Hop til indhold

Det lille håp om en aussie :)


Gæst Bambi
 Share

Recommended Posts

Gæst Bambi

Det her er parringen hvor vi håber at få en lille aussie tæve i blue merle fra. :hjerte:

De bliver parret i Juli, og hvalperne er leveringsklare sadan Oktober/November. :lun:

Tæven er aktiv familiehund i agility og lydighed. Hanhunden er udstilling og hyrdehund. :blink:

 

 

Kullets opdrætter: Wurfplanung

 

Sunnycreeks Destiny To Mahuna "Juno" http://www.mahuna.de/images/stories/junopedi.pdf - Stambog

9.jpg

 

 

 

424056_357719540939025_100001029459363_1135717_886121005_n.jpg

 

 

 

HOF ASCA AKC GCh Wind Spirit Great Messenger ROM-C I ROMX I "Cobb" Cobb Pedigree - Stambog

 

cobbhead_med.jpeg

 

cobb-usasa-07-5-2_med.jpeg

9.jpg

Redigeret af Bambi
Vil nogen hjælpe mig med at slet det vedhæftede minitaurebilled?
Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke nogle skønne, skønne vovser :hjerte::hjerte::hjerte:

Meget :lun:

 

Spændende kombination - jeg håber du får lige hvad du drømmer om :-)

 

Ja det tror jeg også. Tror det kan blive en kombination der stadig giver mig mulighed til hvad jeg ønsker, men samtidigt ikke vil være så krevende at det er svært for min kæreste at håndtere. :blink:

 

Suk :hjerte: hvor er de bare smukke de hunde

Jeg synes tæven specielt er meget smuk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool ! Hvordan kan det være, at du vælger at købe i udlandet (spørger bare nysgerrigt, fordi jeg selv er vild med den race)

 

Hvorfor ikke? Er da ikke anderledes for mig det her, end hvis jeg hentede i Sverige, mens jeg boede i Norge. :-) Mandy bor omkring 6 timer fra hvor vi bor, det er da en lille sød tur for mig og kæresten. Hvorfor er vel lidt fordi jeg havde ingen begrænsninger når jeg kikkede efter et kuld der ville passe mig og min kæreste. Et kuld der ville give mig lidt af hvad jeg ønsket i en aussie, uden at det ville blive alt for meget. Det kan ikke min kæreste håndtere endnu. Min drømmeaussie er den vi kender fra halvtredserne, Las Rocosa, Jay Sisler og Taylor's. Ser gerne jeg får noe fra Mistretta, Las Rocosa, Fairoaks linier efterhånden, men det er aussier med høj arbejdsvilje og noget større krav end hvad jeg har fundet i Tyskland. Jeg er ingen udstillingsperson og jeg ønsker ikke en showaussie. Dette er også et kuld der vil være leveringsklart til vi er klare til at få en hund i hus. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar. Så blev jeg det klogere :-D

 

Det var så lidt! :) Du skal bare skrive til mig hvis du vil have noget information. Jeg har blevet kendt med racen i omkring 5-6 år, været på kursus, seminarer, foredrag og studeret linier, helse og hunde. Blevet kendt med opdrættere af både arbejd, allround og showaussier. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke et par smukke forældre - det kan da vist kun blive nogle lækre hvalpe, der kommer ud af den kombination, hvis temperament osv. også er i orden. :hjerte:

Der skal ikke være noget problem. Både tæve og han er testet op og ned i fysik og psyke. :-) Jeg kender en del af hundene bag moren og kender 1 bror og søster af tæven. Jeg er tryg på dette kuld. :) Jeg er ikke ude efter en udstillingshund, men en rask hund jeg kan arbejde med og hygge med. Men jeg ønsker alligevel en aussie der er racetypisk. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende!

 

Jeg er meget enig med dig - moderen er fantastisk smuk!

Tak! :) Ja hun er, meget feminine træk, tævene i kuldet hvor hun kommer er alle meget feminine. Virkelig smuk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Desværre tog ikke tæven til sig, så der blev ingen hvalp på os i denne omgang :(

Nu venter vi på en chance i Norge fra en opdrætter jeg kender godt. Men der sker nok ikke noget der før i maj-juni måned næste år... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...