Hop til indhold

Skue i kreds 3 februar


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi har fået vores første skue nummer :klap2: 0022, er lidt stolt :mrgreen:

 

Men betyder det så at vi er nr 22 der skal på? :genert:

 

Gracie er nr 9000, men vi er de første der skal på i ring 3, så det kan du ikke regne med.

Har du åbnet linket i mailen? For så kan du nogenlunde regne ud hvornår Aslan skal på. Det er noget med at de bedømmer 15 hunde i timen, og så kan man ud fra programmet tælle hvor mange hunde der er før ens egen. Lige nu kan jeg kun huske der er 3 broholmere, men ikke hvor i programmet de er.

 

Og Findus.

Du kunne lige så godt have tilmeldt Duffy til skuet, for det er næsten lige så dyrt som entréen for hund og ejer.

 

Voksne:30 kr

Gæstehunde: 100 kr

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie er nr 9000, men vi er de første der skal på i ring 3, så det kan du ikke regne med.

Har du åbnet linket i mailen? For så kan du nogenlunde regne ud hvornår Aslan skal på. Det er noget med at de bedømmer 15 hunde i timen, og så kan man ud fra programmet tælle hvor mange hunde der er før ens egen. Lige nu kan jeg kun huske der er 3 broholmere, men ikke hvor i programmet de er.

 

Og Findus.

Du kunne lige så godt have tilmeldt Duffy til skuet, for det er næsten lige så dyrt som entréen for hund og ejer.

 

Voksne:30 kr

Gæstehunde: 100 kr

 

 

Jeg så godt i var først, og som den eneste.

 

Ja vi er 3, to hvalpe og Aslan, og vi er vidst halvt nede eller sådan noget :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie er nr 9000, men vi er de første der skal på i ring 3, så det kan du ikke regne med.

Har du åbnet linket i mailen? For så kan du nogenlunde regne ud hvornår Aslan skal på. Det er noget med at de bedømmer 15 hunde i timen, og så kan man ud fra programmet tælle hvor mange hunde der er før ens egen. Lige nu kan jeg kun huske der er 3 broholmere, men ikke hvor i programmet de er.

 

Og Findus.

Du kunne lige så godt have tilmeldt Duffy til skuet, for det er næsten lige så dyrt som entréen for hund og ejer.

 

Voksne:30 kr

Gæstehunde: 100 kr

 

Øv ja, det er sgu da ret dyrt for at have gæstehund med :???: Hmm, men synes også det er lidt kedeligt at tage afsted uden hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal, skal ikke, skal, skal ikke......?

 

Øv hvor har jeg bare slet ikke lyst til at tage til skuet i morgen. Ved egentlig ikke hvorfor, og kan ikke finde nogle gode argumenter for ikke at gøre det, andet end at det nok kan blive besværrligt med transport, hvis vejret fortsætter som nu. Og jeg render jo og keder mig bravt til daglig, så hvorfor glæder jeg mig ikke bare til den oplevelse.

Kan bare slet slet ikke finde motivationen.:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal, skal ikke, skal, skal ikke......?

 

Øv hvor har jeg bare slet ikke lyst til at tage til skuet i morgen. Ved egentlig ikke hvorfor, og kan ikke finde nogle gode argumenter for ikke at gøre det, andet end at det nok kan blive besværrligt med transport, hvis vejret fortsætter som nu. Og jeg render jo og keder mig bravt til daglig, så hvorfor glæder jeg mig ikke bare til den oplevelse.

Kan bare slet slet ikke finde motivationen.:???:

 

 

Ej men i skal da deltage og ha den gode oplevelse og snakke med de hygglige hundefolk søde :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal, skal ikke, skal, skal ikke......?

 

Øv hvor har jeg bare slet ikke lyst til at tage til skuet i morgen. Ved egentlig ikke hvorfor, og kan ikke finde nogle gode argumenter for ikke at gøre det, andet end at det nok kan blive besværrligt med transport, hvis vejret fortsætter som nu. Og jeg render jo og keder mig bravt til daglig, så hvorfor glæder jeg mig ikke bare til den oplevelse.

