Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Gad vide om man kan se det her?

 

Eller må man lure på min profil, bare ansøg om venskab, Linda Hvid Henriksen, tror ikke jeg er så nem at finde men jeg må stå på nogle vennelister, i hvert fald pp og ll og aslans. Ellers er der måske en anden der kan lægge det herind :vedikke:

 

https://www.facebook.com/ajax/flash/expand_inline.php?v=10150698551803758&target_div=up1zhp_45&playertype=permalink&max_width=403&max_height=403&context=timelineSingle

 

Du har alt for meget sikkerhed sat til :) Der er ingen Linda med fælles HF-venner, eller Linda Hvid eller Linda Hvid Henriksen når jeg søger ;)

 

Men ansøg mig Anja Charlotte Sørensen. Jeg har ingen sikkerhed og vil geeeeeerne se! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du har alt for meget sikkerhed sat til :) Der er ingen Linda med fælles HF-venner, eller Linda Hvid eller Linda Hvid Henriksen når jeg søger ;)

 

Men ansøg mig Anja Charlotte Sørensen. Jeg har ingen sikkerhed og vil geeeeeerne se! :D

 

Har ansøgt dig :mrgreen:

 

dårlig detektiv anja... jeg fandt linda på under 1 minut :blink:

 

 

og har accepteret en venne anmodning fra dig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er syyyyyyyyyyyyg hende Sofie!....

 

 

Hvorfor ser jeg et glimt ud i fremtiden??

 

Vito skal IKKE være som Sofie på det punkt - jeg får dårlige nerver bare af at se på hende!

 

Der er jo ikke noget farligt ved det, hun har jo sele på :-D

 

 

Hun kørte også selv i vandrutsjebaner i lalandia, altså de små men alligevel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen altså normalt vil jeg give dig ret... men lige her er jeg altså lidt i tvivl

;-)

Skulle jeg knalde en af de to(hvilket jeg formodentlig ikke skal, da jeg både er hetro og har en kæreste) så skulle det da helt klart være Mimi!!

 

Men nogle tænder på det der deller-over-albuerne-gule-tænder-slidt-hår-hærgede-øjne-vraltende-gang-noget..... Der er en til ALLE. Uden undtagelse.

 

jeg tror virkelig at man ALTID kan finde en som gider. især når man er kvinde! Et hul er et hul.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan man ud fra en eller anden test som konkludere noget, afgøre af man ikke egner sig som mor feks ?

Hvordan kan man fjerne et barn meget brat midt om natten af to betjente, på baggrund af en anmeldes, der ikke er tjekket op på ??

Hvordan kan man gå fra at have sit barn 24 timer i døgnet, til kun at måtte besøget barnet 1 time hver anden uge ?

 

 

Hun virker både overrakset og ikke overrasket på en gang, og synes det var en mærkelig opførsel da hun flere gange sagde " ingen må rører mit barn " dengang hun kom ud fra kommunen, og så ville hun ikke se ham fordi han ikke forstod det,men nu flytter hun tættere på ham ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...