Hop til indhold

Februars billedtråd.


ridiger
 Share

Recommended Posts

Ace er blevet skamklippet i dag :oops:

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]78155[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78156[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78158[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78159[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78160[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78161[/ATTACH]

:shock:

super fin klipning marie :-D

:fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 226
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

skal vi finde hjertestarteren til dig? :hmm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Der er ikke en elelr lækker (single) fyr der kunne give mig lidt mund til mund...så tror jeg du ikke behøver hjertestarteren :slem:

 

ja, så skal jeg da ikke poste billeder af halfdan :lol:

:shock:

Joooooooooooo :lun:
Ja du er jo ikke for ingenting kendt som løveskamklipperen ude i byen:sjov:
Link til indlæg
Del på andre sites

super fin klipning marie :-D

 

Tak, synes egentlig også jeg er slupet rimeligt godt fra det, når man tænker på det først er 2. gang jeg nogensinde klipper hund...

 

:shock:

 

 

:fyfy:

 

Sagde lige til Peter, at du slår hånden af mig nu :lol:

 

Der er sørme sommerhund på programmet! Han ligner lidt en fin, ældre herre :)

 

Han er nu kun en knægt på knap 4 år :mrgreen:

 

 

Nøj hvor er han sød :hjerte:

 

 

Tark :kys: synes også selv man bedre kan se ham og hans udtryk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
We are back:-D

[ATTACH=CONFIG]78228[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78229[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78231[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]78232[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78234[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]78235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78236[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]78237[/ATTACH]

 

Årh. Cookie er bare SÅ :lun: :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Lille nuttehyggetrold :lun::bighug:

 

(men ham har I da vel forhåbentlig ikke tændt for - arrrgh, hundetraume!! :shock:)

 

Herhjemme har vi vedtaget, at mange af de hunde man ser i programmet er så "ødelagde" pga. deres ejere, at der nok ikke kan gøres andet end det, Cesar gør - de har mistet evnen til at tænke selv på en konstruktiv facon og må derfor følge menneskets leden, fordi det ellers går op i hat og briller og aggression.

 

Men helt normale hunde med lette traumer eller hvalpe eller hunde som ikke er blevet fucked i hoved af ejere med minus forstand på whatever race de har anskaffet sig - der er sgu overkill og dyreplageri og for voldsomt.

 

Vi ser ham ofte og snakker så om, hvad vi selv ville gøre anderledes osv. Der er noget bekræftende i, at se andre hundeejere begå en masse fejl og så kunne konstatere "Nå, det der har vi aldrig gjort, pyyh".

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været i en ny skov og køre og det var optuuuuur :banan:

 

Her snyder mine hunde, de hoppede isen i stykker så de kunne få sig en kold drink, der var osse liiige varmt nok i dag (de må jo egentlig ikke stoppe, men vi var kørt forkert så jeg havde alligevel lige brug for et par min til at finde ud af hvor vi var :mrgreen:)

IMG_6872.jpg

 

IMG_6878.jpg

 

IMG_6882.jpg

 

 

Og her er vi tilbage, se Jeanette, dine gamle vandskåle er allerede i brug og vi siger tuuuuuuusind tak!

 

IMG_6889.jpg

 

IMG_6904.jpg

 

(Motor har lige hyleren på, vi løb bag en løbsk tæve :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...