Hop til indhold

Tre gule og en blå


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Mon ikke der er nogle der kan tåle at se lidt flere grandebilleder :pift:

Jeg plejer bare at smide dem op på facebook, men det er jo osse meget hyggeligt at dele dem her inde hvor der jo er nogle GD interesserede samlet :-) Jeg har dog ikke ændret størrelsen fra facebook, så nu håber jeg ikke de vælter siden.

 

aIMG_9577.jpg

 

aIMG_9617.jpg

 

aIMG_9660.jpg

 

aIMG_9671.jpg

 

aIMG_9682.jpg

 

aIMG_9712.jpg

 

aIMG_9747.jpg

 

aIMG_9802.jpg

 

aIMG_9839.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yummi yummi yummi!!! :hjerte:

Kæft jeg savner at have en grande ved min side... har så sent som i dag tænkt på, hvornår vi kan komme på besøg... :engel:

 

Du er velkommen til at tilføje mig på fb, så jeg kan snuse lidt billeder af dine dejlige drenge...

 

+ to damer ;-)

 

Jeg finder dig, så kan du få resten af aftenen til at gå med at kigge på billeder ihvertfald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tak skal I ha' ! :-D

 

 

 

Jeg bruger et Canon 5D mrk II med et 70-200 2.8 objektiv på, meget meget glad for det ;-)

 

Så blev misundelsen ikke ligefrem mindre :engel:

 

Super flotte billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

:pift: Og så sidder man her og først ser man lige de gude smukke vovser samt utroligt flotte billeder.... Og blir en lille smule grøn af misundelse, så læser man hvad kamera og objektiv og er helt klart meget grøn af misundelse (SU giver jo ikke ligefrem overskud til kamera).... Jeg vil bare så gerne se flere af de kære store kæmper, sad lidt og tænkte hmm... Det kunne være man en dag skulle have sådan en dejlig blid kæmpe skødehund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:pift: Og så sidder man her og først ser man lige de gude smukke vovser samt utroligt flotte billeder.... Og blir en lille smule grøn af misundelse, så læser man hvad kamera og objektiv og er helt klart meget grøn af misundelse (SU giver jo ikke ligefrem overskud til kamera).... Jeg vil bare så gerne se flere af de kære store kæmper, sad lidt og tænkte hmm... Det kunne være man en dag skulle have sådan en dejlig blid kæmpe skødehund :mrgreen:

 

Haha nej det gør det heller ikke at være opdrætter af denne race ;-)

Eller at fodre på 5 af slagsen for den sags skyld, men man må jo prioritere og jeg vil hellere tage smukke billeder af lækre hunde uden for, end at sidde i min stue og nyde et "bo bedre-hjem" :-)

 

Hvis du besøger den hjemmeside der hedder showdanes.dk eller grandkroyer.dk så vil du finde en masse billeder af denne racer og andre, både i leg og i udstillingsringen.

På grandkroyer.dk er der osse et hvalpealbum hvor du kan følge det seneste kuld fra dag 1 til uge 8-10 stykker :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, jeg tænker 5 grander er vel egentlig ikke foreneligt med et "Bo Bedre" hjem :blink::blink:

 

Haha nej ikke her i huset ihvertfald, så skal man nok ha' gang i noget med stald og bokse eller som minimum kunne rykke 30-40 kilo ud af budgettet en gang om året til at sætte huset lidt i stand for ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder....

Og ja jeg elsker jo grander, så bare skønt at se billeder af dem - hvor er de lækre! Må vi ikke nok få nogle flere??

 

Mange tak!

Hvor hyggeligt at I kan li' billederne :-) jeg skal se om jeg har noget liggende, ellers skal jeg nok dele når jeg næste gang har været heldig at finde en formiddag med sol ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...