Kan bare slet slet ikke finde motivationen.:???:

 

Øv, er ked af at jeg ikke tager med, så ville det nok være lidt nemmere at komme afsted... Tror du vil ærgre dig, hvis du ikke tager med, det skal nok blive hyggeligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal, skal ikke, skal, skal ikke......?

 

Øv hvor har jeg bare slet ikke lyst til at tage til skuet i morgen. Ved egentlig ikke hvorfor, og kan ikke finde nogle gode argumenter for ikke at gøre det, andet end at det nok kan blive besværrligt med transport, hvis vejret fortsætter som nu. Og jeg render jo og keder mig bravt til daglig, så hvorfor glæder jeg mig ikke bare til den oplevelse.

Kan bare slet slet ikke finde motivationen.:???:

 

Kom nuuuuu, overvind den stygge sne vinter og kom.

 

Verden skal da have lov at nyde Gracie live (desuden glæder jeg mig til at se hende live :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, er ked af at jeg ikke tager med, så ville det nok være lidt nemmere at komme afsted... Tror du vil ærgre dig, hvis du ikke tager med, det skal nok blive hyggeligt :-D

 

 

Og du skulle bare tage at arbejde igennem i dag med ansøgninger og så holde fri i morgen og komme :mrgreen: Hvis du lukker HF ned nu, kan du skrive indtil kl midnat hint hint - pres pres - lokke lokke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du skulle bare tage at arbejde igennem i dag med ansøgninger og så holde fri i morgen og komme :mrgreen: Hvis du lukker HF ned nu, kan du skrive indtil kl midnat hint hint - pres pres - lokke lokke :mrgreen:

 

Haha, har ikke tid idag, skal gøre rent og i aften skal jeg ud til en veninde, ellers meget godt forsøgt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ked af det Aslan, men jeg har besluttet at vi bliver hjemme. Har haft en dum dag i dag, Gracie har ikke været i bad, og min printer besluttede at udskrive med usynlig blæk, da jeg ville udskrive startnummer.

 

Men jeg vil glæde mig til at se ham den smukke Aslan i ringen en anden god gang, måske til en rigtig udstilling.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tak, ja vi fik Excellent, BIR (oppe imod to hvalpe :mrgreen:), BIG (der slog vi så forunderligt nok 3 prof GD'er :shock:) og en 5. plads i BIS (som i tabere, men fik den fineste lilla'e dims ud af det).

 

Det vigtigste var bare at det var en hyggelig dag med broholmer venner og HF venner som kiggede forbi :kys:

 

Vi skulle jo så ned og spise ved svigerne og måtte ringe 2 gange og sige det bliver endnu senere end forventet, men de ventede med maden (flæskesteg :mums: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tak, ja vi fik Excellent, BIR (oppe imod to hvalpe :mrgreen:), BIG (der slog vi så forunderligt nok 3 prof GD'er :shock:) og en 5. plads i BIS (som i tabere, men fik den fineste lilla'e dims ud af det).

 

Det vigtigste var bare at det var en hyggelig dag med broholmer venner og HF venner som kiggede forbi :kys:

 

Vi skulle jo så ned og spise ved svigerne og måtte ringe 2 gange og sige det bliver endnu senere end forventet, men de ventede med maden (flæskesteg :mums: )

 

Godt gået :5up:

Aslan er også smuk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih tak, ja vi fik Excellent, BIR (oppe imod to hvalpe :mrgreen:), BIG (der slog vi så forunderligt nok 3 prof GD'er :shock:) og en 5. plads i BIS (som i tabere, men fik den fineste lilla'e dims ud af det).

 

Det vigtigste var bare at det var en hyggelig dag med broholmer venner og HF venner som kiggede forbi :kys:

 

Vi skulle jo så ned og spise ved svigerne og måtte ringe 2 gange og sige det bliver endnu senere end forventet, men de ventede med maden (flæskesteg :mums: )

 

 

Stort tillykke, hvor er det flot! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...