Hop til indhold

En ny show-hvalp


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Lillebror har været på sin første udstilling :hjerte:

 

Jeg valgte at ta ham med til Luxemborug i weekenden, da jeg skulle afsted med Cody og de havde babyklasser..

Lille Chabal var bare cool at ha med på den lange tur. Sov bare og sad og kiggede ud af vinduet + bide lidt i storebror :drille:

Hotellet var også en super oplevelse for ham. Det var bare en fest :banan:

 

Selve udstillingen tog han også i stiv pote, selvom de var oppe i vejret det meste af tiden :klap:

Nøøj, det var sjovt at møde alle de forskellige racer og størrelser..

 

Så kom vi til den mere alvorlige del af sagen:hmm::hmm:

 

Der var tilmeldt 5 drenge i babyklassen. Jeg spottede hurtigt de 2 første konkurrenter. 2 store gule brødre på 5½ mdr. Og de så rigtig fine ud..

 

Nå, vi kom i ringen og jeg kunne se at kun 4 af os dukkede op.

Lille Chabal var så yngste-mand, og den mindste.. og selvfølgelig skulle vi løbe forrest :shock:

 

Men alt gik rigtig godt, bortset fra tandvisningen. Men dommeren var fair og prøvede kun en gang, før hun grinte og vi skulle løbe.

Ihh, det var bare festligt.. Snoren i munden og så derud af..

 

Og søreme om vi ikke fik lov at blive forrest hele vejen.. :banan::banan:

 

Han vandt sin klasse :5up:

Desværre blev vi slået af bedste baby-tæve. Men det var fuldt ud fair. Hun var rigtig fin

 

Undskyld de dårlige billeder, men lorte-kamera og dårligt lys = dårlige billeder

 

luxembourg 110.jpg

 

 

Det er bare så hyggeligt at være tilbage i babyklassen og glæder mig helt vildt til dobbeltudstillingen i Roskilde, hvor drengene er tilmeldt begge dage

luxembourg 080.jpg

luxembourg 084.jpg

luxembourg 085.jpg

luxembourg 087.jpg

luxembourg 088.jpg

luxembourg 090.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor er han bare fiiin :lun:

 

 

Og stort tillykke med det fine resultat :5up:

Må vi se kritikken?

 

Man får åbenbart ikke kritik, men et diplom i Luxembourg??

Så hakker de lige af om baby er lovende eller særdeles lovende. Samme med de officielle klasser..

 

Lidt øv, da Cody var halt da han kom ringen pga en afskrabning i poten. Så jeg ved ikke om dommeren rent faktisk syntes han var aldeles pragtfuld, men ikke kunne blive andet end 4. vinder ud af 4, når han nu ikke var rentgående..

Link til indlæg
Del på andre sites

Man får åbenbart ikke kritik, men et diplom i Luxembourg??

Så hakker de lige af om baby er lovende eller særdeles lovende. Samme med de officielle klasser..

 

Lidt øv, da Cody var halt da han kom ringen pga en afskrabning i poten. Så jeg ved ikke om dommeren rent faktisk syntes han var aldeles pragtfuld, men ikke kunne blive andet end 4. vinder ud af 4, når han nu ikke var rentgående..

 

 

 

:vedikke: det var da mystisk... Og øv med poten :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...