Hop til indhold

Gal og ulykkelig


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Gæst Joey-Salome

Puhh ... det lyder godt nok ikke godt. Stakkels dig - og Guffy. Håber du får ham tilbage. Skal jeg banke nogle hundevelfærds-aktive mænd af pæn størrelse op? Kender et par stykker. Hvor bor du i forhold til Hellerup? Uh nej, kan slet, slet ikke have sådan noget. Stakkels hunde. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Puha. Sikke noget. Man kan få gratis advokat hjælp rundt omkring. De har åben på forskellige tider og vist kun én gang om ugen, sådan er det her omkring hvor jeg bor (Århus området) Kunne du måske ringe og snakke med DKK om problematikken? Måske kan de hjælpe dig...

Jeg håber godt nok det får en positiv udgang for Guffy... Han skal da bare væk derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst amaliebaad

Jamen hvis du ikke har ejerskiftet ham, står han vel stadig i dit navn?

Ellers kan du køre ud til hende, overrask hende en hverdagsaften? Så kan hun da umuligt bare smække døren i.

Håber din lille hund har det godt og at du får vished!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste nyt.Her til morgen flød snart 9 årige Laura fra skeden og er nu til akutoperation for livermoderbetændelse.Og skal så hentes i eftermiddag. Så må jeg jo tage mig at hende.Og kan ikke tage derud. Laura har haft mærkelige løbetider og skulle alligevel for en sikkerhedssskyld steriliseres her i feb, når livmoderen var faldet til ro efter sidste løb.

ØV-øV ville ellers gerne stå foran huset til der kom nogen hjem.

Min nu desværre afdøde venindes mand er advokat, og de var selv opdrætterer , så ham må jeg få fat i og hører nærmerer. Han burde være op to date med hundesalg, for han arbejder også som adv. for VI MED HUND.

Og det hele temmeligt vanskeligt uden en bil.

Jeg bor i Tåstrup.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har bil, Ulla, du må sige hvis du gerne vil køres en af dagene. Jeg er dog ikke en stor, bred mand.. snarere tværtimod.

 

Du havde ikke lige brug for operation oveni, øv altså. Håber Laura klarer det hele godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Årh, sikke noget med Laura. Håber det går godt.

Og ja, Tåstrup kører vi også gerne til og henter dig - min mor har en Peugeot Partner og en mand på 2,05 meter, som er hærdebred og god til at se brysk ud (selvom han er verdens sødeste). Og jeg kan nok fange et par gode drengevenner mere, som gerne vil med og hjælpe. Nu må du lige tage dig af Laura, og god ide at spørge ham advokaten. Og så siger du til, hvis du ikke har hjælp ved hånden. Så må vi lave en redningsaktion, hvis de ikke er til at fange via almindelig kommunikation. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Venter tilbage, skal hente Laura om lidt, og hvis min veninde kan få sin datter med herud, prøver vi igen adressen i aften.

Har fået gode råd af et familiemedlem, jurist + dommer.

Kan simpelthen ikke finde ud at at svare på Privat beskeder, går altid galt hvor prævis jeg skal skrive svar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Åh Ulla, håber, at alt løser sig til det bedste og at du snart har Guffy hjemme igen:ae:. Tag endelig imod tilbudet om "et par stærke mænd" som Joey tilbyder, det plejer at have en positiv effekt på sådanne nogle mennesker.

Og rigtig god bedring til Laura :ae:

 

Hahaha - jeg er Joey med Gorillahæren. Aj, men altså. Kender bare mange dyrevenner også blandt mænd (hvor der sjovt nok ellers ikke er lige så mange som kvinder), min stedfar er lige ved hånden og f.eks. min gode ven Lars er meeega hundeelsker. Og også sådan en, som er god til at se farlig ud, selvom han overhovedet ikke er det. :mrgreen:

Man skal bare lige sige til Lars, at der sidder en stor hvalp i Hellerup hos en kælling, som skifter hunde ud som vinden blæser og "tilfældigvis" ikke kan finde ud af at være ved sin telefon, så er han på vej ud i sin bil.

 

Håber du får fat på Guffy hurtigt, Ulla. Ellers har vi din ryg - hundeforum to the rescue! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha - jeg er Joey med Gorillahæren. Aj, men altså. Kender bare mange dyrevenner også blandt mænd (hvor der sjovt nok ellers ikke er lige så mange som kvinder), min stedfar er lige ved hånden og f.eks. min gode ven Lars er meeega hundeelsker. Og også sådan en, som er god til at se farlig ud, selvom han overhovedet ikke er det. :mrgreen:

Man skal bare lige sige til Lars, at der sidder en stor hvalp i Hellerup hos en kælling, som skifter hunde ud som vinden blæser og "tilfældigvis" ikke kan finde ud af at være ved sin telefon, så er han på vej ud i sin bil.

 

 

 

Håber du får fat på Guffy hurtigt, Ulla. Ellers har vi din ryg - hundeforum to the rescue! :kys:

 

Ha,ha..nej, det var nu ikke sådan ment, men sådan et par gutter i baggrunden kan godt have en positiv effekt, hvis der er nogle der er lidt genstridige.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak allesammen.

Laura er hjemme og selvfølgelig extrem træt.

Når kl her er efter 17 ringer jeg til en nabo og beder den cheke om der er lys i huset ved 20 tiden. Og hvis tager min veninde sin voksne datter med til hundepasning her og så kører vi igen derud.

Vil lige sige at hundens adresse nu skulle være *bortredigeret* i Hellerup , et enderækkehus.Men ingen af hundene er set på gåtur nogensinde, kun ud til bil.

Jeg har fået printet en tilbagekøbsaftale ud, og hvis vi kommer ind tager vi hunden og hvis hun ikke underskriver, så lægger jeg mit kort med tlf og mail, så hun kan sende et bankkontonr.

Imorgen vil jeg kontakte udlejer og spørge om hun har tilladdelse til hundehold og om hun evt skylder dem penge. Måske kan de komme ind over der????

Til jer med kørekort, bodygards og bil, vil i ikke sende jeres tlf nr på min [email protected]

 

Jeg er noget komfus , også over Lauras akutte tilstand, selv om den var en del ventet.

 

Tuuuuuuusind tak for opbakning til jer alle.

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

indsætter lige et billede af GUFFY, hvis nogen skulle møde ham , evt med ny ejer???

Han havde et nyt lillamønstret halsbånd på ved aflevering og hundetegn med mit navn.

Selvom han kun er 6 mdr er han så stor som en standard cocker hanhund.

 

Det går lige i hjertet, :x: og håber alt går godt.

:hjerte: han ligner min barndoms hund:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha hvor er du igennem en masse træls lige nu, håber at Laura kommer sig fint og at du finder Guffy i aften. Tænk at man kan finde på at opfører sig sådan, hun skulle skamme sig.

Tænker på jer og krydser fingre

Link til indlæg
Del på andre sites

Må jeg spørge, hvad prisen for Guffy var (hvis nu jeg kan købe ham, for bare lidt mere end den pris, men ingen grund til at tilbyde 10 gange hans pris)

 

Det tænker jeg at man ikke skal lære hende damen??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...