Hop til indhold

17 dage tilbage....


Gæst Lavbo
 Share

Recommended Posts

Hmmm....der er altså ved at ske et eller andet.

Er ikke sikker men hendes temp har hele tiden heddet 37.7 og der over men nu kan jeg kun måle den til 37.6, hun vil hele tiden ind i min seng og det plejer hun ALDRIG ville alene.

Hun graver i sin kurv og for et par timer siden pev hun højt et øjeblik og stod derefter stille midt på gulvet og nærmest sank ned i bagbenene som om der skete noget indvendig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 239
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du skal da ikke blive oppe for vores skyld :lun: men skal nok forsøge at holde jer opdateret.

 

Hun trækker vejret tungt ind i mellem, men tuller stadig lidt rundt en gang i mellem, så veer er der ikke endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har først set den her tråd nu..Og jeg kan se min mening er blevet sagt, så det vil jeg ikke komme ind på..

Dog vil jeg gøre opmærksom på at at ALLE dyrlæger er tilsluttet en aftale om at hvalpe (og killinger) under en 1 uge gamle aflives for 150 kr for alle og altså ikke pr stk (uanset om der er 2 eller 10).

Dette er netop gjort for at alle mulige idioter ikke selv skal aflive dyr.

 

Og så synes jeg hun ligner en der skal have en 8-10 stykker

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak.

Ja hun har det bedst med 7 puder under sig, og det er ikke kun når hun er drægtig. Hun kapre altid alle puderne hvis hun kan komme til det. :hjerte:

Men jeg under hende det. Hun kommer fra et sted hvor hun stod meget i bur, kun med hård bund og ikke noget at putte med. Så hun får nok lov til liiidt mere end hvad der er normalt. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay

Når man har haft en så hård start på livet så fortjener man også at få lige alle de puder man overhovedet kan stable ovenpå hinanden!

Ih, jeg håber også jeg kan få mulighed for at hjælpe en hund der har haft det svært engang! Men nu skal min kæreste og jeg først have vores første hund til sommer, og som førstegangs-hundeejer er vi nu mest trygge ved at starte med en vovse der har haft den optimale start på livet og ikke har problemer med i bagagen, men det må være utroligt dejligt at kunne give en hund fra dårlige forhold en ny start!

 

Det bliver spændende at følge med i hendes fødsel! Forhåbentlig klarer hun strabadserne uden problemer og kommer til at trives med at være mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er den 4. hund som jeg har, så jeg har lidt erfaring med i bagagen ellers havde jeg heller ikke taget hende til mig. Tror næsten ikke et den tidligere ejer ville kunne kende hende igen andet end på udseendet for så meget har hun ændret sig siden hun kom her i sommers.

Nu er jeg så også så heldig at jeg går hjemme hver dag så jeg har haft tiden til at arbejde med hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...