Hop til indhold

TV: So F***ing Special - om hunde


Bankov
 Share

Recommended Posts

Åh guder, kunne de dog ikke finde en anden udstillingsrace end pudlen, der bare opfylder alle folks værste fordomme... :´( Og så er stilen ligesom lagt... Vi snakker udelukkende skønhed og ikke noget om aspekterne i udstillingen, garanteret... Nå.... Kunne man forvente andet.

 

Men er i hvert fald spændt på at se det.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh guder, kunne de dog ikke finde en anden udstillingsrace end pudlen, der bare opfylder alle folks værste fordomme... :´( Og så er stilen ligesom lagt... Vi snakker udelukkende skønhed og ikke noget om aspekterne i udstillingen, garanteret... Nå.... Kunne man forvente andet.

 

Men er i hvert fald spændt på at se det.

 

Fordomme om Pudler, eller fordomme om udstilling af hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, positivt overrasket, Feldthaus var ikke så slem som hun kan være :mrgreen: Og kæft jeg synes hun var komisk omkring udstillingen af hendes egen hund, hendes kommentarer (ups, vi har da ikke gjort rent i underlivet) og så hende selv i ringen :lol:

 

Og den forvirring man har i ringen som nybegynder, åååh de minder... Og Lego trak afsted med hende og løb på alle de forkerte sider :mrgreen:

 

Desværre synes jeg ikke, hun fik de positive sider af udstillingen med så meget, som hun gav udtryk for efterfølgene. Det var ud til et par trimmeracer og høre om tiiimelang trimning og hårlak... Æv.

 

Synes dog Lego så ret 'grim' ud i bagbenene (lidt kohaset/trang), så forstår ikke at han klarede sig SÅ godt. Men det skyldtes nok kameraet... Eller også var det hans knap-så-velsoignerede pels, der spillede mig et pus.

 

Og Tyson var da bare en dygtig dreng, der syntes hun var en ok fin kvinde at få godbidder af :lun: Og bare var på-på-på :banan:

 

Fordomme om Pudler, eller fordomme om udstilling af hunde?

 

Vel begge dele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes dog Lego så ret 'grim' ud i bagbenene (lidt kohaset/trang), så forstår ikke at han klarede sig SÅ godt. Men det skyldtes nok kameraet... Eller også var det hans knap-så-velsoignerede pels, der spillede mig et pus.

 

Jeg så ikke programmet, men var det ikke et skue der blev vist klip fra?

For så er det altså en lidt anden skala der bruges ift. præmieringerne. På et skue skal folk generelt "bare" ha' en god oplevelse, der kommer jo en del nybegyndere og de skulle helst ikke blive skræmt væk fordi de får at vide deres hund er helt skæv ;-)

 

Det er ikke sjældent set at 2. præmie hunde kan smutte en tur på skue og som minimum blive BIR, så selvfølgelig kan en kohaset puddel da få excellent (eller hvad den fik) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke programmet, men var det ikke et skue der blev vist klip fra?

For så er det altså en lidt anden skala der bruges ift. præmieringerne. På et skue skal folk generelt "bare" ha' en god oplevelse, der kommer jo en del nybegyndere og de skulle helst ikke blive skræmt væk fordi de får at vide deres hund er helt skæv ;-)

 

Det er ikke sjældent set at 2. præmie hunde kan smutte en tur på skue og som minimum blive BIR, så selvfølgelig kan en kohaset puddel da få excellent (eller hvad den fik) :-)

Værtinden kaldet det en udstilling. Måske var det et skue?

 

Hendes hund var en BC, ikke en puddel ;-)

Redigeret af Tigerdyr
en skue = et skue
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke programmet, men var det ikke et skue der blev vist klip fra?

For så er det altså en lidt anden skala der bruges ift. præmieringerne. På et skue skal folk generelt "bare" ha' en god oplevelse, der kommer jo en del nybegyndere og de skulle helst ikke blive skræmt væk fordi de får at vide deres hund er helt skæv ;-)

 

Det er ikke sjældent set at 2. præmie hunde kan smutte en tur på skue og som minimum blive BIR, så selvfølgelig kan en kohaset puddel da få excellent (eller hvad den fik) :-)

 

Ved godt at skuer er noget lidt andet, men der blev sagt udstilling. Men det kan velsagtens have været et skue :) Og jeg kan som sagt have set forkert, jeg synes bare ikke det så specielt godt ud bagfra (hunden blev excellent + 2.v. ÅK)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...