Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øøøhm jeg tror nok jeg meldte Harald til i stedet, jeg kan ikke huske det :roll:

Det er ikke rigtig min plan at stille Valdemar før næste år, jeg havde ham afsted i sidste måned og han kommer osse om lørdagen i Roskilde, så han lige har været lidt i ringen her mens han er ung. Men jeg har kun plads til 3 hunde i bilen og Valdemar er den der er mest ufærdig, så han må vente lidt, jeg ved jo godt hvad jeg har :slem:

 

Arhhhhh, kommer de smukke kæmper til Roskilde?? :banan: Har du "advaret" os i Roskilde-tråden???:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arhhhhh, kommer de smukke kæmper til Roskilde?? :banan: Har du "advaret" os i Roskilde-tråden???:hmm:

 

Ja vi er afsted med 4 om lørdagen og 3 om søndagen :-)

 

Nej jeg har ikke meldt min ankomst for jeg er i ringen det meste af tiden, så det ender alligevel bare med at folk der vil snakke føler jeg overser dem ikke ikke gider snakke, og sådan er det jo ikke. Jeg har mine egne hunde der skal i ringen + 3-5 stykker i en anden farve, så der er ikke så meget "sidde stille og sludre" tid ;-)

 

Men vi er i ring 7 og er på fra om morgenen begge dage, så man må godt komme forbi og hilse og kigge på kæmper hvis man har lyst, chancen for at jeg har tid til at hilse er størst sidst på dagen, for der er de harlekin og sorte på, og dem tror jeg ikke jeg skal i ringen med nogle af, så der tar vi bare billeder ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi er afsted med 4 om lørdagen og 3 om søndagen :-)

 

Nej jeg har ikke meldt min ankomst for jeg er i ringen det meste af tiden, så det ender alligevel bare med at folk der vil snakke føler jeg overser dem ikke ikke gider snakke, og sådan er det jo ikke. Jeg har mine egne hunde der skal i ringen + 3-5 stykker i en anden farve, så der er ikke så meget "sidde stille og sludre" tid ;-)

 

Men vi er i ring 7 og er på fra om morgenen begge dage, så man må godt komme forbi og hilse og kigge på kæmper hvis man har lyst, chancen for at jeg har tid til at hilse er størst sidst på dagen, for der er de harlekin og sorte på, og dem tror jeg ikke jeg skal i ringen med nogle af, så der tar vi bare billeder ;-)

 

Okay dokay -det er helt fair at melde ud!! Så "nøjes" vi med at beundre kæmper....det er jo jer der skal præstere og have tid og plads til det.....:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabell_

Malou og jeg har været hjemme hos familien i Nordjylland den seneste uge. :lun: Jeg brugte tiden til at skrive min bachelor færdig, og Malou benyttede lejligheden til at udforske den nordjyske natur :hjerte:

 

"Hey mor! Jeg graver lige et hul."

IMG_1303.jpg

 

"Hvad kigger du på? Jeg må gerne, ik'?"

IMG_1302.jpg

 

"Mmmm.. Sol & Strand"

IMG_1292.jpg

 

"Wuhuu! Hvorfor er vi ikke her hver dag?"

IMG_1307.jpg

 

Mmm.. Vesterhavet :lun:

IMG_1279.jpg

 

"Jeg fangede bolden mor! Jeg haaaaar den!"

IMG_1295.jpg

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Lidt fra i dag

 

Lux bagerst, Voodoo, Buzz, koldt vand var lige hvad de havde brug for i den hede der var i dag

IMG_0772.jpg

 

Buzz ender ligesom altid på dybt vand, Daniella var så sød at redde ham flere gange

IMG_0793.jpg

 

Lux, Voodoo, boyfriends :lun:

IMG_0757.jpg

 

IMG_0756.jpg

 

De Luxe

IMG_0754.jpg

 

Motor :lol:

IMG_0737.jpg

 

 

Voodoo, desværre uskarpt, men han ser sød ud alligevel

IMG_0681.jpg

 

Voodoo & Buzz

IMG_0661.jpg

 

IMG_0662.jpg

 

IMG_0664.jpg

 

IMG_0624.jpg

 

IMG_0622.jpg

 

 

Voodoo hjemme hos Missing, vilddyr

IMG_0822.jpg

 

Fine Luxen

IMG_0837.jpg

 

 

Og så skulle vi forsøge os med gruppebillede, desværre glemte jeg altså at omstille kameraet efter actiontur ved vandet, så noget overbelyst. Vi må bare prøve igen næste gang, det gik jo så nemt :mrgreen:

gruppe-3.jpg

 

gruppe-2.jpg

 

gruppe-1.jpg

 

 

 

Tilsidst lykkedes det så, sådan nogenlunde fint :-D

(Buzz, Lux, Motor, Voodoo)

IMG_0866-1.jpg

 

..i et milisekund altså

IMG_0867.jpg

 

IMG_0868.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Buddha, Daniella og Missing : I ser altid ud til at have sådan nogle gode ture sammen :hjerte:

 

Det har vi slet ikke, vi skændes fra vi mødes til vi siger farvel :mrgreen: Ej gas, det er bestemt hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...