Hop til indhold

Se mine piger OG min nye Disney <3


Dinah
 Share

Recommended Posts

Natten er bare gået så fint. De lå tæt alle tre. I aftes sad jeg med dem og aftenhyggede. I nat lå de også sammen og sov:lun:

Rosita er sådan lidt moderen for Coco og KAN blive lidt sur, hvis Coco er for anmasende, men hvis Disney er det, siger hun ingenting og laver heller ikke onde øjne:lun:

 

alle tre.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og lige så svagelig en mand :mrgreen: herligt de trives så godt sammen alle tre.

 

Petrine, de er svagelige, fordi vi to er charmetrolde:mrgreen:

 

 

 

Det har æret en skøn dag, hvor vi endda skulle køre til Rødby og tilbage igen (ialt 4 timer). De skulle ligge sammen i buret, og det gik bare så super.

UNdrer mig stadig lidt over, at Disney må alt omkring Rosita, men hvis Coco gør noget af det samme, så får hun lige overlæderet at se:roll: Måske bare fordi, det er en han:vedikke:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine, de er svagelige, fordi vi to er charmetrolde:mrgreen:

 

 

 

Det har æret en skøn dag, hvor vi endda skulle køre til Rødby og tilbage igen (ialt 4 timer). De skulle ligge sammen i buret, og det gik bare så super.

UNdrer mig stadig lidt over, at Disney må alt omkring Rosita, men hvis Coco gør noget af det samme, så får hun lige overlæderet at se:roll: Måske bare fordi, det er en han:vedikke:.

 

I "min" chihuahua flok, er der altid mest ro når Dolph er der. Ikke at Tweety og Bitten laver så meget ballade. Men med Karla i ligningen kan det godt blive skarpt. Når Dolph er der - så er der ingen der laver ballade. Og hvis de gør, så skal han nok fikse det.

De kan godt være lidt over hinanden - men ingen tager nogen diskussion med ham. Han får ret meget respekt, bare sådan.. pga. dilleren agtig.

Link til indlæg
Del på andre sites

I "min" chihuahua flok, er der altid mest ro når Dolph er der. Ikke at Tweety og Bitten laver så meget ballade. Men med Karla i ligningen kan det godt blive skarpt. Når Dolph er der - så er der ingen der laver ballade. Og hvis de gør, så skal han nok fikse det.

De kan godt være lidt over hinanden - men ingen tager nogen diskussion med ham. Han får ret meget respekt, bare sådan.. pga. dilleren agtig.

 

Ja, men det er nok det samme her. For han gør absolut ingenting - andet end at ha en diller:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Disney "fandt" varmepuden i aftes:mrgreen: Det vidste pigerne ikke helt, hvad de skulle mene om, men efterhånden fik de mast sig ind på puden :lun:[ATTACH=CONFIG]84388[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84389[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84390[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84391[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84392[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84393[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84394[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84396[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84397[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84398[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84399[/ATTACH]

 

Gud, hvor er de dog kære sammen, de tre. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...