Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Der må jo klart være noget hun ikke fortæller, for på det grundlag hun fortalte igår, er altså ikke nok til en tvangsfjernelse...

 

nej det giver slet ingen mening. Jeg læste en artikel om at hun var blevet meldt til kommunen fordi hun havde ladet noget alkohol stå fremme så remee havde drukket det og så havde hun joket med det på fb. Men om det bare er rygter aner jeg ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nej det giver slet ingen mening. Jeg læste en artikel om at hun var blevet meldt til kommunen fordi hun havde ladet noget alkohol stå fremme så remee havde drukket det og så havde hun joket med det på fb. Men om det bare er rygter aner jeg ikke

 

Ifølge hende kravlede han ud af sin tremmeseng, ud i stuen, og drak af et glas kakao med vodka, som hun havde haft stående fra dagen forinden.

 

 

Men hun er jo blevet meldt flere gange. Først af sin SP, så af sin bror, og jeg kan ikke huske om moderen også meldte hende?

 

Og så flyttede hun kommune, men det hjalp ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig Anja, forsvarmekanismerne er fremme her, altid lettere at give skylden til sp/psykolog...

 

Nemlig. De fleste af os reagerer på ved at skyde skylden videre, og for de her unge og uegnede mødre, tror jeg at det hele bunder i at de ikke er i stand til at sige "jeg kan ikke varetage hans interesser".. Hun ser det jo ikke, for så havde hun selvfølgelig ændret sin måde at være mor på.

 

Jeg er sikker på at både NN og Hannah selv mener at de gør det bedste!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sej unge, der kan kravle over kravlegården i en alder af 1 år :lol: ..

 

Mikkel kan også sjippe bue.

 

Præcis!... Altså, Vito kommer godt rundt og er over alt, men han kan da GUDSKELOV ikke komme ud af tremmesengen endnu!..

 

og kunne han, ville det nok ende i et højt bump og et skrig, og ikke en hyggebrandert.

 

 

Jeg tror i øvrigt at de måske har testet hendes paratviden og rorshach (staves?) for at vurdere hendes sociale intelligens...

 

En IQ er jo kun en moderat ting, men en EQ og andre ting, er lige så essentielle når man vurderer folks evne til at varetage et lille liv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender os seere også kun historien fra en vinkel, men tror som der er børn der bliver fjernet på et spinkelt grundlag, og andre gange korser man sig over der ikke er gjort noget.

 

Min søster (hende som er død) var på et tidspunkt sendt til psykolog af kommunen, jeg så udtalelsen fra vedkommende. Hun vurderede min søster til at være ubegavet.:roll: Stoler ikke på alle psykologer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Præcis!... Altså, Vito kommer godt rundt og er over alt, men han kan da GUDSKELOV ikke komme ud af tremmesengen endnu!..

 

og kunne han, ville det nok ende i et højt bump og et skrig, og ikke en hyggebrandert.

 

 

Jeg tror i øvrigt at de måske har testet hendes paratviden og rorshach (staves?) for at vurdere hendes sociale intelligens...

 

En IQ er jo kun en moderat ting, men en EQ og andre ting, er lige så essentielle når man vurderer folks evne til at varetage et lille liv..

 

Hvis en baby på Vitos alder kunne kravle over en kravlegård, så ville dte sige bump. Meget højt, for de ville jo ikke kunne kravle ned at tremmerne, men bare falde ned.

 

 

 

Fattede hat af dine to sidste linjer, lol.

:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sej unge, der kan kravle over kravlegården i en alder af 1 år :lol: ..

 

Mikkel kan også sjippe bue.

 

Min yngste kunne kravle ud af sin tremmeseng, da han kun lige var 1 år.. Han slog sig gul og blå, men lod sig nu ikke slå ud af det - kom bare lykkelig ind i stuen. Måtte til sidst lade ham falde i søvn med barnevognssele på (tog den af ham, når han var faldet i søvn) og fjernede 2 tremmer i fodenden, så han kunne komme sikkert ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kender os seere også kun historien fra en vinkel, men tror som der er børn der bliver fjernet på et spinkelt grundlag, og andre gange korser man sig over der ikke er gjort noget.

 

Min søster (hende som er død) var på et tidspunkt sendt til psykolog af kommunen, jeg så udtalelsen fra vedkommende. Hun vurderede min søster til at være ubegavet.:roll: Stoler ikke på alle psykologer.

 

Men det er jo heller ikke kun en psykolog. Også det fagpersonale der omgås hende, sp, børnesagkyndig og flere andre. Det er aldrig en enkelt person, som vurderer at et barn skal fjernes. Det er en hel masse, og de vender og drejer, og gennemgår alt materiale.

 

Jeg tror at de fleste tvangsfjernelser i DK er berettigede.

