Hop til indhold

Gamle yndigheds hvalpebilleder


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Carlo :lun: den største bjørn af alle, har jeg hørt :D

 

Nemlig - mit dejlige vilddyr, som simpelthen slår benene væk under mig i øjeblikket, han er så velopdragen - tror sgu han er blevet voksen...

 

Jammen sig mig Daniella - hvorfor har vi aldrig mødtes?? Det er jo ikke engang fordi vi bor langt fra hinanden... hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da bare nogle søde små bamser du har der :mrgreen: er slet ikke misundelig over ikke selv at have hund endnu.... jeg venter meget "tålmodigt" til engang i August.. og i mellemtiden lever jeg gerne gennem disse søde billedtråde.... SO.... BRING IT... meget mere cute hund TAK!

 

Jeg kunne ikke have sagt det bedre.....sidder også og svælger I alle jeres vidunderlige hvalpe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig - mit dejlige vilddyr, som simpelthen slår benene væk under mig i øjeblikket, han er så velopdragen - tror sgu han er blevet voksen...

 

Jammen sig mig Daniella - hvorfor har vi aldrig mødtes?? Det er jo ikke engang fordi vi bor langt fra hinanden... hehe

 

Det er sku da fedt!

Hvor gammel er han nu?

 

- Egentligt godt spørgsmål, vi må da ses på et tidpunkt :D . Det kunne være hyggeligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, jeres billeder er så skønne at jeg helt glemmer at like :lol::lun:

 

 

 

Jeg sidder desværre ikke med min bærbare som har alle billederne, men fandt et par stykker gennem facebook:

 

 

Ninja.jpg

 

Ninja med sin ynglingsbold (som dog måtte lade livet kort efter). Sååååh nuser, suk :lun:

 

 

 

 

 

Og så synes jeg også at et par billeder af skønne Nike vil være på sin plads - Hun var også en NUSER hvalp i den tid vi nåede at have hende :lun:

 

 

Nike.jpg

Nike2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har desværre ikke nogen hvalpebilleder af Luffe, fordi jeg først fik ham, da han var 2 år.

 

Men så har jeg til gengæld maaaange af Oskar :lol:

 

[ATTACH=CONFIG]80413[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80414[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80415[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80416[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80419[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80421[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80424[/ATTACH]

 

Like med like på!! :lun: Kæææft, hvor er han lækker!

 

Skal så meget have mig min egen black/tan løvedreng en dag :hjerte:

 

Han er iøvrigt lige så lækker i dag med nogle år på bagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...