Hop til indhold

Når hunden drømmer...


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Luca drømmer, det er der ikke noget specielt i. Det er bare rigtig meget. Nogle nætter bliver vi vækket flere gange af hendes små bjæffen. Når hun tager en af sine (mange) middagsøvne, sker det ofte hun drømmer igen.

 

Nu er det så jeg tænker, hvor meget drømmer jeres hunde? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Mine beagler kan både hyle (beaglesirene) bjæffe, spjætte, løbe, logre med halen, pruste, pive, gø, åbne/lukke øjne, vise tænder - listen er lang - snorke gør de også i forskellige nuancer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Luca må åbenbart opleve en del der skal bearbejdedes, - her gik jeg og troede hun havde en rolig dag ;-) Måske er det nabokatten, de to har deres kampe og det er vidst ikke Luca der vinder :-(

 

Luca bjæffer "kun", det lyder ret sødt, bare ikke 4 gange om natten. Hun sover tungt, da jeg sagtens kan gå forbi hende imens hun drømmer, uden hun vågner. (der er ingen vagthund her i huset!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tit tænkte på, hvad hun drømmer:hmm: - altså om de drømmer i billeder, ligesom os? Men kan jo ikke spørge hende.

 

Er ikke lykkedes at få filmet Petrine, men hun drømmer tit med halvåbne øjne, og det er helt tydeligt at hun kigger på / efter noget, nogle gange sniffer hun, så jeg er sikker på hunde drømmer med alle sanserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

JA! Sheila drømmer helt vildt, næsten hver gang hun sover. Hun vækker mig tit om natten ved at ligge og sparke ind i væggen med poterne, hehe. Eller fordi hun løber så staærkt og bevæger kroppen så meget at hele sengen gynger!

Hun piver og knurrer også tit.

 

Mysla drømmer ikke så heftigt, men dog mere og mere her på det sidste. eller måske får alderen hende bare til at sove tungere, så jeg nu kan nå at opdage det uden at hun vågner...

Men når hun drømmer så laver hun ofte sutte bevægelser med tungen og det har hun gjort fra hvalp, lidt underligt, men rigtig sødt:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna drømmer næsten dagligt, ikke så meget det der med at løbe en tur, men mere med lyde og snusen. Hun kan ligge og småpive, gø og nogen gange knurrer hun også. Når hun knurrer, så undgår jeg helt at røre hende, jeg husker stadig en historie herinde fra, hvor en eller anden blev bidt i numsen fordi at personen vækkede en knurrende hund :genert:

 

Ofte når hun drømmer, så står hendes ører lige op i luften (normalt ligger de ned), og der ser bare så sjovt ud når de sådan farer rundt som paraboler :lol:

 

Men det allerbedste er, når hun ligger og logrer med halen i søvne, så smelter mit hjerte helt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...