Hop til indhold

"Er jeg ikke dejlig?" :)


Gæst Chelseaa
 Share

Recommended Posts

Gæst Chelseaa

Hej alle :vinken:

 

Jeg er helt ny herinde, så tænkte, at jeg ville vise jer min perle! :)

Hun er en lille fin malteser på 6 måneder.

Helt fantastisk Hund, med et roligt temperament.

Kærlig og omsorgsfuld er ord der passer lige til hende. Og smuk selvfølgelig(men det synes man vel altid om sin hund) :lol:

Har svært ved at finde andre, som har maltesere, så skriv endelig hvis du har ;-)

 

 

Med venlig hilsen

 

Chelsea og Janni

386694_10150432439890115_596625114_10469828_1054138139_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chelseaa

Tak :lun: Hun er også en rigtig charmetrold. Bare ærgerligt, at jeg ikke møder så mange små hunde i aalborg. Kun chihuahua møder jeg, og dem der kommer her, er ofte meget aggressive, så min lille trold, har ikke så mange gode bekendtskaber med små hunde..

Heldigvis er de store hunde nu også meget søde, bare lidt voldsomme engang imellem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chelseaa

Der er heldigvis et par stykker indtil videre, så det er ikke så slemt. Det er bare ofte lidt sjovere, når de er på samme størrelse ;-)

Der er jo også hundeskove osv. der har vi været nogen gange. Bare træls, at man ikke altid kan vide hvordan de andre hunde er.

Men det er gået fint indtil videre ;-)

Hvordan har I det med Hundeskove?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

hvor er hun fin :lun:

 

forholdet til hundeskove herinde er meget varierende.

der er nogle der er faste tilhængere af hundeskove, og så er der nogle der aldrig sætter sin fod der.

 

selv har jeg det fint med de fleste hundeskove.

 

mon ikke du kan finde nogle med små hunde herinde som du kan aftale træf med? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til sådan en sød en :lun:

 

Jeg har det elendigt med hundeskove, men uanset om du vælger at tage i en eller ej, så husk at passe på hende. Tag hende ud af situationer hun virker usikker ved, og lad hende for guds skyld ikke være overladt til at 'klare sig selv'.

 

Held og lykke med hende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chelseaa

Okay, det er bare svært, at blive ved med at tage i hundeskov, når man læser så meget skidt om det herinde..

Man vil jo helst ikke have, at der sker ens hund noget.

Det med at skrive til nogen herinde om et træf, det kunne være en rigtig god ide ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det er bare svært, at blive ved med at tage i hundeskov, når man læser så meget skidt om det herinde..

Man vil jo helst ikke have, at der sker ens hund noget.

Det med at skrive til nogen herinde om et træf, det kunne være en rigtig god ide ;-)

 

Det er godt at lytte til andres erfaringer, men en ting har jeg lært og det er at hundeskovene er MEGET forskellige! Nogen steder er der aldrig problemer, og andre steder nærmest konstant problemer!

 

Derfor skal du se om du kan finde noget info om den skov du vil besøge, og måske du kan finde ud af om den er god eller ej... Ellers kan du prøve at tage derud alene en dag for at se hvordan der er derude (Selvom det virker lidt tåbeligt måske!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-D smuk lille hund!

 

Ang. hundeskove, så har jeg førhen brugt dem en del, da jeg havde hhv. Dansk svensk gårdhund og westie - men nu har jeg selv en helt lille hund, hun er ½ Papillon, 1/4 yorkie og 1/4 Malteser - lige pt. vejer hun 1,6 kg., og jeg synes hun er alt for lille til hundskov, hun kan så let blive trumlet ned. :???: Så arrangere jeg hellere playdates til hende, med hunde i forskellige størrelser, men som jeg ved er ordentlige og søde hunde.

 

Må jeg spørge hvor meget din Malteser vejer? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chelseaa

Vi har været derude flere gange, både med og uden hende ;-) Men jeg er bare stadigvæk bange for, at der kommer den "forkerte" hund.

Hun går dog kun 5-8 meter fra mig, så har indtil videre ikke mødt nogen hunde, som jeg ikke lige har kunnet acceptere først.

 

Angående hvad hun vejer, så vejer hun lige nu 2,1 kg. Så hun er heller ikke ret stor :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...