Aslan Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Jeg sad her i morges i toget og læste i "forstår du din hund". Der var EN ting der fik mig til at få helt blanke øjn, det er noget jeg absolut ikke tænker HVER dag. Men hvor er vi hundeejere egentlig heldige og priviligerede. Den bedste ven, som altid vil elske os og som altid er glad for at se os. Som giver os kontakt til hver en tid (næsten ) Prøv at tænk på alle de ting "ikke hundemennesker" går glip af. Jeg syntes at i alle sammen skal give jeres vovse et ekstra klap i dag, og sige tak til den (evt med en lækkerbisken :blink: ) Jeg skal ud og købe ind til Aslan (hvilket jo er helt vildt generende uhm NOT). :kys: Nå jow, som til hver en tid - trods dårlig morgen ånde - er villig til at give en den største møzzer! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 Jeg kunne slet ikke forestille mig et liv uden hund. De elsker dig betingningsløs, hvem andre gør det? De bærer aldrig nag. Er altid glad for at se dig. I dine hunds øjne er du altid dejlig. Har man hund kommer man altid i kontakt med andre. Jeg har fået flere nye venner som jeg har lært at kende gennem min hund. Hunden giver os så mange glæder og gode oplevelser. Sorgen er stor den dag de dør. Men det er en pris der er værd at betale. For man vil ikke have undværet en eneste dag sammen med dem. Oskar ligger nu her ved min side og sover. Godt tilfreds med livet efter en herlig morgentur, hvor han mødte flere af vennerne, som vi slog følge med. Du har ret Aslan vi er heldige. Mit hjerte smelter af kærlighed til ham. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 Jeg har ønsket mig en hund i årevis, men jeg tror ikke jeg helt havde forstået hvad det ville sige alligevel... Karla er trampet ind i mit hjerte med træsko på i en grad som jeg slet ikke havde forventet.... og selvom hun kun har været her i mindre end en måned kunne jeg slet ikke forestille mig livet uden hende... Ting har måttet laves om, vi har jo levet en egoist tilværelse, kun os to min mand og jeg hvor vi kunne hvad vi ville hvornår vi ville og gjorde det.... og det har da måttet ændres for at få plads til en hvalp.... men det er det hele værd... Hun er smuk og kærlig og helt vidunderlig og selv når hun har ture hvor man har lyst til at græde fordi hun bider og napper og er helt ustyrlig og nægter at falde til ro og man er såååå træt... ja så er det hele jo tilgivet når hun kravler hen og slikker een på næsen og falder i søvn i skødet på dig (selv ude i den store verden) i total tillid til at du vil passe på hende 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 Jeg har ønsket mig en hund i årevis, men jeg tror ikke jeg helt havde forstået hvad det ville sige alligevel... Karla er trampet ind i mit hjerte med træsko på i en grad som jeg slet ikke havde forventet.... og selvom hun kun har været her i mindre end en måned kunne jeg slet ikke forestille mig livet uden hende... Ting har måttet laves om, vi har jo levet en egoist tilværelse, kun os to min mand og jeg hvor vi kunne hvad vi ville hvornår vi ville og gjorde det.... og det har da måttet ændres for at få plads til en hvalp.... men det er det hele værd... Samme her, mange mange år....og så kommer den ventede hund (godt nok 1 år for tidliget). Kan huske hvordan det hele bare var WOOOOOOOW, og den med at leve uden....adder sikke en tanke, for vildt underligt at der ikke bliver gabt irriterende højt kl 5 om morgenen, fordi NOGEN lige er frisk. Så et klap og et møz, og så finder han et ben at gnave i, og så sover vi videre. Puha, jeg var træt af at vi ikke BARE kunne tage i bilka. Men når man se så ned på gulvet, og så HVORFOR man ikke bare kunne.....ja, så var det slet ikke så slemt :blink: Meeeeeeeen hende karla pigen, hun ser nu også sød ud, så hvordan kan man lade være med at elske hende?