Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012


Amocca
 Share

Recommended Posts

Lad os sige Aina/Lumi ender med 20 starter og en disk - deres procent er så 95

Jeg ender på 30 og en disk - min procent er så 97

 

så jo, min procent bliver højere med flere starter, ville bare frem til, at jeg skal have flere ikke-disk, før Aina vinder :engel: Men ellers vinder jeg med de to andre, jeg er meget, meget stabil i min præstation!

 

Øøøøh, nej... Med dine eksempler er Ainas diskprocent 0,5 og din 0,3333333333333.... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zamzam havde et løb i Årslev søndag, han var SÅ god og helt anderledes end Petrine, sådan handlings-nem, behøvede ikke sende ham fremad, han så bare spring og spurtede - desværre købte jeg så også et bur, så ved første 'farlige' forhindring (A-bræt), opgav han og spurtede ud i sit bur til uendelig morskab (andet løb var han helt udmattet og gik direkte fra startlinien til sit elskede bur :roll:) - Bastarden starter til DGI-stævne 2. juni.

Link til indlæg
Del på andre sites

Zamzam havde et løb i Årslev søndag, han var SÅ god og helt anderledes end Petrine, sådan handlings-nem, behøvede ikke sende ham fremad, han så bare spring og spurtede - desværre købte jeg så også et bur, så ved første 'farlige' forhindring (A-bræt), opgav han og spurtede ud i sit bur til uendelig morskab (andet løb var han helt udmattet og gik direkte fra startlinien til sit elskede bur :roll:) - Bastarden starter til DGI-stævne 2. juni.

 

ahahhaha - men noget er da gået godt i burtræningen så :mrgreen: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er smart, hva Petrinemor?! Bahhh du kan ikke tage flere hunde med i en beregning! Det må gælde for hunden og ikke handleren :slem:

 

Hvis du vil have en chance, så skulle du sige, det gjaldt alle hunde, for Bastarden er den med de bedste gennemførelses-chancer :shock: jeg bliver muligvis en anelse frustreret, hvis HUN af alle gennemfører en bane.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have en chance, så skulle du sige, det gjaldt alle hunde, for Bastarden er den med de bedste gennemførelses-chancer :shock: jeg bliver muligvis en anelse frustreret, hvis HUN af alle gennemfører en bane.

 

Hm....jeg er overhovedet ikke smart :lol:

 

Men altså Zamzam og Ella løber jo debutant, så selvom de gennemfører og Petrine ikke gør, så er det slet ikke sammenligneligt alligevel :blink:

Jeg sætter mine penge på, at alle 3 ihvertfald får et ikke disket løb på næste lørdag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have en chance, så skulle du sige, det gjaldt alle hunde, for Bastarden er den med de bedste gennemførelses-chancer :shock: jeg bliver muligvis en anelse frustreret, hvis HUN af alle gennemfører en bane.

 

Hvorfor? Hvad er der galt med bastarden? Siden det er "hun af alle"? :vedikke::lol:

 

Hm....jeg er overhovedet ikke smart :lol:

 

Men altså Zamzam og Ella løber jo debutant, så selvom de gennemfører og Petrine ikke gør, så er det slet ikke sammenligneligt alligevel :blink:

Jeg sætter mine penge på, at alle 3 ihvertfald får et ikke disket løb på næste lørdag :-D

 

Jooo, det er da sammenligneligt, hvis vi skulle til at give koefficienter for hvilken klasse man løb i, så ville vi jo gå i koma over matematikken og ingen ville vinde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du vil have en chance, så skulle du sige, det gjaldt alle hunde, for Bastarden er den med de bedste gennemførelses-chancer :shock: jeg bliver muligvis en anelse frustreret, hvis HUN af alle gennemfører en bane.

 

Glæder mig til at se hende løbe, hun blev rost til trænermødet i går. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor? Hvad er der galt med bastarden? Siden det er "hun af alle"? :vedikke::lol:

 

Petrine og Zamzam har trænet længre tid, Bastarden har trænet med veninden, som gør alt forkert (forkert arm, forkert belønning (nååå, lavede du en fejl, det skal du ikke være ked af, her er en guffer alligevel)) - det vil da være frustrerende, hvis hun gennemfører og de andre holder stilen. Men ja, hun er dygtig, det værste ved hende er, at hun helt har styr på, hvornår det er tid til en guffer, udebliver guffer så går Bastarden i strejke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Er der en medlidenhedspræmie til den der må melde afbud til flest løb?

 

Vi har måtte melde fra til 3 løb og kommer han sig ikke over halteriet bliver det til yderligere 21 starter som der er meldt til og betalt for...

 

Nej. Har du fået ham tjekket af klogt hovede på sjælland.

Jeg har meldt afbud til DM pga. hund ikke fungerede 100% og dagen efter var den fin. Så ingen ynkerier fra dig. Sådan er det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, han er ikke blevet tjekket endnu. Vi giver ham en masse ro og han får kun lov til at gå tur med snor på og der er lidt små travture med ham for at holde ham igang.

 

Halteriet er aftagende, men under alle omstændigheder har vi en tid hos den kiropraktor/dyrlæge vi plejer at bruge til den slags ting. Det er dog først den 9. juni og overvejer at bede min far om at køre os op til hende allerede i næste uge(hvis vi kan få tid), så han kan blive tjekket to gange med kort mellemrum. Jeg er selv overbevist om at det er i skulderen der er noget der er galt med. Under alle omstændigheder skal han gåes igennem, for er der noget galt med ham, så er det jo ikke fair at lade ham fortsætte(selvom han helt sikkert ville gøre det uden at brokke sig).

Vi vil jo gerne have ham i mange år endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Flerdagesstævner med overnatning er superhygge... I må komme engang. Både DKK Viby og DKK Ribe holder 3-dages stævner hvert år... DCH Løgumkloster og DCH Dronninglund holder de hyggeligste 2-dages stævner hvert år!

 

Psst ikke DKK Ribe, men specialforening Ribe Hundevenner, som holder DKK-stævner

 

Jeg kigger nok ud forbi lørdag eller søndag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så indtil videre er Petrine klar favorit til præmien, som uddeles efter årets DM'er! Med mindre der er andre der vil melde sig på banen i ræset? Sidder der nogen og gemmer sig i hjørnerne med en 100% ren disk-attest, så kom frit frem!

Jeg skal jo til mit første stævne (midsommercup) d. 2. juni. Jeg har 4 starter, og hvis det går som til træning i mandags får jeg nok 4 disks :-) hehe.

Forhåbentlig har vi en god dag - jeg ved dog ikke hvordan Nala og jeg tackler stressen ved stævner. Måske er vi skod! Hehe.

Jeg regner dog med at melde mig ind i klubben med mange disks meget snart :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...