Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

Onkel Jan :shock: der er et eller andet helt galt, i konceptet, i økonomien (man kan simpelthen ikke både bo på hotel, have to børn, gå ud at spise hver dag OG være på SU)

Tænkte nøjagtig det samme! Der er noget helt galt i det koncept! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Måske onkel Jan betaler, og Line betaler ham af... på anden vis? :slem: (ej føj!)

Men det hænger bare overhovedet ikke sammen at hun kan leve sådan som studerende! :vedikke: Det er jo en umulighed. Også selvom hun siger det bare gælder om at prioritere sine penge rigtigt - men altså der er jo stadig en max grænse for hvor meget man HAR, uanset hvordan man prioritere dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg forstod det boede de i en periode på hotel hver anden uge, og den modsatte uge var de hjemme, og hun pendlede. Det var i hvert fald mere end blot én uge det stod på. Og så var de jo også ude og spise til aften når de boede på hotel osv. det kan altså ikke være helt billigt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske onkel Jan betaler, og Line betaler ham af... på anden vis? :slem: (ej føj!)

Men det hænger bare overhovedet ikke sammen at hun kan leve sådan som studerende! :vedikke: Det er jo en umulighed. Også selvom hun siger det bare gælder om at prioritere sine penge rigtigt - men altså der er jo stadig en max grænse for hvor meget man HAR, uanset hvordan man prioritere dem!

 

 

 

Det var arrogant sagt da hun sagde det bare handlede om at priotere, for det er bare så åbenlyst at det ikke handler om det ved hende. Der ligger noget mere bag, ingen kan da leve sådan der på en su.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sidder lige og ser genudsendelse....

Kan nu altså godt lide hende Line Sofie fra Odense. Det med at være alenemor med krævende studie klarer hun tilsyneladende ganske godt.:5up:

 

Er det hende med Liam, som er gravid igen?

 

Eller er det hende der er i gang med medicin studiet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hun var jo så gravid inden de flyttede sammen ;) dog planlagt.

 

Jeg synes også hendes forandring er utrolig. og man har jo ikke rigtig fulgt hende i flere år, måske der er sket en masse med hende? Jeg tænker i hvert fald ikke umiddelbart "neeeeeeej" omkring hende og et til barn.

 

Hun var ret meget med i sidste sæson. Synes det virker til at hun har ret godt styr på tingene, også selvom den yngste har lidt svært ved tingene til tider. Det er gået forbi min næse at de ikke bor sammen... Men måske der er en forklaring på det? Økonomisk, eller noget i den dur.

Link til indlæg
Del på andre sites

.. Der nu går under navnet Esben.

 

Men jeg synes også h*n er skøn! Dejlig velovervejet og virker ikke til at være den "forhastede type", som mange af de andre deltagere..

 

Hvor er det godt for hende.. Eller ham... At hun har taget den beslutning.

 

Synes hun var sådan lidt "kejtet" som kvinde, og synes bestemt at hendes maskuline sider var super smukke. Ja nu handler det jo også om hvordan hun har følt sig indvendigt som kvinde... og hvis hun netop ikke har følt sig som "kvinde", så synes jeg bare det er fantastisk at "skifte"...

 

Jeg læste et indløg på et andet forum hvor hun (han) beskriver om sit valg og hvorfor, og det virker bare super velovervejet, og med tanke for sønnen...

 

Så alt respekt for Esben, håber han fortsætter i programmet, selvom det hedder de unge mødre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det hende med Liam, som er gravid igen?

 

Eller er det hende der er i gang med medicin studiet?

 

Det er hende den bisexuelle der læser medecin.

 

.. Der nu går under navnet Esben.

 

Men jeg synes også h*n er skøn! Dejlig velovervejet og virker ikke til at være den "forhastede type", som mange af de andre deltagere..

 

Esben?? Jeg er vist gået glip af noget? Er det noget hun nu vil kaldes, eller ...?

Men jeg kan godt lide hun er så målrettet, struktureret og den måde hun prioriterer tiden mellem søn og studie.

Så skidt pyt med hun mere og mere ligner en 15-årig knægt der åbenbart hedder Esben.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep :-)

Hun vil gerne være en dreng/mand, men jeg kan ikke huske hvor langt hun er i processen. Læs evt. Shii's sidste indlæg her i tråden :-)

 

Har læst Shii's indlæg, men da jeg kun havde læst dit, troede jeg egentlig det var en spøg.

Synes det er noget sært noget. Altså det er jo ikke længe siden hun fandt ud af at hun var til piger, og at hun nu også allerede har fundet ud af at hun vil være mand, synes jeg er mærkeligt.

Dem man hører der om der får kønsskifteoperationer, er altid nogen der hele deres liv har vidst de var "fanget i den forkerte krop".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Gad jeg også godt vide? De har ikke sagt noget om det i TV serien.

