Hop til indhold

Line søges


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg søger en smal rundsyet line på ca 180cm i længden, uden nogen former for dikkedarer på...

 

Meget i stil med denne LINE - 5 mm. rundlder m/hndtag - lngde 200 cm. - sort - krome.

 

Men gerne uden håndtag

 

Har aldrig set dem uden håndtag... Men de er syet sådan at det burde være meget nemt at bare sprætte syningen til håndtaget op. Og de er jo ikke rundsyede men rundskårne, så der er ikke andre syninger der kan gå op ved at man gør det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja, og jeg ka heller ikke helt greje deres udregning af priser... Prøv lige at smide sådan 2 i kurven og gå til kassen... Kan ikke helt gennemskue hvor meget de egentlig koster

 

Nej... De ser temmelig meget billigere ud, når du køber 2.

Og så gør de slet ikke alligevel, når man så kommer igennem alt det administrationsgebyr og moms :hmm:

 

Det giver faktisk ikke ret meget mening, den måde det er sat op på...

Næsten uanset hvordan jeg vender og drejer det, så giver det ikke den pris, som der står før man lægger dem i kurven :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Hvad er det for noget med prisen? De koster ikke 90kr som der står? Det er måske noget moms?

 

Det mærkelige er, at prisen vises uden moms som jo selvfølgelig er billigere end den der bliver vist før man putter den i kurven.

Når de så lægger momsen til, så bliver den pludselig dyrere end før.

 

Sådan her:

 

Pris: 90 kr.

Indkøbskurv: 72 kr

Administrationsgebyr: 75

Total Ex moms: 147

Moms: 36,75

Ialt: 183,75

 

Så det ser ud som om, de tager moms for administrations gebyret også, eller sådan noget :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...