Hop til indhold

Riesenspam


Riesenfan
 Share

Recommended Posts

SIKKE nogle flotte billeder af den store dreng (hvor meget kraever han af motion og aktivering i dagligdagen?)!. Det ser jo herligt ud i den danske smukke skovs omgivelser!!

Hehe det er i Norge på en træningslejr :blink:

Men jo han kræver rigtig meget motion. Jeg træner aktivt med ham ca 2 timer hver dag - nogle dage erstattes træning med svømning (i svømmehal). På den her træningslejr som billederne er fra trænede vi: Lydighed ½ time + luftningkl 6.10 + formiddag i skoven med særdeles krævende runderingstræning + spor om eftermiddagen og om aftenen bidearbejde og lydighed fra 19-21. Det gjorde vi hver dag i en uge. Det siger lidt om hans fysiske kapacitet (og mentale!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er godt nok lækker!! Virkelig flot fyr!!

Hvis jeg ku tilbyde en Riesen (le grande, of course) et værdigt liv, havde jeg helt sikkert haft en, muligvis to, sandsynligt 11110000000 :mrgreen:

Ja og det er utrolig fint synes jeg når folk som du er tiltrukket men alligevel lader være når man ved at man ikke kan tilbyde den det den har brug for !Hatten af for det! Det er IKKE morsomt at leve med dem på dage hvor man har mindre tid til dem :slem:

Og 100000000 tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Ja og det er utrolig fint synes jeg når folk som du er tiltrukket men alligevel lader være når man ved at man ikke kan tilbyde den det den har brug for !Hatten af for det! Det er IKKE morsomt at leve med dem på dage hvor man har mindre tid til dem :slem:

Og 100000000 tak :-D

 

Jeg er helt enig :5up: Min Riesen var skøn, men jeg ville slet ikke kunne tilbyde det, jeg kunne dengang, nu hvor jeg har to mindre børn

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså virkelig godt lide den race :lun:

Og det overrasker mig egentlig lidt, for jeg er ellers overhovedet ikke til schnauzere, men sådan en Riesen i et rigtigt klip eller trim eller hvad det hedder, der fører sig frem med den rigtige attitude :mums: (og så er de virkelig pæne kuperet, men det tør jeg ikke sig højt *G*)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt misundelig. Hvem der bare var ung, smuk og sirlig igen. Akja.

(tak !) Og du skulle vide hvilken krøkhusar jeg er når jeg kommer hjem - hvis det er krævende for hunden så må det kaldes SINDSYGT for hundefører : Jeg bliver ALTID sendt ud som fig for alle "kamphundene" i skoven og må tæske op og ned ad bakker og klipper og lade mig kaste rundt af en eller anden køter. Men hævnen er sød når jeg vælger figger for Loke : Han er bare 100 gange stærkere end alle de andres hunde :klap:

Derfor nogle af billederne blev kaldt "Blondinekastning" Synd det ikke blev filmet for hun var en slyngbold for Bassemanden som havde en FEST med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Han er godt nok lækker!! Virkelig flot fyr!!

Hvis jeg ku tilbyde en Riesen (le grande, of course) et værdigt liv, havde jeg helt sikkert haft en, muligvis to, sandsynligt 11110000000 :mrgreen:

 

:lun: Så er jeg bange for at sengen din blev en kende for lille! :pift::sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...