Hop til indhold

Crufts 2012 8-11 marts


Recommended Posts

Deres normale Crufts tv var altså også gratis, når man så det live. ;-) Det var kun replays, man skulle betale for.

 

Jeg skal SÅ meget se den engelske HTM-finale, den engelse Freestylefinale og den internationale Freestylefinale! :klap: På lørdag har jeg inviteret nogle andre dogdancere til brunch, og så skal vi se den internationale freestylefinale sammen og heppe på Johanna Allanach, der repræsenterer DK. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Deres normale Crufts tv var altså også gratis, når man så det live. ;-) Det var kun replays, man skulle betale for.

 

Jeg skal SÅ meget se den engelske HTM-finale, den engelse Freestylefinale og den internationale Freestylefinale! :klap: På lørdag har jeg inviteret nogle andre dogdancere til brunch, og så skal vi se den internationale freestylefinale sammen og heppe på Johanna Allanach, der repræsenterer DK. :banan:

 

Ah ok... Såmer det nok derfor jeg altid rendte ind i det, at det kostede peneg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var der torsdag og fredag. Det var meningen at jeg skulle se cavaliere torsdag og flatcoats fredag. Det var ikke meget at jeg så af bedømmelserne det er lidt forvirrende, der er alt for mange klasser så jeg opgav og gik på shooping i stedet, og så var jeg også inde i den store ring og se nogle af de aktiviteter der foregik der blandt andet agility og flyball.

Det er absolut bedst at komme tidligt så er det muligt at komme rundt og få en plads i store ring, først på eftermiddagen er det håbløst.

Nu har jeg været der, og jeg kan ikke forestille mig at jeg gør det igen, men det skulle bare opleves og det var også en stor oplevelse. Det er betydelig mere afslappende at se det på pc’en, og for øvrigt meget billigere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...