Hop til indhold

Hvor handler i?


CBK
 Share

Recommended Posts

Sad og søgte på HF for at finde ideer til gode steder at shoppe hunde udstyr, men kunne underligt nok ikke finde en god tråd om dette.

 

Jeg skal til at købe nogle ting, så hvad kan I anbefale af steder? Billige og gode, med god service

Jeg er jo stor tilhænger af netsider.

 

Overvejer selv amazon-uk - men synes næsten der er for meget på den side, til at det er nemt at shoppe lidt rundt ;)

Plus at portoen, og det må de overhovedet sender til dk kan overraske indimellem (har jeg oplevet før i hvert fald)

 

Har ellers hørt godt om avifauna.dk

 

som bonusinfo kan nævnes at det er en apportbuk jeg min. skal have... Og skal så bare se hvad der ellers frister :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad og søgte på HF for at finde ideer til gode steder at shoppe hunde udstyr, men kunne underligt nok ikke finde en god tråd om dette.

 

Jeg skal til at købe nogle ting, så hvad kan I anbefale af steder? Billige og gode, med god service

Jeg er jo stor tilhænger af netsider.

 

Overvejer selv amazon-uk - men synes næsten der er for meget på den side, til at det er nemt at shoppe lidt rundt ;)

Plus at portoen, og det må de overhovedet sender til dk kan overraske indimellem (har jeg oplevet før i hvert fald)

 

Har ellers hørt godt om avifauna.dk

 

som bonusinfo kan nævnes at det er en apportbuk jeg min. skal have... Og skal så bare se hvad der ellers frister :slem:

 

Zooplus.de og zooplus.co.uk (alt efter hvor valutakursen er bedst). Hmm apportbukke, det ved jeg ikke. Sådan en købte jeg i sin tid i den klub, jeg trænede i

Link til indlæg
Del på andre sites

Zooplus.de og zooplus.co.uk (alt efter hvor valutakursen er bedst). Hmm apportbukke, det ved jeg ikke. Sådan en købte jeg i sin tid i den klub, jeg trænede i

 

Ja der har de desværre ikke apportbukke i træ, ellers god hjemmeside!

Faldt over een på en hjemmeside til halv pris for et par uger siden - kan dog selvfølgelig ikke huske hvilken ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Foder og guffer køber jeg mest på de forskellige Zooplus eller Tierbedarf, Tiernahrung, Tierbedarf und Tierfutter online kaufen | Petshop.de

 

Udstyr har jeg shoppet på http://www.alttilhundogkat.dk og http://www.bigbullies.dk.

 

Dummier og schweissline har jeg shoppet på Aktivt Hundeliv - Hundeartikler Online og http://www.dummyshoppen.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Kenjan er jeg meget glad for (BlackGSD linker)

 

Til foder bruger jeg Porcani Hundeartikler og Hundefoder da de har gratis levering af det foder, jeg køber :mrgreen: De har så ikke rigtig nogen interessante apportbukke,så vidt jeg kan se...

 

Og ellers er jeg ret begejstret for Østrand, ved dog ikke om de rent faktisk har Apportbukke? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Carla hihi kan hun løfte en 400 grams :-)

 

 

 

Altså bagenden letter når hun samler op, men ellers klarer hun 1/10 af sin vægt uden problemer:-D Problemet hvis jeg bruger apporter, der passer til hendes størrelse, er at hun er så lille i højden, at hun ikke kan se dem i dirrigeringsapport - så derfor har hun kæmpeapporter :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg handler mest i udlandet - det er langt billigere - det gælder både foder som er alt for dyrt her til lands og så visse former for tilbehør. Det er så zooplus de eller uk eller healthy-feeding.de - samt wolfsblut.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er også til Kenjan. De har meget lækkert :)

Egonsliner bruger jeg ofte til bold med snor, markeringsstokke osv.

 

Enzo's ynglingsbold bliver købt her: http://www.dederthing-hundeartikler.dk/?page=productdetails&idp=93908&a=Chuckit!-Ultra-Ball-medium-med-... (jeg har ikke kunne finde dem med snor i andre steder??)

 

Jeg fandt et billigt sted at køre apportbuk kort tid efter jeg havde betalt en halv bondegård for Enzos apport... husker at de var meeeeeget billigere. Men kan selvfølgelig ikke huske hvor længere.... Så sig gerne til hvis du finder noget billigt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har handlet meget på zooplus.de (dog ikke så meget med Ayo denne gang, men med tidligere hund samt katte), og ellers er jeg blevet ret glad for http://www.bigbullies.dk :5up:

 

Men egentlig ikke voldsomt meget jeg handler på nettet længere - handler mest hos bigbullies, da deres butik ligger tæt på hvor vi bor, og så Dyrenes Butik i Ikast.

 

Har lidt opgivet nethandel, virkelig skidt for min økonomi - og den har det skidt nok i forvejen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min absolutte favorit, hvor jeg godt kan betegnes som storkunde... :genert:

 

Kenjan: Hundeartikler - Kb hundeudstyr og tilbehr til hunde online hos Kenjan

 

Kenjan er helt klart en god butik. Vi boede i Havdrup før, så det gav sig selv, men vi kører gerne 1,5 timer for at komme derned af og til. De har kvalitetsvarer og yder en god service! (Goofys sele gik i stykker 2 gange, fordi han var så voldsom i starten - de syede den mens vi ventede uden beregning begge gange.) Vi var også på udkig efter "bidefast" legetøj og fik anbefalet en bold og en "hare", som begge dele nu her efter et år lever i bedste velgående. Bolden er Valhronas yndlingslegetøj! De ved hvad de taler om, så det er klart en køretur værd! (og de ha også en fin netbutik, hvis man ved hvad man skal have og ikke behøver prøve eller se varen først)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeg bestiller hver måned fra Zooplus.de - hvad jeg nu skal bruge af vådfoder til hundene og katten (tørfoder og noget af vådfoderet køber jeg hos dyrlægen) og foder til ørkenrotterne, forskellige slags tyggeben, snacks og evt. småting, legetøj eller hvad jeg nu lige skal bruge. Jeg kommer altid lige op over de 69 euro, så jeg får fri fragt, det passer godt til hvad vi bruger på en måned.

 

Ebay (både co.uk og .com) bruger jeg også ret meget - f.eks. til legetøj eller specielle ting. Har også bestilt hundetegn med gravering via ebay, det var meget billigere end herhjemme.

 

Har også handlet et par gange hos designforpets.dk, forhotdogs.dk, alttilhundogkat.dk og hothund.dk og været fint tilfreds. Men ebay og zooplus er det billigste, hvis man kan finde det, man skal bruge, der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...