Hop til indhold

DKK Roskilde maj 2012


Recommended Posts

Vi kommer lørdag med Humle - Broholmer. Det er hans første udstilling i juniorklassen - og første gang hvor han får konkurrence af en jævnalderne han, så vi er spændte :o)

 

Måske har vi også Petit'erne med - men de skal ikke udstilles..

 

Vi er i Broholmerlejren ved ring 12 - og skal på tidligt (alt for tidligt) om morgenen...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 354
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Dina: jeg er ret sikker på, at alt er udendørs.

 

Nu må vi se om vi kommer på lørdag. Flo lavede eller andet i går, så nu skåner hun det ene bagben. Ih altså, jeg håber det bare lige er noget hurtigt passerende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Soegaard .... tro du det sikkert at slippe os løs blandt aussier ? :klap:

 

Hmmmm...det er ikke sikkert :engel: Kommer du også?? Britt kommer i Aussie-ringen (som er fra morgenstunden lørdag), men har ingen hunde med da hun også skal gå aspirant.

 

@Dina: jeg er ret sikker på, at alt er udendørs.

 

Nu må vi se om vi kommer på lørdag. Flo lavede eller andet i går, så nu skåner hun det ene bagben. Ih altså, jeg håber det bare lige er noget hurtigt passerende.

 

Alt er udendørs......god bedring til Flo!

Link til indlæg
Del på andre sites

:-D Kan det passe det er kl. 15??? Synes jeg havde fundet det et sted, men kan ikke huske hvor.

 

Dogdancing starter kl. 9.15 i store ring. :-)

 

 

 

 

Jeg kommer lørdag til dogdancing og søndag til agility. Når jeg er færdig med at konkurrere, kan jeg måske godt finde på at slå et smut forbi løvelejren. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...