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 jeg havde altid ¢nsket mig en hund mens jeg boede hjemme, men mor sagde nej da hun nok frygtede at det ville blive hende stod med al arbejdet. Jeg flyttede hjemmefra (og ind på en rideskole) og den anden pige som boede der sagde efter ca 14 dage "nu bor du jo ikke hjemme mere, hvorfor får du ikke en hund?" -og det gjorde jeg så, en lille uge senere!! Jeg var 18 dengang, næsten 30 nu () og har nu haft hende i 11 år. I lang tid var det bare os to... men så kom Indy til, og 2 katte, og Martin (kæreste) med Lexus. Kunne aldrig forestille mig ikke at have hund, kan faktisk ikke engang forstille mig kun at have en! Ja, jeg er skisme super heldig, jeg har den dejligste lille familie :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tine Besvaret August 28, 2008 Rapporter Share Besvaret August 28, 2008 Da jeg ikke havde det med min hund, så havde jeg det med min kat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pegasus Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Jeg kunne slet ikke forestille mig et liv uden hund. De elsker dig betingningsløs, hvem andre gør det? De bærer aldrig nag. Er altid glad for at se dig. I dine hunds øjne er du altid dejlig. Har man hund kommer man altid i kontakt med andre. Jeg har fået flere nye venner som jeg har lært at kende gennem min hund. Hunden giver os så mange glæder og gode oplevelser. Sorgen er stor den dag de dør. Men det er en pris der er værd at betale. For man vil ikke have undværet en eneste dag sammen med dem. Oskar ligger nu her ved min side og sover. Godt tilfreds med livet efter en herlig morgentur, hvor han mødte flere af vennerne, som vi slog følge med. Du har ret Aslan vi er heldige. Mit hjerte smelter af kærlighed til ham. Så har du aldrig set min hunds øjne:mad: når jeg jager han ud for at blive luftet i regnvejr. Der er jeg godt nok totalt i overskud:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Så har du aldrig set min hunds øjne:mad: når jeg jager han ud for at blive luftet i regnvejr.Der er jeg godt nok totalt i overskud:-) Hehe jeps, kender det godt. Og når man jager ens hund ud i mørket kl 10-11 om aften før man skal i seng så hunden kan få tisset af inden man skal sove... Ellers er jeg enig med alle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Åh ja, vi er heldige Er det en bog, der hedder sådan "forstår du din hund"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Så har du aldrig set min hunds øjne:mad: når jeg jager han ud for at blive luftet i regnvejr.Der er jeg godt nok totalt i overskud:-) Hvor er du ond :lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Åh ja, vi er heldige Er det en bog, der hedder sådan "forstår du din hund"? det er en Hallgreen bog - den er faktisk god og letlæst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 det er en Hallgreen bog - den er faktisk god og letlæst Øhm pinligt... kiggede lige på hundebogs-hylden:oops: Gæt hvad der stod der:oops: Jeg har også alfasyndromet, men den fænger ikke.. Kunne være jeg skulle prøve at læse den anden:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Øhm pinligt... kiggede lige på hundebogs-hylden:oops: Gæt hvad der stod der:oops: Jeg har også alfasyndromet, men den fænger ikke.. Kunne være jeg skulle prøve at læse den anden:-) Alzheimer ligth!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Alzheimer ligth!! Også i dén grad:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Også i dén grad:mrgreen: Alzheimer ligth i svær grad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Alzheimer ligth i svær grad? Må være den alle kvinder lider af når der er bold i tv.... de kan ikke huske man har sagt det på forhånd fordi nu havde det og det og det der skulle laves... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Nope ikke den slags:mrgreen: Jeg ser selv meget sport, og så har jeg så ikke en at koste rundt med;-):lol: Men jeps alzheimer light i SVÆR grad, det har jeg:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret August 30, 2008 Rapporter Share Besvaret August 30, 2008 Ja, vi er sindssygt heldige og priveligerede. Tænk at man kan købe sådan en kærlighed for penge! Jeg har det helt dårligt med, at jeg ejer døde ting, der har kostet langt mere end Stasia. Hun er så fantastisk og spreder så meget glæde omkring sig. Især til mig, men også til andre. I dag var vi inde i byen, og der er mindst 10 mennesker, der har stoppet for at snakke med hende. Og jeg glemmer aldrig en kommentar, vi fik fra en anden passager i toget engang: "Din hund har bare reddet min dag." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts