Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fra hjemmesiden:

 

Entrepriser for besøgende:

Voksne kr. 70,00

Voksne - Partout-billet kr. 110,00

Børn (5 – 11 år) kr. 30.00

Familiebillet (2V + 2B) kr. 175,00

Kæledyrsbillet kr. 30.00

 

Jeg tror bestemt hunden kan komme med ind

 

Se det havde jeg ikke set...:stupid:

 

Så er det bestemt at Saga kommer med..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Hvis i ser en lille tyk prop UDEN en cocker spaniel på slæb, så er det mig, så hils endelig på :lol:

 

hehe og du skulle jo så gerne gå sammen med en krøltop! Hvor nederste halvdel er bleget og øverste kommunefarvet... hmm helt sikkert i kondi sko og med æblekinder!!!

 

Jeg tænkte også om man skulle gøre noget smart, så vi kan genkende andre herinde fra... Ville så vildt gerne hilse på iso!!! :lun:

Og løverne kommer jeg nok forbi og stopper i lommen :engel:

Hmm jeg bærer en pæn og nydelig ring blandet guld og hvidguld med sten i!!! Men altså hvem f***en går og holder øje med folks hænder :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe og du skulle jo så gerne gå sammen med en krøltop! Hvor nederste halvdel er bleget og øverste kommunefarvet... hmm helt sikkert i kondi sko og med æblekinder!!!

 

Jeg tænkte også om man skulle gøre noget smart, så vi kan genkende andre herinde fra... Ville så vildt gerne hilse på iso!!! :lun:

Og løverne kommer jeg nok forbi og stopper i lommen :engel:

Hmm jeg bærer en pæn og nydelig ring blandet guld og hvidguld med sten i!!! Men altså hvem f***en går og holder øje med folks hænder :sjov:

 

Jeg spottede engang en HF'er pga guldneglelak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe og du skulle jo så gerne gå sammen med en krøltop! Hvor nederste halvdel er bleget og øverste kommunefarvet... hmm helt sikkert i kondi sko og med æblekinder!!!

 

Jeg tænkte også om man skulle gøre noget smart, så vi kan genkende andre herinde fra... Ville så vildt gerne hilse på iso!!! :lun:

Og løverne kommer jeg nok forbi og stopper i lommen :engel:

Hmm jeg bærer en pæn og nydelig ring blandet guld og hvidguld med sten i!!! Men altså hvem f***en går og holder øje med folks hænder :sjov:

 

SØLVPAPIRSHAT!!!! :banan:

 

Ellers må vi jo få løvemor til at holde styr på os, og pege hinanden ud, for mon ikke vi alle slår vejen forbi de dersens løver..? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da en del mere diskret end sølvpapirshatte :P hihi, det var ellers et sjovere forslag :slem:

 

Altså, hvis man skal kunne genkende hinanden blandt hundredvis af mennesker, hvad er så bedst - diskret eller prangende??? :lol: Men mistænker at jeg ville være alene med sølvpapirshat, så må vel tegne HF på hånden... Hvis der er flere der hopper på den vogn??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi kommer søndag...

 

Og hvis jeg nu tager Kaia med, slipper jeg så for at skrive HF på hånden? :engel:

Der findes vist ikke andre som Kaia, så hvis i ikke kan finde mig, så tolker jeg det som om i ikke vil hilse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde så meget gjort det!

 

Ja, men lilla sløjfe i håret er også en mulighed?

 

Skriggul t-shirt med et "HF" på maven, burde også kunne bruges? :P Så er i bare en masse HF-Påskekyllinger :klap:

 

Du er fuld af gode idéer kan jeg høre! Vi sku' slå os sammen og designe HF-træf-tøj, tror jeg!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer søndag...

 

Og hvis jeg nu tager Kaia med, slipper jeg så for at skrive HF på hånden? :engel:

Der findes vist ikke andre som Kaia, så hvis i ikke kan finde mig, så tolker jeg det som om i ikke vil hilse :mrgreen:

Å nej! Jeg bli'r hunde-blind efter et par timer sådan et sted, det kan bli' pinligt... :oops: Så nej - du SKAL tusche HF på hånden!! :fyfy::lol:

 

 

Da vi ikke skal med, insistere jeg på at i skal skrive HF i panden med tusch :mrgreen:

 

Rigtig god idé Aslan, så er det også meget nemmere at få øje på det! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er fuld af gode idéer kan jeg høre! Vi sku' slå os sammen og designe HF-træf-tøj, tror jeg!!! :banan:

 

Det kunne være SÅ awesome og slet ikke nogen dårlig idé jo! Alle de mange mange udstillinger, messer, konkurrencer, træf osv der er i løbet af et år? Det gør det da så meget nemmere for alle, i stedet for at skulle aftale røde sløjfer, stjerner, tusch i panden og sølvpapirshatte (og helt ærligt, sølvpapirshatte? Der jo lissom ikke nogen rumvæsener på vej vel? :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver TEITUR i panden....... samt et kæmpe H på venstre hånd og et stort F på højre hånd, ligesom jeg tager sølvpapir på hovedet, en hel rulle staniol rullet omkring hovedet, derudover fletter jeg sølvstjerne og hænger i ørene og om halsen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Å nej! Jeg bli'r hunde-blind efter et par timer sådan et sted, det kan bli' pinligt... :oops: Så nej - du SKAL tusche HF på hånden!! :fyfy::lol:

 

Så må du åbne øjnene og kigge nedaf, for både mig og Kaia er mini-bitte :mrgreen:

 

Nu er der jo nok heller ikke så slemt mange hunde ifht. en udstilling :engel:

 

Men hvis jeg nu tucher min søs i stedet og putter søvlpapirshat på hende, så er det godkendt, ja?

Link til indlæg
Del på andre sites

aaaahhh, nu skal de jo også lukke dig ind....;)

 

HA HA HA, :sjov: det er selvfølgelig rigtig, det kan godt være de tænker " hende der, burde vi ikke lige have alvorlig observation på hende " ??

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men hvis jeg nu tucher min søs i stedet og putter søvlpapirshat på hende, så er det godkendt, ja?

Så absolut! Det er sådan noget man har søstre til! :mrgreen:

 

Jeg skriver TEITUR i panden....... samt et kæmpe H på venstre hånd og et stort F på højre hånd, ligesom jeg tager sølvpapir på hovedet, en hel rulle staniol rullet omkring hovedet, derudover fletter jeg sølvstjerne og hænger i ørene og om halsen...

Se der er én der er seriøs omkring det HF-træf! :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skriver HF på begge mine hænder.

 

og ja det er seriøst ment, så bliver jeg nemlig lukket ind også.

 

Det tror jeg altså også at jeg gør. Jeg var der sidste år, og mødte ikke halvdelen af de HF'ere der var der, på trods af at jeg vidste at der ville være nogle. Og det gider jeg altså ikke i år igen! Nu vil jeg sq møde jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...