Hop til indhold

Hvad accepterer du -


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Spiste i sengen, krummede ved siden af, manden blev irriteret og fodrede mig med krummerne, løsgående rotte i sengen havde leveret en lille bunke, mand så ikke forskel på krummer og bunke, men jeg undrede mig over konsistensen og så fandt vi ud af, at jeg havde spist en rottehøm (smagte meget neutralt :madtid: )

 

LALALALALALALAAAAAA!!!!!! :pift: (det læste jeg ikke det der..... slettet fra indre harddisk)

 

 

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahaha - herhjemme sker det også, at UARTIGE Charlie hopper ud af sengen og går ind i stuen og lægger sig. Men jeg er sådan et bløddyr, som ikke evner den fantastiske opdragelsesdisciplin, du og BasenjiLife udviser :bighug:.

Jeg kommer mere bare trissende patetisk i min natkjole og plager ham - "hov, lille skat? Hvor skulle du hen? Mor kan jo ikke sove uden dig, kan du nu komme her ..." så følger han som regel med tilbage, han er heldigvis en sucker for opmærksomhed og nussetrang. Eller også, så sætter han sig op og logrer vildt i "så bær mig dog"-positur. Og så bliver han seføli båret tilbage.

:genert:

 

Tja, det er jo lidt hårdt - men konsekvens, konsekvens og atter konsekvens... :pift: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men de må gerne ligge i alle møblerne, slikke os i hovedet, spise ben osv hvor de har lyst, hoppe op og mange andre ting. Kato vil fx gerne have min arm i hans mund når han bliver rigtig glad og det får han så lov til, så længe han ikke bider for hårdt :lol:

 

Åh ja forresten, det er op til gæsten om Pelle må tage hans/hendes hånd eller tøj i munden ved glad hilsning og stolt fremvise sit trofæ ved at gå frem og tilbage mens han kurrer som en due.

Som andre skriver skal han også overholde værtens reger når vi er på besøg, men disse er som regel slappere end mine egne regler

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Det eneste Dupond ikke må, er at ligge under bordet når vi spiser :D Han tigger bare. Lige pludselig sidder vores gæster med en stor sort snude mellem benene!!!!

 

Ellers må han alt.

 

Hvis han gad, måtte han også sove i sengen på et tæppe. Men det gider han ikke, så jeg må nøjes med kæresten :S

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja forresten, det er op til gæsten om Pelle må tage hans/hendes hånd eller tøj i munden ved glad hilsning og stolt fremvise sit trofæ ved at gå frem og tilbage mens han kurrer som en due.

Som andre skriver skal han også overholde værtens reger når vi er på besøg, men disse er som regel slappere end mine egne regler

 

Det vil Kato også rigtig gerne når han bliver glad. Jeg kalder det bare at han "danser" :-) Men jeg har kun oplevet at han gør det ved mig og min kæreste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe må spise rå kødben indenfor - så længe det foregår på et dertil lagt tæppe eller i hundekurven :lol:

 

Han må være i sengen :lun: Når hans bagben altså ellers er raskt!

 

Han må hoppe op, når vi giver lov - altså ikke bare ud af den blå luft, det kan godt være lidt katastrofalt med 57kg hund. Når altså hans ben er raskt.

 

Han må tigge - og han gør det!

 

Der er sikkert andet, kan bare ikke huske det lige nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde også regler som skulle gælde for Cookie inden jeg fik hende men de blev hurtigt brudt af os begge:hmm:.

 

Hun må være i sengen og hun må være i sofa dog ikke hvis vi spiser eller der er gæster.

Hun må ikke spise lort - det kan lige gå med heste lort.

Hun må lege vildt og grave huller, jage fugle og blade/kviste.

Hun skal ikke tigge eller tage mad/godbidder fra folks hænder og hun skal heller ikke hoppe op ad fremmede

Link til indlæg
Del på andre sites

Føj, jeg accepterer i hvert fald ikke at min vovse æder hestelort. Det er da det klammeste, jeg længe har hørt

 

Hvad er der klamt ved hestelort? Jeg kan komme på mange andre langt mere klamme ting, som de fleste hunde æder. Hestelort er jo bare fordøjet græs, hø og korn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Mine må ikke

Jagte andre dyr

æde andre hundes efterladenskaber eller andet affald

rulle sig i hjortebæ/harebæ

Må ikke lege vildt i stuen.

Må ikke gø af vores søde nabo.

Må ikke starte beagle sirenen når der er udrykning.

Må ikke grave planter og buske op

Må ikke gå i fodertønderne

 

 

Mine må gerne

Sove i stolene på et tæppe

Må gerne sove i sengene

Må gerne få ben og lign i deres bure.

Må lege vildt ude i haven

Må gerne grave i græsplænen - så dækker vi bare hullerne til, så de kan grave igen :lol:

Må gerne ligge i havemøblerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder I ned? lol

 

Hugo må en hel masse - her i blandt gå op på mit sofabord og stå. Han gør det næsten aldrig. Ind i mellem sidder han også sammen med en af kattene i vindues karmen... Jeg forestiller mig folk gå forbi og tænke "Og HUN skal kunne opdrage vores hund!" - men bare rolig - jeg ved godt, hvordan jeg stopper det - jeg anser det bare ikke for at problem... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid skal der gå mellem indtagelse af hestepære og slik-i-ansigt :hmm:

 

eftersom hestepære ædning som oftest foregår på en gåtur og kræet kun er i knæhøjde, så vil der som regel gå minimum 1/2 time imellem de 2 aktiviteter... :lol: men nu er det jo relativt sjældent vi støder på hestepærer herinde i byen, så det er jo ikke ligefrem en hverdagsforteelse... men altså hun slikker mig vel i ansigtet dagligt... og øhm... hun slikker sig vel også i måsen dagligt? :vedikke: sååååå.... sart er jeg nok bare ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Teitur må næsten alt, det eneste jeg ikke gider er når han piver bare for at pive, sådan rigtig ynkelig ala " hvor er det synd for mig at jeg kun fik en gåtur på 4 timer " det gider jeg ikke hører på. Så må han ikke humpe andre hunde, men det gør han faktisk hellere ikke, kun en gang i mellem tager det lige overhånd, men der går måneder i mellem, ikke engang min venindes tæve humper han, selvom den er i løbetid.

 

Han må ikke spise lort, det er ULÆKKERT og han bliver syg af det, særlig kattelort.

 

Han æder ikke hundelort eller andre lorte, og han får hellere ikke lov, men han er frygtelig slem til at æde kattelorte og det er STRENGT forbudt.

 

Derudover får han hellere ikke lov til at stå og snuse til en lort, fordi hans lange ører hænger ned i. Han får kun lov at snuse kort og så siger jeg at det er adr padder og hiver ham videre.

 

 

Jeg forsøger også så vidt det er muligt at lærer ham ikke at hoppe op af andre end mig, samt at hovedet på sofabordet ikke er okay.

 

Men det er vist også det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bukker du dig ikke ned på gåture, så du kan få kys :shock: jeg er en smule i chok! Petrine kræver kys også når vi går tur (men godt du ikke er sart, troede jeg jo heller ikke)

 

Hvis hun vil kysse på en gåtur springer hun op i hovedet på mig - meget nemmere jo.... eller noget :lol: men som oftest er hun mere interesseret i hvad der er i lommerne på gåture.... som fx ses her

267976_10150682746470346_662040345_18961264_5573702_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...