Hop til indhold

Nu som landsbyens skumle personage


Kalokagathia
 Share

Recommended Posts

Hmm... tror muligvis at jeg er blevet stemplet som en temmelig skummel person i vores lille landsby.

 

Årsag: Jeg kører hen til den lokale markedsplads i morges mens det stadig er mørkt. Det er koldt, så jeg er pakket godt ind (ligner Michelin-manden). Jeg går ud af bilen, finder pose med blodigt indhold frem (jeg holder lige under en lygtepæl, så andre kan se hvad jeg laver). Ud med rød, blodig klump kød, en snor og flere bøtter. Derefter begiver jeg mig ud på den mørke mark.

 

Jeg opdagede først da, at alt dette blev overværet af en mor og hendes to små børn. De så meget bekymrede ud :skraek:

 

Ak ja. Jeg var såmænd bare på vej ud for at lægge et spor til min hund (jeg trækker et stykke lever efter mig, og i bøtterne var så godbidderne som belønning til slut). Syntes selv det virkede helt fint og logisk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... tror muligvis at jeg er blevet stemplet som en temmelig skummel person i vores lille landsby.

 

Årsag: Jeg kører hen til den lokale markedsplads i morges mens det stadig er mørkt. Det er koldt, så jeg er pakket godt ind (ligner Michelin-manden). Jeg går ud af bilen, finder pose med blodigt indhold frem (jeg holder lige under en lygtepæl, så andre kan se hvad jeg laver). Ud med rød, blodig klump kød, en snor og flere bøtter. Derefter begiver jeg mig ud på den mørke mark.

 

Jeg opdagede først da, at alt dette blev overværet af en mor og hendes to små børn. De så meget bekymrede ud :skraek:

 

Ak ja. Jeg var såmænd bare på vej ud for at lægge et spor til min hund (jeg trækker et stykke lever efter mig, og i bøtterne var så godbidderne som belønning til slut). Syntes selv det virkede helt fint og logisk :mrgreen:

 

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand blev igår antastet af en ældre mand der mente han var indbrudstyv. Fordi han gik rundt i et villakvarter med en lommelygte. Inde fra villaen kunne manden ikke se at der også var en hund i snor:lol:

 

Dengang vi flyttede til der hvor vi boede før, luftede jeg Malde (sort schæferbl.) i mine yndlings camouflagebukser (fra Hummel) og en rød parka. Så var jeg lissom stemplet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... tror muligvis at jeg er blevet stemplet som en temmelig skummel person i vores lille landsby.

 

Årsag: Jeg kører hen til den lokale markedsplads i morges mens det stadig er mørkt. Det er koldt, så jeg er pakket godt ind (ligner Michelin-manden). Jeg går ud af bilen, finder pose med blodigt indhold frem (jeg holder lige under en lygtepæl, så andre kan se hvad jeg laver). Ud med rød, blodig klump kød, en snor og flere bøtter. Derefter begiver jeg mig ud på den mørke mark.

 

Jeg opdagede først da, at alt dette blev overværet af en mor og hendes to små børn. De så meget bekymrede ud :skraek:

 

Ak ja. Jeg var såmænd bare på vej ud for at lægge et spor til min hund (jeg trækker et stykke lever efter mig, og i bøtterne var så godbidderne som belønning til slut). Syntes selv det virkede helt fint og logisk :mrgreen:

:lol::lol: Ethvert hundemenneske ville have forstået dig! :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

 

synes det lyder som en fin måde at tilbringe morgenen på :mrgreen:

 

Jamen jeg var skam også selv meget tilfreds - og den lille hund gik endda et rigtig fint spor, så fra mit perspektiv var alt jo godt ;-)

 

Min kone, som ikke er hundemenneske, så dog aldeles opgivende ud, da jeg fortalte om den lille episode - hun mente at jeg havde opført mig temmeligt upassende. Suk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...