Hop til indhold

Årslev - 20. maj 2012


Recommended Posts

Han må da godt sidde sammen med os :mrgreen:

 

Tak :kys: Så er han i gode hænder :)

 

 

 

Er i Salzburg til Verdensudstillingen den dag, så Årslev må vente til næste gang, sidste år havde jeg en stand derude, det var rigtig hyggeligt.

Dorte du må finde en supporter til ham Martin, du skal alligevel ligge og snorke med Blob, den dag :blink::lun:

 

Ja eller også skal jeg putte Blop ned til hednes farmor, og så sove på sofaen imens martin udstiller :mrgreen::lol::lol:

 

God tur syd på og held og lykke :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså sorry og OT og alt det der....er det vedtaget at blandinger ikke kan deltage ?!?

 

Til rally DM - umiddelbart ja, det ser sådan ud... :roll: Men i agilitysammenhænge er det indtil videre stadig som det plejer.... Men kl1 betyder at det kun er for de nye hunde... Karla løber kl2 og 3 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Til rally DM - umiddelbart ja, det ser sådan ud... :roll: Men i agilitysammenhænge er det indtil videre stadig som det plejer.... Men kl1 betyder at det kun er for de nye hunde... Karla løber kl2 og 3 :-D

 

Ok. Får altid de der klasser vendt om, så det forklare ligesom en del :-) Mht Rally DM...det er squ skammeligt !!! Og derudover tak for svar og tilbage til emnet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Til rally DM - umiddelbart ja, det ser sådan ud... :roll: Men i agilitysammenhænge er det indtil videre stadig som det plejer.... Men kl1 betyder at det kun er for de nye hunde... Karla løber kl2 og 3 :-D

 

Ved du hvilke konkurrencer der kvalificerer til DM i rally? Eller er der nogen af jer, der ved det. Ved LP er det jo kredsprøverne, der kvalificerer. Regner med at få Carla i øvet, så vi har en chance for at kvalificere os der. For jeg regner med at Spot kvalificerer sig i LP, så kunne det jo være fint at have 2 hunde med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvilke konkurrencer der kvalificerer til DM i rally? Eller er der nogen af jer, der ved det. Ved LP er det jo kredsprøverne, der kvalificerer. Regner med at få Carla i øvet, så vi har en chance for at kvalificere os der. For jeg regner med at Spot kvalificerer sig i LP, så kunne det jo være fint at have 2 hunde med.

 

Det er også kredskonkurrencerne i rally

http://dkk.dk/files/pdf/DM_rally_regler_2012~.pdf

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også kredskonkurrencerne i rally

http://dkk.dk/files/pdf/DM_rally_regler_2012~.pdf

 

Men så vidt jeg kunne forstå, så talte Christiansfeld også til DM? Måske er det både kreds og internationale prøver..

 

Anyway, nu har jeg meldt Carla til i øvet - så har vi i hvert tilfælde en chance for at kvalificere os. Såfremt fører ikke laver fejl... hvilket jo hænder :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men så vidt jeg kunne forstå, så talte Christiansfeld også til DM? Måske er det både kreds og internationale prøver..

 

Anyway, nu har jeg meldt Carla til i øvet - så har vi i hvert tilfælde en chance for at kvalificere os. Såfremt fører ikke laver fejl... hvilket jo hænder :oops:

 

Rally-delen var kun kreds-prøve. Det var kun LP-delen, som var international

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har sgu da også svar på det hele - tak for det :blink:

 

Hvad har I meldt til i år?

 

Vi tager en måned ad gangen. Der er så mange arrangementer, så jeg bliver nødt til at vælge.

 

I april skal vi til Ribe Hundevenner på søndag (kun Liva), DGI den 21. (begge) og DCH Ribe den 28 (kun Liva).

 

I maj skal Maggie have sin officielle debut Kr. Himmelfart i Esbjerg, hvor Liva også skal starte. Jeg håber, at Maggie skal tage sig sammen til en god runde, så vi kan komme til DM i begynder-klassen.

 

I Årslev dropper vi rally'en og udstiller i stedet for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi tager en måned ad gangen. Der er så mange arrangementer, så jeg bliver nødt til at vælge.

 

I april skal vi til Ribe Hundevenner på søndag (kun Liva), DGI den 21. (begge) og DCH Ribe den 28 (kun Liva).

 

I maj skal Maggie have sin officielle debut Kr. Himmelfart i Esbjerg, hvor Liva også skal starte. Jeg håber, at Maggie skal tage sig sammen til en god runde, så vi kan komme til DM i begynder-klassen.

