Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sletning

Featured Replies

Besvaret
Men hvad så hvis hele ens indlæg er noget pladder, der ikke har noget at gøre i tråden overhovedet?

Altså - jeg kan jo godt finde ud af at slette hele indlægget i redigering og så eller reklamere med at jeg har skrevet noget pladder :mrgreen: Men det ville da unægteligt være rart hvis jeg kunne slette hele indlægget og ikke behøvede at udstille mig selv :mrgreen:

Man kunne jo også læse indlægget inden man sender det. :-D

• Svar 70
  • Visninger 6,6k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ud af min tråd - det er din skyld jeg har startet den b76.gif

Nøøøj, jeg føler mig speciel nu :engel: En hel tråd bare fordi jeg trykkede på et par taster :cool: :cool:

:mrgreen: :mrgreen: :blink:

Besvaret
Man kunne jo også læse indlægget inden man sender det. :-D

:megaked: Nu ikke så fornuftig og bagklog :mrgreen::blink:

Besvaret
Nøøøj, jeg føler mig speciel nu :engel: En hel tråd bare fordi jeg trykkede på et par taster :cool: :cool:

:mrgreen: :mrgreen: :blink:

Ja, man kan jo betale sig fra meget :pift:

Besvaret
Ja, man kan jo betale sig fra meget :pift:

Betaling :confused: Jamen, skal jeg nu til at have betaling for at være herinde :oops: Det er næsten alt for meget, det burde I virklig ikke, jeg kan næsten ikke tage imod, men hvis I virkelig insisterer, så siger jeg pænt tak for tilbuddet :mrgreen: :mrgreen:

PS: Hvor meget ferie er det nu, du har tilbage :hmm: :engel:

Besvaret
Betaling :confused: Jamen, skal jeg nu til at have betaling for at være herinde :oops: Det er næsten alt for meget, det burde I virklig ikke, jeg kan næsten ikke tage imod, men hvis I virkelig insisterer, så siger jeg pænt tak for tilbuddet :mrgreen: :mrgreen:

PS: Hvor meget ferie er det nu, du har tilbage :hmm: :engel:

:damn: Du har betalt dig fra at kunne slette, men det er jo nok også nødvendigt for dig at kunne det :mrgreen:

Det der P.S. hvor meget relevans har det liiiiige for denne tråd? :evil: men 1 dag idet jeg skal starte på noget vidreuddannelse torsdag og fredag :megaked::megaked::megaked:

Besvaret
:damn: Du har betalt dig fra at kunne slette, men det er jo nok også nødvendigt for dig at kunne det :mrgreen:

Hvor står det, at jeg har betalt så meget som en klejne for at være her :hmm: men jo jeg ér glad for slette tasten :engel: :engel: finder den nyttig :shock:

Det der P.S. hvor meget relevans har det liiiiige for denne tråd? :evil: men 1 dag idet jeg skal starte på noget vidreuddannelse torsdag og fredag :megaked::megaked::megaked:

:ae: :ae: så så tante jeg ville jo ikke gøre dig ked af det :ae: bare mobbe dig lidt :mrgreen:

Besvaret
Hvor står det, at jeg har betalt så meget som en klejne for at være her :hmm: men jo jeg ér glad for slette tasten :engel: :engel: finder den nyttig :shock:

Nu fatter jeg minus :confused: Er du ikke sponsor?? For du er da ikke redaktør vel?? :confused:

:ae: :ae: så så tante jeg ville jo ikke gøre dig ked af det :ae: bare mobbe dig lidt :mrgreen:

:megaked: Ved jeg godt de der ae-nogen hjalp også lidt :blink:

Besvaret
Nu fatter jeg minus :confused: Er du ikke sponsor?? For du er da ikke redaktør vel?? :confused:

Altså i flg. admin er jeg uden liv :megaked:

Har ikke helt grejet om han ved noget jeg ikke gør men burde gøre :hmm: :megaked::mrgreen:

:megaked: Ved jeg godt de der ae-nogen hjalp også lidt :blink:

Altid til tjeneste med trøst :engel::blink:

Besvaret
Altså i flg. admin er jeg uden liv :megaked:

Har ikke helt grejet om han ved noget jeg ikke gør men burde gøre :hmm: :megaked::mrgreen:

Altid til tjeneste med trøst :engel::blink:

Hmmmm - Er du sponsor? Har du sendt penge til H-F?

Besvaret
Hmmmm - Er du sponsor? Har du sendt penge til H-F?

Dét er mellem admin og mig :engel: og evt. min bankmand :???:

:mrgreen: :blink:

Besvaret
Dét er mellem admin og mig :engel: og evt. min bankmand :???:

:mrgreen: :blink:

OK - Tak for svar :5up::blink:

Besvaret
Jeg mener nu også at man kan slette indlæg, men nu kommer jeg da i tvivl... Hmmm tester lige...

Pssstttt - du er redaktør, så du kan godt :mrgreen::blink:

Besvaret
Nu sker det jo at jeg kommer til, at skrive noget værre bladder :mrgreen:

Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan jeg sletter et indlæg.

Tror du at det er et klogt spørgsmål? Det ender jo med at du skal slette det hele :mrgreen: :mrgreen: :engel:

Besvaret
Tror du at det er et klogt spørgsmål? Det ender jo med at du skal slette det hele :mrgreen: :mrgreen: :engel:

HOV HOV

13.gif141.gif

153.gif

Besvaret

:klap: b264.gif :klap:

Besvaret
Nu skal i to opføre jer ordentligt 50.gif

Ja de skal nemlig 3.gif

Besvaret
Hva' mener du??? g020.gif

At dig og tante badante ikke bare kan hygge jer uden mig!!!

Det var nemt at forstå ikk? 187.gif