Hop til indhold

Vores lille påske-løve...


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sitto! Der er ingen der tvivler på at man kan ændre sig. Men det er bare gået meget hurtigt det hele for dig, alting sker impulsivt og lynhurtigt lige efter hinanden. Og så er det at folk bliver skeptiske og begynder at slå bak. En ændring kan tage lang tid, man ændrer sig ikke bare fra den ene dag til den anden.

 

Jeg tror det vi alle egentlig håbede på var at denne her ændring var for good, og at du var begyndt at sætte farten lidt ned og nyde det du havde. Men så kommer den her tråd vupti ud af den blå luft, og så kører alles tanker igen og man blir helt træt oven i hovedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er snart 4 år siden Sitto blev omplaceret!

Det er fandme ikke den ene dag til den anden - hvis du vidste hvor meget jeg har kæmpet siden og hvad det har kostet mig efterfølgende at jeg dummede mig dengang! Jeg HAR betalt prisen..

 

4 år er ikke ret lang tid, ved godt det føles sådan fordi der er sket meget. Men der er godt nok også kommet mange dyr gennem dine hænder siden.

 

Jeg bebrejder dig ikke din allergi, det tvivler jeg stærkt på at der er nogen der gør. Men det gik frygteligt stærkt fra at du fik kattene, til du fik allergi og kom af med dem lynhurtigt uden at se om en behandling kunne virke, og da behandlingen så virkede så vupti! ud og kigge på nye racer og nye hunde. Og selvom du havde overvejet nogle racer og kigget rigtig meget på det. Så endte det igen med en impulsiv omplacerings hund.

 

Du må prøve at forstå hvordan det ser ud for os andre. Der er jo ingen der vil dig noget ondt, eller har noget imod dig personligt. Folk vil bare gerne forhindre flere omplaceringer, og det sker bedst ved at bede dig tænke en lille smule før du handler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke for at punke dig videre, hvad du så end har skrevet i de slettede indlæg, hvis du læser tråden igen skrev de fleste folk (inklusiv mig) om aldersforskellen - ikke 2 hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke for at punke dig videre, hvad du så end har skrevet i de slettede indlæg, hvis du læser tråden igen skrev de fleste folk (inklusiv mig) om aldersforskellen - ikke 2 hunde.

Men det er jo så ikke kun det folk har skrevet om - nu bliver jeg dunket i hovedet for tidligere omplaceringer og endda for at have katteallergi! :damn:

 

Men ingen grund til at fortsætte denne tråd - en løve lige pt ER jo ligesom udelukket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi Janni kender sine løver bedst, og når hun føler det er hende her som vil være det allerbedste match for os, så vælger jeg at stole på det. Hun kender dem trods alt langt bedre, end vi kommer til at gøre, selvom vi ser dem allesammen på søndag. Vi får jo kun et kort indtryk af dem. Nu har jeg haft to hunde før som absolut ikke var nogen succes - det vil jeg gerne have at det her bliver, så derfor synes jeg det er fornuftigt at stole på Jannis vurdering. :-) Og så var det også hende som vi selv blev ved med at vende tilbage til, uafhængigt af hinanden - det er hende her som tiltaler os mest, både beskrivelsen af hende og udseendet.

 

Men der kommer ikke nogen og kigger på løver før os - så skulle vi ombestemme os, så tror jeg godt vi kan det. Men det vil jeg ikke, vælger at stole på Jannis vurdering, da det virker mest fornuftigt, for at det bliver en kæmpe succes med to hunde denne gang. :-) Og så har Michael og jeg alligevel besluttet os for at vælge hanhunde fra, ifht. Michaels forældres JRT, som har haft det ret svært med op til flere hanhunde, så den chance vil vi ikke løbe. Og så var der fire hunde tilbage, Poker på 5 månder, en på 6 år, en på 2 år og en på 10 uger. Hende på 10 uger er udelukket, så lille en hvalp vil jeg ikke have. Og hende på 6 år har Janni selv skrevet at hun ikke tror vil være noget godt match for Ayo - og så er der hende på 2 år, som ikke rigtig tiltaler nogen af os sådan rigtigt. Udover hendes lille størrelse (2,4 kg).

 

Så så var der jo faktisk bare lille Poker tilbage. Men tror nu ikke det bliver svært med to jævnaldrende, så voldsomt hvalpet er Ayo altså ikke - jo overfor andre hunde er hun temmelig hvalpet, men ikke herhjemme i hverdagen. Hun er renlig herhjemme (kan have lidt svært ved det hos andre, men fair nok), kan være alene hjemme, forstår et nej, har et meget sikkert indkald, ødelægger aldrig noget osv., så det eneste som virkelig indikere til at hun er hvalpet, det er hendes kæmpe behov for at lege. :-D

 

Det bliver bare lige som tvillinger:slem: stort arbejde i starten og så bliver det lettere og lettere, jeg så din skønhed, søndag aften da vi hentede Diesel, desværre havde vi alt for lidt tid sammen med løvefolkene, men vi ser dem igen,,, tillykke med hende, og du finder hurtigt det rette navn:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver bare lige som tvillinger:slem: stort arbejde i starten og så bliver det lettere og lettere, jeg så din skønhed, søndag aften da vi hentede Diesel, desværre havde vi alt for lidt tid sammen med løvefolkene, men vi ser dem igen,,, tillykke med hende, og du finder hurtigt det rette navn:bighug:

 

det er nogle gange smart at læse en tråd til ende, før man svarer ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

det er nogle gange smart at læse en tråd til ende, før man svarer :engel:

Ja men det har taget vældig lang tid:engel: 4 dage i sverige, så kommer man bare bag ud, men har dybrespekt for den beslutning der blev truffet:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

puha så nåde jeg til ende af denne lange tråd hehe gode akumenter for og imod og en skam det ikke blev men også et held at det så måske bliver en anden gang eller måske bliver en anden race uanset hvad så held og lykke frem over med ayo :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...