Jeg følger så heller ikke mødrene via andre medier og blade, og så går jeg åbenbart glip af en masse?

jeg følger også kun serien på kanal 4, og jeg vidste heller ikke noget. De har intet sagt i programmet i hvert fald.
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg har heller intet hørt i programmerne - og jeg ser snigpremiere på NUTV - plus jeg holder øje med Ude&Hjemme (på nettet) som er det blad som jeg tror følger dem mest, med det der ikke kommer med i tv. Og der har heller ikke stået noget.. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

En voksen mand burde muligvis ikke vente på at få lov...nå, bare mig, der ikke fatter det der kastrat-halløj.

 

Hun fortæller hvad han skal gøre (røre pulvergrød - som ganske tydeligt er beskrevet på pakken?) og beslutter derefter at hun da lige kan lave det inden hun går...

 

Jeg har altid syntes at hun gjorde ham mere handicappet end han er...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, hvor er Kevin og Camilla dog belastende...!! :shock:

 

Plejer ellers godt at kunne lide Camilla, meeen..

 

Enig! :shock:

 

HELT enig :shock:

 

Jeg har altid godt kunne lide Camilla, men ham der Kevin der.. Måske han bare lige skal "falde til" i serien, men jeg synes det virker som om han er alt for bevist om at der er puplikum på aka et filmhold! Alt han siger virker som om han gerne vil fremstå på en bestemt måde, og vise at Camilla får alt det hun peger på og som hun ønsker det.. Det virker bare utrolig utroværdigt på mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har læst Shii's indlæg, men da jeg kun havde læst dit, troede jeg egentlig det var en spøg.

Synes det er noget sært noget. Altså det er jo ikke længe siden hun fandt ud af at hun var til piger, og at hun nu også allerede har fundet ud af at hun vil være mand, synes jeg er mærkeligt.

Dem man hører der om der får kønsskifteoperationer, er altid nogen der hele deres liv har vidst de var "fanget i den forkerte krop".

 

Her er det Indlæg jeg læste fra ham:

Tak for spørgsmål - skal forsøge at besvare så fyldestgørende som muligt.

 

Min fremadrettede plan er i første omgang at påbegynde hormonbehandling. Det er noget jeg har haft planlagt og kæmpet for rigtig længe og jeg har også en dato for hvornår behandlingen begynder nu. Derefter er det mit ønske er undergå kirurgi i et eller andet omfang, som jeg har tænkt mig at tage stilling til hen ad vejen. Man kan rigtig meget med kirurgi nu til dags, men det er knald-dyrt at "gå hele vejen".

 

I forhold til min søn har det ikke været noget større problem. Jeg tænker, at han umuligt kan undgå, at blive lidt forvirret på nogle punkter, men indtil videre har han ikke vist tegn på utilpashed omkring det. Det er noget jeg er meget opmærksom på og jeg har også taget kontakt til en børnepsykolog som jeg kan rådføre mig med.

 

Det jeg især hænger mig i er, at min dreng aldrig har oplevet mig anderledes end nu. Jeg havde godt nok en periode i hans første levetid, hvor jeg gjorde alt for at komme i kontakt med mine feminine sider, men ud over det og et par senere kortvarige, håbløse forsøg, er det ingen nyhed for ham.

Han har tit været ked af, at de andre børn i børnehaven stillede spørgsmålstegn ved om jeg var hans mor eller far, så der var uden overdrivelse lidt lettelse at spore i hans øjne, da jeg sagde at han bare kunne kalde mig Esben, hvis han havde lyst.

Det er vigtigt at huske på, at alle forandringer sker langsomt og han er kun 4 år, så det er ikke blevet til de vilde "alvorlige snakke." Det er ret normalt at børn på den alder er optaget af det med køn, så hver gang han selv har bragt emnet om piger og drenge på banen, har jeg udnyttet muligheden for at snakke om det. Det lader ikke til at skræmme ham. Jeg startede med at sige, at jeg også ville være en dreng fordi det var sejest og så har jeg ligesom bygget lidt på siden.

 

Jeg har ikke på noget tidspunkt været bekymret for ham, men jeg har været meget bekymret for om andre skulle blive bekymrede. (Giver det mening? smile.gif)

 

Det er klart, at det ville spare ham for noget forvirring at være foruden en forælder i transition, men så er det heller ikke mere mystisk. smile.gif

Forresten føler jeg også, at alt omkring vores liv på andre fronter er så godt, trygt og velfungerende, at det i høj grad kan kompensere for alle de issues, der end måtte opstå som følge af forandringerne.

 

Jeg må ærligt sige, at alle er tilpas med situationen og alting er meget velovervejet. Det falder klart uden for normen, men min erfaring er, at så snart folk stopper med at synes det er mystisk, kan de godt se hvor simpelt det egentlig er. smile.gif

 

Kærlige Hilsener

Esben

 

Kilde: De unge mødre - Side 233

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...