Hop til indhold

Den dag da Mille Møghunds mave revnede :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Den bedste til udstilling? eller den bedste bedste?

Hvis det skal være den bedste bedste, så skal det være p-p-p-pokerface..Lille og ufatteligt smuk..Men jeg tror sq ikke hun bliver god til udstilling (eksteriør jo) men hun vil jo bare kæles konstant..og lægger sig sikker på bordet og siger til dommeren "nus mig på maven"..Hun ville være god som besøgshund eller handicaphund..En virkelig god ambassadør for racen ligesom sin mor :slem:

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den bedste til udstilling? eller den bedste bedste?

Hvis det skal være den bedste bedste, så skal det være p-p-p-pokerface..Lille og ufatteligt smuk..Men jeg tror sq ikke hun bliver god til udstilling (eksteriør jo) men hun vil jo bare kæles konstant..og lægger sig sikker på bordet og siger til dommeren "nus mig på maven"..Hun ville være god som besøgshund eller handicaphund..En virkelig god ambassadør for racen ligesom sin mor :slem:

 

Kæl kæl nusse nusse, og fortælle når der er noget jeg ikke høre:pift: og lige samle et par ting op:idea:

Kunne godt bruge en handicap hund i morgen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

U Want Me, er altså helt vildt kær :lun:

 

 

Men jeg vil tilføje at jeg synes i er yderst dygtige med hvalpelavningen i øjeblikket :mrgreen: Rigtig søde og smukke, men alle dem jeg synes er rigtig meget smukke er enten tæver eller solgt på forhånd :klap: Så bliver jeg slet ikke akut mega-skruk :banan:

 

Så er det kun den kroniske skrukhed der kan holdes nede ved hjælp af ballademager Charlie :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

U Want Me, er altså helt vildt kær :lun:

 

 

Men jeg vil tilføje at jeg synes i er yderst dygtige med hvalpelavningen i øjeblikket :mrgreen: Rigtig søde og smukke, men alle dem jeg synes er rigtig meget smukke er enten tæver eller solgt på forhånd :klap: Så bliver jeg slet ikke akut mega-skruk :banan:

 

Så er det kun den kroniske skrukhed der kan holdes nede ved hjælp af ballademager Charlie :mrgreen:

Det er helt vildt altså...Jeg har 3 bestillinger på hanhunde fra de kuld der kommer i marts... Og nu skal du se det er sikkert tæver alle sammen :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

KAn du ikke søge boligselskabet om lov til at få en handicaphund?

 

Jeg har ikke hørt at nogen har fået lov :fornaermet: men jeg ved jo jeg får en, jeg skal bare have tålmodighed.:damn:

Hvis der ikke var regler, var jeg nok en af dem som endte med 20+++ dyr:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra igår:

 

[ATTACH=CONFIG]78298[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78299[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78300[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78301[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78302[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78303[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78304[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78305[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78306[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]78307[/ATTACH]

 

Jeg syntes du skal lade mig slide lidt på dem:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...