Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

Er der ikke for mange mennesker til at have hunden med? Jeg kan huske jeg var til den første vi med hund messe i Brøndby for nogle år siden. Der gik man som sild i en tønde. Det var slet slet ikke et sted at have hund med.

 

 

Vi havde Aslan med sidste år, og det gik fint :)

Jeg syntes der er godt med gang plads :5up:

 

Vi bruger det som øvelse og træning - og ganske vidst er Aslan træt bag efter, men han ligner ikke en der tog skade af det :mrgreen:

 

Måske havde han lige krise over en vis dame der flashede hendes kønsdele, og nr han så vil snuse og smage blev hun mobset :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Valishia
Uh tror du ikke vi kunne finde ud af noget ?

Jo det har vi jo fundet ud af... Og nu kan vi jo køre derned... :banan: Hvis du kan holde al min snakken ud :slem:

andre der skal afsted søndag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har været der før som ved om hurrta har en stand med alle deres ting ?? Skal nemlig købe en lækker Y sele til Teitur, efter at have brugt adskillige penge på elendige seler der enten er for store, for små, sidder underligt, skaver i albuen eller noget helt andet. Har forelsket mig i deres brune/blå y sele. Og så en line med elastik som de har.

 

Men ja ved i om der er en stand med dem ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har været der før som ved om hurrta har en stand med alle deres ting ?? Skal nemlig købe en lækker Y sele til Teitur, efter at have brugt adskillige penge på elendige seler der enten er for store, for små, sidder underligt, skaver i albuen eller noget helt andet. Har forelsket mig i deres brune/blå y sele. Og så en line med elastik som de har.

 

Men ja ved i om der er en stand med dem ??

 

De var der i hvert fald sidst, for der prøvede Iso deres seler!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har været der før som ved om hurrta har en stand med alle deres ting ?? Skal nemlig købe en lækker Y sele til Teitur, efter at have brugt adskillige penge på elendige seler der enten er for store, for små, sidder underligt, skaver i albuen eller noget helt andet. Har forelsket mig i deres brune/blå y sele. Og så en line med elastik som de har.

 

Men ja ved i om der er en stand med dem ??

 

Sidste år havde de en stand med alle deres seler og halsbånd i alle størrelser.

 

Hvis man skulle købe, skulle man så videre til en af handelsstandene (f.eks. Alt til Hund og Kat)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har været der før som ved om hurrta har en stand med alle deres ting ?? Skal nemlig købe en lækker Y sele til Teitur, efter at have brugt adskillige penge på elendige seler der enten er for store, for små, sidder underligt, skaver i albuen eller noget helt andet. Har forelsket mig i deres brune/blå y sele. Og så en line med elastik som de har.

 

Men ja ved i om der er en stand med dem ??

 

Der er kommet ny forhandler af Hurtta, så det er svært at vide om de vil deltage samme steder som tidligere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Uh - mon der er plads til en til? :engel:

 

Det er der i hvert fald... Bilen kører fra Lystrup, men toget kører fra Grenå og så blir i hentet på stationen i Lystrup, med mindre vi skal starte med en kop kakao og en lun bolle??:blink:... Jeg regner med vi kører, så vi er dernede ved åbningstid, da jeg har det skidt med alt for mange mennesker :genert: Så kører vi hjem, når vi ikke gider/orker mere... Vi deler benzinen samt en dejlig søndag :mrgreen: og så har jeg lovet Stella forsædet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Wiiii :klap: tak :kys: lad os lige tales ved om det pr SMS (læs; hjælp mig med at huske :mrgreen: )

 

hehe skal jeg nok :mrgreen: Bare en sms om ugen eller?? :slem: Men det er som sagt om søndagen vi tager derned :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
:klap: :sjov:

det skal nok blive en god god tur... :lol:

Forresten lovede jeg lige kæresten, at advare om, at jeg altid snakker meget og man evt. kan bruge øreprobber :roll: For det virker åbenbart... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Du snakker bare :mrgreen: jeg siger ikke så meget, medmindre der pludselig får damp i den, for så ævler jeg løs :mrgreen:

hehe :lol: men jeg husker dig lige på det en uge før samt dagen før :mrgreen: Er der nogen dernede som vil hilse på os sådan en søndag morgen??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...