 

 

Hvis en baby på Vitos alder kunne kravle over en kravlegård, så ville dte sige bump. Meget højt, for de ville jo ikke kunne kravle ned at tremmerne, men bare falde ned.

 

 

 

Fattede hat af dine to sidste linjer, lol.

:D

 

Præcis! Et bump, og et ordentligt hyyyyyl!..

 

De sidste linier var for at forklare at jeg tror psykologen lavede de forskellige undersøgelser af NN, for at vurdere hvordan hun er som menneske. Hvordan hun relaterer til andre mennesker, og hvad hun giver videre på det punkt :)

 

Og at det ikke altid handler om at være klog eller ikke klog, men også andre områder af sindet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min yngste kunne kravle ud af sin tremmeseng, da han kun lige var 1 år.. Han slog sig gul og blå, men lod sig nu ikke slå ud af det - kom bare lykkelig ind i stuen. Måtte til sidst lade ham falde i søvn med barnevognssele på (tog den af ham, når han var faldet i søvn) og fjernede 2 tremmer i fodenden, så han kunne komme sikkert ud.

 

Syygt!

 

Vito sover ALDRIG med bare tæer igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min yngste kunne kravle ud af sin tremmeseng, da han kun lige var 1 år.. Han slog sig gul og blå, men lod sig nu ikke slå ud af det - kom bare lykkelig ind i stuen. Måtte til sidst lade ham falde i søvn med barnevognssele på (tog den af ham, når han var faldet i søvn) og fjernede 2 tremmer i fodenden, så han kunne komme sikkert ud.

 

Det er fandme vildt.

 

Men som jeg skrev, så faldt din mindste jo også ned så det siger bump (siden han/hun får blå mærker).

De klatre jo ikke ned, det kan de vel ikke finde ud af når de kun er 1 år? :vedikke: .. Mikkel ville ihvertfald falde..

Link til indlæg
Del på andre sites

Men det er jo heller ikke kun en psykolog. Også det fagpersonale der omgås hende, sp, børnesagkyndig og flere andre. Det er aldrig en enkelt person, som vurderer at et barn skal fjernes. Det er en hel masse, og de vender og drejer, og gennemgår alt materiale.

 

Jeg tror at de fleste tvangsfjernelser i DK er berettigede.

 

 

 

 

Præcis! Et bump, og et ordentligt hyyyyyl!..

 

De sidste linier var for at forklare at jeg tror psykologen lavede de forskellige undersøgelser af NN, for at vurdere hvordan hun er som menneske. Hvordan hun relaterer til andre mennesker, og hvad hun giver videre på det punkt :)

 

Og at det ikke altid handler om at være klog eller ikke klog, men også andre områder af sindet.

 

Nå, smart :D .

Troede lige jeg var dum :P fnis

Link til indlæg
Del på andre sites

Sej unge, der kan kravle over kravlegården i en alder af 1 år :lol: ..

 

Mikkel kan også sjippe bue.

 

Sofie kunne komme ud af sin tremmeseng da hun var ti måneder :oops:

 

 

Dynen ned i den ene ende og så stå på den og svinge benet over, så kunne hun nå dynen igen på den anden side og træde ned.Og så afsted det gik. Heldigvis forsøgte hun det ikke så tit og kunne ikke selv finde ud af samle dynen sammen i et hjørne, men hvis den lå rigtigt så kunne hun komme ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sofie kunne komme ud af sin tremmeseng da hun var ti måneder :oops:

 

 

Dynen ned i den ene ende og så stå på den og svinge benet over, så kunne hun nå dynen igen på den anden side og træde ned.Og så afsted det gik. Heldigvis forsøgte hun det ikke så tit og kunne ikke selv finde ud af samle dynen sammen i et hjørne, men hvis den lå rigtigt så kunne hun komme ud.

 

wow hun er vild.

Det ville Mikkel ikke kunne :lol:

Ja kristina landin og markus

 

åårh :D nu er jeg med.

Troede først du skrev Kristian :D .. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

wow hun er vild.

Det ville Mikkel ikke kunne :lol:

 

 

 

Vi var også pænt overraskede

:mrgreen:

men når man ikke er bange for en skid så kan man nogle gange flere ting end de voksne regner med :-D

 

Sofie er ordentligt gangster!

 

Hende og Vito skal ALDRIG mødes - så lærer han bare unoder! :P høhøh

 

Hun er sindsyg, har i set videoen på facebook hvor hun hopper i trampolin :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide om man kan se det her?

 

Eller må man lure på min profil, bare ansøg om venskab, Linda Hvid Henriksen, tror ikke jeg er så nem at finde men jeg må stå på nogle vennelister, i hvert fald pp og ll og aslans. Ellers er der måske en anden der kan lægge det herind :vedikke:

 

https://www.facebook.com/ajax/flash/expand_inline.php?v=10150698551803758&target_div=up1zhp_45&playertype=permalink&max_width=403&max_height=403&context=timelineSingle

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...