Hop til indhold

Doberfan træf - Ishøj strand 1. april 2012


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Foreløbig tilmeldinger til søndags-træf

 

Søster Lagkage med Halfdan

Jeanette H med Luna

Minibillen med Charlie

Buddha med Voodo

Fox og Doberfan med Motor :engel:

Terkelsen med Mille, Bonnie og Carlos

Priceman med Tex og Stella

 

Daniella med Lux - måske

 

Er der flere der vil med ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Hov - har lige set den her. Er det for sent at melde sig til? Charlie, Buster og jeg vil rigtig gerne :vinken:. Eneste forbehold er, at jeg lige skal have fundet ud af, om vi kan få en kørelejlighed ... for jeg må ikke tage med toget med to hunde og har ikke bil selv. Det tjekker jeg lige op på, og så siger jeg endelig til.

 

Hvad er det i øvrigt for noget kagetræf om lørdagen? Hvis nu vi ikke kan blive kørt søndag, så kan det være vi kan lørdag, hvis det altså er noget, man må komme med til ... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov - har lige set den her. Er det for sent at melde sig til? Charlie, Buster og jeg vil rigtig gerne :vinken:. Eneste forbehold er, at jeg lige skal have fundet ud af, om vi kan få en kørelejlighed ... for jeg må ikke tage med toget med to hunde og har ikke bil selv. Det tjekker jeg lige op på, og så siger jeg endelig til.

 

Hvad er det i øvrigt for noget kagetræf om lørdagen? Hvis nu vi ikke kan blive kørt søndag, så kan det være vi kan lørdag, hvis det altså er noget, man må komme med til ... :genert:

 

Altså nu er det jo Daniella og Fox der er "værter" men kan ikke forestille mig det er for sent. Bare lov mig, at du ikke dømmer mig på mine sko.... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov - har lige set den her. Er det for sent at melde sig til? Charlie, Buster og jeg vil rigtig gerne :vinken:. Eneste forbehold er, at jeg lige skal have fundet ud af, om vi kan få en kørelejlighed ... for jeg må ikke tage med toget med to hunde og har ikke bil selv. Det tjekker jeg lige op på, og så siger jeg endelig til.

 

Hvad er det i øvrigt for noget kagetræf om lørdagen? Hvis nu vi ikke kan blive kørt søndag, så kan det være vi kan lørdag, hvis det altså er noget, man må komme med til ... :genert:

 

 

Det er ikke for sent at melde sig til - man møder bare op om søndagen :mrgreen: Hvis du kommer lørdag til kage-træf så giv lige Daniella besked og få en adresse af hende :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Altså nu er det jo Daniella og Fox der er "værter" men kan ikke forestille mig det er for sent. Bare lov mig, at du ikke dømmer mig på mine sko.... :mrgreen:

 

Haha, det kunne jeg ikke drømme om :-D. Og altså, når jeg er ude med vapserne er det jo også altid i fornuftigt fodtøj. Man ser i øvrigt pænt åndssvag ud, hvis man forsøger at drøne rundt på en strand i stiletter :roll:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Han kan ikke gå :mrgreen: Men han er virkelig god til at møve sig frem.

Og han kigger da ofte på en når man siger hans navn:mrgreen:

 

 

Joey, du må gerne komme lørdag. Du skal bare lige sende mig en PB så du kan få adressen :)

 

Yay, det gør jeg! Og jeg tager gerne kage med - du kan bare informere mig i pben om hvad jeg skal have med. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Lørdag er dog uden hunde (bare hvis du ikke har set det).

 

Helt fint, så har jeg også en undskyldning for at tilkæmpe mig en plads ved siden af Luxen og stor-nusse ham :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Joey, jeg kører til stranden søndag i bil, hvis du vil med?

Halfdan og søster lagkage sidder på forsæde og mine hunde i bagklappen, så hvis du kan sidde med dine på bagsædet?

Kører osse til kagetræf lørdag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Joey, jeg kører til stranden søndag i bil, hvis du vil med?

Halfdan og søster lagkage sidder på forsæde og mine hunde i bagklappen, så hvis du kan sidde med dine på bagsædet?

Kører osse til kagetræf lørdag.

 

Årh! Det ville da være mega-ultra-luksus-fedt, altså :kys:. Det vil vi meget gerne, og vi kan sagtens være på et bagsæde :-D. Tusind tak!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, tænkte på... Kagegildet er bagefter, ikke? Tænker at jeg dukker op lidt før planlagt med Møffe, så kan han få lov til at opdage andet end de første 500-800meter væk fra vores hus (har dog ikke fået tilladelse til at låne bilen endnu)... Det trænger han vidst til, han nægtede at gå hjem i dag, da vi skulle vende om :lol: Og så kan jeg lige hilse på bagefter :banan:

 

Hvor lang tid regner I med at traske stranden flad? 1 time? 1½ time?

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, tænkte på... Kagegildet er bagefter, ikke? Tænker at jeg dukker op lidt før planlagt med Møffe, så kan han få lov til at opdage andet end de første 500-800meter væk fra vores hus (har dog ikke fået tilladelse til at låne bilen endnu)... Det trænger han vidst til, han nægtede at gå hjem i dag, da vi skulle vende om :lol: Og så kan jeg lige hilse på bagefter :banan:

 

Hvor lang tid regner I med at traske stranden flad? 1 time? 1½ time?

 

Øhm kagegildet er i dag, Rikke:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg må vist desværre aflyse i morgen. jeg er så ærgerlig over det, ikke mindst fordi jeg godt kunne unde halfdan en god hundetur, han oplever ikke sååå meget spændende disse dage. men jesper bliver vist udskrevet i morgen formiddag, så jeg skal nok lige hjælpe ham hjem og den slags + specialet ærligt talt hænger noget i bremsen. øv, det er bare så surt :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay? Det havde jeg slet ikke læst mig til:mrgreen:

 

:engel:

 

Så nærmer tiden sig til Doberfans besøg :klap: og så er det endda også den første søndag imåneden, så der er Ishøj-træf kl. 11.00 på Ishøj strand. Vi mødes for enden af Skovvej på grusparkeringspladsen :5up: Skriv gerne om i deltager og om der er nogle frivillige kage-bagere imellem :blink:

 

 

Jeg ved dog ikke om der er nogle der har kage med i bund og grund, da jeg slet ikke har fået fulgt med i tråden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...