Hop til indhold

Ace skal have en sele, fordi...


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
på halfdan sidder k9-tværstroppen i hvert fald alt for højt - helt oppe på halsen. så det er nok umiddelbart ikke det optimale til en löwchen. hvor dejligt, at der er hjælp at hente marie!

 

Det er også det jeg har hørt fra andre løveejere.

Så der er nok noget om snakken.

 

____________________

Og dejligt at se at folk træder til - Hvem ved Marie, næste gang er det måske dig der kan hjælpe en anden, mere end du allerede gør med støtte og opbakning herinde - så tag da imod uden rødmen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

men hvor er løvemor, når vi skal bruge hende.....

- hvis hun ikke kommer på i aften, så bare send mig din adresse, så tager jeg den med og sender i morgen - så tager vi chancen

 

Har lige skrevet til hende i AOI, så mon ikke hun stikker snuden ind om lidt :blink:

sender lige min adresse i en pm

 

Nu er det jo ikke til dig?

 

Men til Acy-pacy løven! :mrgreen:

 

Ja det er selvfølgelig rigtigt :lol:

 

Enig!!

 

En skam sådan en løve nok ikke er det smarteste at pakke ind i en K9 sele, for kom jo til at købe en ny til Kaia fordi jeg troede den gamle var blevet væk i flytterodet :oops:

Men den filtre med garanti helt vildt :hmm:

 

Så tror wolfsong selerne er bedre, hvis den kunne passe. :5up:

 

Tror du ikk også at Kaia er noget større end Ace?

 

Men sød tanke :kys: har du set jeg har skrevet til dig i AOI? :engel:

 

 

på halfdan sidder k9-tværstroppen i hvert fald alt for højt - helt oppe på halsen. så det er nok umiddelbart ikke det optimale til en löwchen. hvor dejligt, at der er hjælp at hente marie!

 

Jaaa!! Det er simpelthen, hvor hjælpsomme folk er, bliver så varm om mit lille hjerte :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også det jeg har hørt fra andre løveejere.

Så der er nok noget om snakken.

 

____________________

Og dejligt at se at folk træder til - Hvem ved Marie, næste gang er det måske dig der kan hjælpe en anden, mere end du allerede gør med støtte og opbakning herinde - så tag da imod uden rødmen :5up:

 

Prøver meget, men det er virkelig ikke nemt! Håber snart det bliver min tur til at hjælpe nogen!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil tro at Oskar og Ace er nogenlune lige store.. Oskar er måske en en anelse kraftigere og kortere...

 

Jeg tror det er noget der ligger til racen med sart luftrør/strubehovede. Hvis mine kun har halsbånd på og trækker hoster og harker de også... På udstillingerne sørger vi altid for at snoren sidder over strubehovedet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil tro at Oskar og Ace er nogenlune lige store.. Oskar er måske en en anelse kraftigere og kortere...

 

Jeg tror det er noget der ligger til racen med sart luftrør/strubehovede. Hvis mine kun har halsbånd på og trækker hoster og harker de også... På udstillingerne sørger vi altid for at snoren sidder over strubehovedet..

 

Så du mener godt, de kan bruge samme sele?

 

Synes bare det er for voldsomt til "bare" at være sart strubehovedet. Det er virkeligt vildt! Kaldte ham tågehornet da vi gik i går, for det lød som sådan en gammel båd, der blæste med hornet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøver meget, men det er virkelig ikke nemt! Håber snart det bliver min tur til at hjælpe nogen!!

 

Det er altid nemmere, at give end at modtage, men når du giver, er der måske også en modtager, som ikke har det let:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du mener godt, de kan bruge samme sele?

 

Synes bare det er for voldsomt til "bare" at være sart strubehovedet. Det er virkeligt vildt! Kaldte ham tågehornet da vi gik i går, for det lød som sådan en gammel båd, der blæste med hornet...

JA det vil jeg tro..ellers sender du den retur og så finder vi en anden

 

Jeg tror faktisk at de andre ejere gik med ham i halsbånd.. Han havde halsbånd på, og jeg fik ingen sele med..

Vi har en omgangssele, men for det meste går de løse.. og halsbånd bruger jeg kun på/til/fra udstillinger..Hvis nu de skulle blive væk (deres skilt sidder deri)

Link til indlæg
Del på andre sites

JA det vil jeg tro..ellers sender du den retur og så finder vi en anden

 

Jeg tror faktisk at de andre ejere gik med ham i halsbånd.. Han havde halsbånd på, og jeg fik ingen sele med..

Vi har en omgangssele, men for det meste går de løse.. og halsbånd bruger jeg kun på/til/fra udstillinger..Hvis nu de skulle blive væk (deres skilt sidder deri)

 

Ja, er stort set 100% sikker på de har brugt halsbånd, det er så tydeligt når man går med ham...

 

Har været væk så længe at jeg ikke anede hvem Ace var - og på 6 kg?.

 

Kan regne ud at de 2 seler jeg har liggende ikke dur så....

 

Godt du fandt hjælp :hjerte:

 

Nala er her jo ikke længere, så der er flyttet en lille løve ind :lun:

 

Ej, Marie hvorfor skrev du ikke med det samme? Du ved da jeg har en ekstra puppia vest liggende som i kunne bruge?

 

Nå, men godt i fandt ud af det..

 

Det tænkte jeg slet ikk på :stupid:

 

Nå, men nu prøver vi den anden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og den passer ham fint! Tusind tusind tak!!

Nu skal han så lige finde ud af, at det ikk er til torturerer ham og han sagtens kan bevæge sig med den på...

 

Det var da bare fedt at den passede. Dejligt:banan:

 

Oskar og Luffe var hurtige til at finde ud af, at det var ok med sele.

1. tur blev de lokket med kylling på de første 10 meter, og så er det gået fint derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså en dejlig tråd. Skønt der er HF'ere der kunne hjælpe Ace. Det er jo lige før han kan få foræret alle de seler det skulle være.;-)

 

Nu håber jeg at den sele han har fået passer, ellers laver Trixie en billig kopi der ligner Volfsong. Dem mindste koster 45 kr her:

 

Trixie Hundesele Premium Fleece S sort - nettobuild.dk

9008915.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh altså en dejlig tråd. Skønt der er HF'ere der kunne hjælpe Ace. Det er jo lige før han kan få foræret alle de seler det skulle være.;-)

 

Nu håber jeg at den sele han har fået passer, ellers laver Trixie en billig kopi der ligner Volfsong. Dem mindste koster 45 kr her:

 

Trixie Hundesele Premium Fleece S sort - nettobuild.dk

9008915.jpg

 

Ja hf er sgu et dejligt sted!!

Ja han passede selen fint.

Den sele du viser har jeg til Katla og havde til Nala, men synes bare den er meget voldsom i den lille størrelse, ellers tusind tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...