Hop til indhold

Se mine piger OG min nye Disney <3


Dinah
 Share

Recommended Posts

Trekløveret er nu samlet igen:lun:

 

Lille Disney er hentet idag, og vi er kommet godt hjem. Pigerne lader til at huske ham:hjerte:

 

NB: Disney er den korthårede:mrgreen:

 

P1030607.jpg

P1030589.jpg

P1030590.jpg

P1030592.jpg

P1030594.jpg

P1030596.jpg

P1030597.jpg

P1030599.jpg

P1030600.jpg

P1030601.jpg

P1030603.jpg

P1030606.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det tog lang tid at overtale manden til Rosita, da jeg jo havde lovet ham, at vi aldrig skulle have hund igen efter Cleo-oplevelsen. Men hende fik jeg. ½ år senere kæmpede min datter og jeg Coco igennem med blod, sved og tårer.

Her efter præsict 1 år ville jeg jo gerne have den sidste fra 3-kløveret. Sender ham en sms og han ringer straks tilbage og siger: "om vi har to eller tre er vel lige meget":shock: Jeg gik nærmest i shok.

Han har så de sidste par uger spurgt til ham eller glædet sig over, hvor fedt det er også at få en korthåret:lol:

 

Her den anden dag foreslog jeg så, om vi skulle finde andet navn end Disney som fx. Speedy, Codi etc, men så siger han minsandten: "Nej, jeg synes Disney passer SÅ fint til en chihuahua":lun: Min mand er jo søøøøød:hjerte:

 

Nu er alle tre samlet igen og pt sidder vi (de tre hunde og jeg) allesammen i den ene ende af sofaen. Hundene snorksover helt tæt sammen:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...