Hop til indhold

Labsevaps siger hej


mokkah
 Share

Recommended Posts

Hej alle,

 

Vi har fået vores nye lille labsevaps (Mokkah) for lidt over en uge siden og er ovenud lykkelige for ham... Men hold da op hvor er der meget arbejde i sådan en lille hvalp... :-)

 

Mokkah er en sort labrador han af den gamle race.

 

Vi er en familie på 4 (2 voksne og 2 børn) der bor i hus i Slagelse. Mokkah er vores første hund, så alt med ham er nyt for os.

 

Mvh,

Mokkah og hans familie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt glæder jeg mig nu lidt til han vokser fra nogle af hvalpetingene... Han mener alt er hans personlige bideting... Så det gør lidt ondt nogle gange når han tygger på mig. Men det vokser han fra... Håber i hvert fald ikke vi får en labs på 40kg der mener han skal tygge i os hele tiden... :pray:

 

Og man er vel kun en stor hvalp når man er 11 måneder... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt glæder jeg mig nu lidt til han vokser fra nogle af hvalpetingene... Han mener alt er hans personlige bideting... Så det gør lidt ondt nogle gange når han tygger på mig. Men det vokser han fra... Håber i hvert fald ikke vi får en labs på 40kg der mener han skal tygge i os hele tiden... :pray:

 

Og man er vel kun en stor hvalp når man er 11 måneder... :-D

Det er man nemlig - også selv man er kommet i løbetid for første gang

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan håndterer hun så det??

 

Vi går stadig og overvejer om vi skal kastrere Mokkah eller lade være...

 

Hun er bare så dygtig. Hun holder sig selv ren, og der er stort set ingen pletter efter hende. Hvis jeg ikke var opmærksom på, at hun slikker sig meget, havde jeg ikke opdaget, at hun er i løbetid.

 

Jeg overvejer dog stadig om hun skal steriliseres. Hun er (meget) høj bag til og hvis det ikke udligner sig, skal hun ikke avles på. Da planen er en del prøver i løbet af året, er det noget nemmere, at vi ikke skal tage højde for løbetider.

 

Prøv at snakke med Skipper-Odense om kastration. De har lige taget beslutning for Skipper (også lab)

Link til indlæg
Del på andre sites

det er mig med skipper, han er også en sort gammeldags lab på 2 år. Han skal kastreres på tirsdag så du kan lige prikke til mig om et par måneder så kan jeg svare dig på om jeg synes det var en god ide :-D

 

tillykke med den lille ny han ser dejlig ud :hjerte:

 

OT: Prikker sikkert også til dig, da jeg overvejer det - men gerne vil se tiden an.

Ligenu er han en hormonbombe - der farer rundt og er helt kuldret når der er tæver (og hanner for den sags skyld).

Link til indlæg
Del på andre sites

det er mig med skipper, han er også en sort gammeldags lab på 2 år. Han skal kastreres på tirsdag så du kan lige prikke til mig om et par måneder så kan jeg svare dig på om jeg synes det var en god ide :-D

 

tillykke med den lille ny han ser dejlig ud :hjerte:

 

Tak... Og jeg vil helt sikkert prikke til dig... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...