af Dexters nyeste trick!


Shii
 Share

Recommended Posts

Ja hvem siger at huskies ikke kan trænes :lun:

 

Jeg synes ikke Olivier er god nok til at reagere og sige dygtig når han rent faktisk er så dygtig mange flere gange end han får godbidder for, men det er nu meget sødt at de kan finde ud af det (Det er mig der har lært Dexter tricket, og nu er jeg så igang med at træne Olivier i også at kunne få Dexter til det)

 

Nå ja, og jeg påpeger de to SORTE toastbrød opdagede Olivier ikke (I ser endda Dexter skule hen på dem fordi der kommer så meget røg fra dem), han var jo igang med at træne med Dexter :roll: Mænd! Efterfølgende evakuerede han køkkenet :lol:

 

VOUF!

 

[video=youtube_share;oomb77AFl5s]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahaha jeg så den uden lyd først, forstod ikke helt hvad det var han kunne - men han jo øffe!

 

 

:lun: Han kan nemlig øffe! Egentlig startede det ud med at han skulle sige et "ordentligt vov"... Men han startede ud med bare at komme med et øf, og det var så kært at det bare var sådan det endte!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Tror det er alt hans polstring på måsen der gør han sejler rundt når han sidder ned :lol:

 

Nej det at han glider skyldes en bestemt måde at behandle klinker på visse steder i Holland på grund af et nationalt problem med et skadedyr der på latin hedder oulema melanopus. Problemet startede mig bekendt omkring Elst men på grund af den hurtige spredning var man nødt til at lave et påbud i alle de omkringliggende byer. Jeg ved ikke om det stadigvæk er et problem, men påbudet eksisterer mig bekendt endnu og derfor kommer alle klinker forbehandlede. Man mener at de spredte sig via skosåler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det at han glider skyldes en bestemt måde at behandle klinker på visse steder i Holland på grund af et nationalt problem med et skadedyr der på latin hedder oulema melanopus. Problemet startede mig bekendt omkring Elst men på grund af den hurtige spredning var man nødt til at lave et påbud i alle de omkringliggende byer. Jeg ved ikke om det stadigvæk er et problem, men påbudet eksisterer mig bekendt endnu og derfor kommer alle klinker forbehandlede. Man mener at de spredte sig via skosåler.
Kornbladbille, ja.... Mener det var mellem 1980 og 1986.. Æggene blev spredt via skosålerne mente man.. 0g nær ved 100 % af alle marker blev inficeret.. Og jeg tror faktisk at du har ret i at klinker stadig blvier behandlet
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det at han glider skyldes en bestemt måde at behandle klinker på visse steder i Holland på grund af et nationalt problem med et skadedyr der på latin hedder oulema melanopus. Problemet startede mig bekendt omkring Elst men på grund af den hurtige spredning var man nødt til at lave et påbud i alle de omkringliggende byer. Jeg ved ikke om det stadigvæk er et problem, men påbudet eksisterer mig bekendt endnu og derfor kommer alle klinker forbehandlede. Man mener at de spredte sig via skosåler.

:vedikke::sjov::sjov::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det at han glider skyldes en bestemt måde at behandle klinker på visse steder i Holland på grund af et nationalt problem med et skadedyr der på latin hedder oulema melanopus. Problemet startede mig bekendt omkring Elst men på grund af den hurtige spredning var man nødt til at lave et påbud i alle de omkringliggende byer. Jeg ved ikke om det stadigvæk er et problem, men påbudet eksisterer mig bekendt endnu og derfor kommer alle klinker forbehandlede. Man mener at de spredte sig via skosåler.

 

Han gør det på alle glatte gulve, jeg skal ikke kunne sige om det er pga behandlingen eller ej, men han gør det også på min mors klinkegulv, samt hendes træguld (ved ikke om de også behandler det sådan i DK?)

 

Jeg kender ikke til billen, men ved at hernede er det helt normalt at når man har trægulv så kommer der snegle ud igennem det.. FØJ siger jeg bare, det er totalt vammelt og helt normalt... Ad det har jeg bare aldrig hørt om før, og tak gud for at vi har sten gulv!

 

Nååå.. smukke dygtige Dexter :lun:

Jeg har ladet mig fortælle, at mænd kun kan koncentrere sig om en ting ad gangen :engel: mon ikke det er årsagen til de sorte toast :lol:

 

Ja, jeg tror du har ret :mrgreen: Det værste er at han ikke reagere på at de jo er helt sorte :lol: Jeg forstår ikke han ikke liiiige går over og redde dem op og f.eks. smider dem under vand, i stedet for at lade dem stå og stinke :lol:

 

Hvor ser han bare dejlig ud... er vildt forelsket i ham.... mums :lun: Sorte toast og mænd hører sammen. Tror de bedst kan lide dem sådan :hmm:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

FØJ siger jeg bare, det er totalt vammelt og helt normalt... Ad det har jeg bare aldrig hørt om før, og tak gud for at vi har sten gulv!

 

:lol: Totalt vammelt og helt normalt hører man sjældent i samme sætning!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...