 

I Årslev dropper vi rally'en og udstiller i stedet for.

 

 

Det lyder spændende! Glæder mig til at se Maggies debut - vi stiller også op i Esbjerg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder spændende! Glæder mig til at se Maggies debut - vi stiller også op i Esbjerg!

 

Det er meget "hit or miss" med hende stadigvæk.

Hun kan godt, men indimellem kan hun stadig glemme alt, hvad hun har lært og bare helst vil gå og snuse eller kigge på de andre hunde til træning.

Men sådan er det jo med en unghund :mrgreen:

 

Jeg plejer at jokke lidt med, at Liva stadig er i ekspert, når Maggie kommer derop, og at Maggie højst sandsynligt bliver champion før Liva

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvilke konkurrencer der kvalificerer til DM i rally? Eller er der nogen af jer, der ved det. Ved LP er det jo kredsprøverne, der kvalificerer. Regner med at få Carla i øvet, så vi har en chance for at kvalificere os der. For jeg regner med at Spot kvalificerer sig i LP, så kunne det jo være fint at have 2 hunde med.

 

men kan det godt rent logisktisk lade sig gøre? vi snakkede om det sidste år til DCH DM, at hvis man havde kvalificeret sig i 2 forskellige sportsgrene, så ville det faktisk ikke rigtigt kunne lade sig gøre at deltage i begge dele.... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget "hit or miss" med hende stadigvæk.

Hun kan godt, men indimellem kan hun stadig glemme alt, hvad hun har lært og bare helst vil gå og snuse eller kigge på de andre hunde til træning.

Men sådan er det jo med en unghund :mrgreen:

 

Jeg plejer at jokke lidt med, at Liva stadig er i ekspert, når Maggie kommer derop, og at Maggie højst sandsynligt bliver champion før Liva

 

Sådan er det jo med de unghunde :-D Da jeg startede Otto (min ene border) første gang kom han ind på banen og blev helt overnud lykkelig for at se sin gode ven Trine,... som jo var dommer :roll: Det var altså ikke lige meningen, det var faktisk meningen at han skulle arbejde..

 

Carla (tæppetisseren) er så nem. Hun er garvet lydighedshund, så hun kan stort set alle øvelserne perfekt. Her det så fører der er den store udfordring! Fx når fører går den forkerte vej i en 360 grader... :-D Men skidt - vi har det jo sjovt!

 

Det bliver rigtig fedt om 1-2 år når der kommer flere hunde i championklassen. Tror den er super sjov at gå, den klasse!

Link til indlæg
Del på andre sites

men kan det godt rent logisktisk lade sig gøre? vi snakkede om det sidste år til DCH DM, at hvis man havde kvalificeret sig i 2 forskellige sportsgrene, så ville det faktisk ikke rigtigt kunne lade sig gøre at deltage i begge dele.... :vedikke:

 

Altså umiddelbart tænker jeg at det kan lade sig gøre. Jeg er jo eks. også meldt til både LP og Rally i hhv. esbjerg og årslev. Så det burde være muligt. Men om det rent faktisk er, det aner jeg ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså umiddelbart tænker jeg at det kan lade sig gøre. Jeg er jo eks. også meldt til både LP og Rally i hhv. esbjerg og årslev. Så det burde være muligt. Men om det rent faktisk er, det aner jeg ikke...

 

jeg har været meldt til begge dle på en stævnedag - hvor det kunne lade sig gøre - men jeg tænkte DM... :vedikke: Jeg har aldrig været til et DKK DM, så aner ikke hvordan det foregår. Men til DCH DM foregik alting jo "oveni hinanden" - så som udøver nåede man jo faktisk ikke at se nogle af de andre sportsgrene (ihvertfald ikke som agilityudøver)....

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har været meldt til begge dle på en stævnedag - hvor det kunne lade sig gøre - men jeg tænkte DM... :vedikke: Jeg har aldrig været til et DKK DM, så aner ikke hvordan det foregår. Men til DCH DM foregik alting jo "oveni hinanden" - så som udøver nåede man jo faktisk ikke at se nogle af de andre sportsgrene (ihvertfald ikke som agilityudøver)....

 

Jeg har heller aldrig været til DM - aner ikke hvordan det foregår...

Men når man melder til LP og Rally, så falder det også som regel oveni hinanden. Men de er rigtig søde til at vente og tage tid, så man når begge dele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...