Hop til indhold

Valhronas hvalpe


Valhrona
 Share

Recommended Posts

Orh det må have været en lang fødsel :)

De ser super søde ud :D

 

Det tog kun et par timer med de første 6. Så et par timers pause og så kom de tre sidste indenfor halvanden time, så det gik faktisk stærkt. Og ja de er rigtig søde og man kan se der sker noget hver dag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MartineSophia
Det tog kun et par timer med de første 6. Så et par timers pause og så kom de tre sidste indenfor halvanden time, så det gik faktisk stærkt. Og ja de er rigtig søde og man kan se der sker noget hver dag!

 

Nå det gik da strækt, har ellers hørt noget med at det tog en times tid i gennemsnitet pr. hvalp for en stor hund:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det gik da strækt, har ellers hørt noget med at det tog en times tid i gennemsnitet pr. hvalp for en stor hund:).

 

Tja.. Det har Valhrona tilsyneladende ikke hørt.. :slem:

 

Der gik dog næsten halvandet døgn fra vi troede det skulle være, så lidt ventetid var der..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, hvor er de bare bedårende. :lun: Suk, man bliver jo helt hvalpeskruk, når man ser sådan nogle skønne billeder...

 

Hæ hæ ja det værste er at de bliver mere og mere kære for hver dag der går, nu de efterhånden har fået øjne og er begyndt at stavre rundt og bjæffe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Ja han er lidt kær.. Og stadig til salg! :slem:

Noget som jeg nok desværre ALDRIG får lokket Michael til, det er at få en Labrador - da den kan placeres under kategorien korthåret, fældende hund. Og han har jo en slags medbestemmelse, hvis vi skal have en hund mere, og dét får jeg ham aldrig lokket med til! Sgu egentlig også ringe at mænd de skal have medbestemmelse i dét... :fornaermet: for ih hvor er han dog kær den bette vaps, og deeejlig bløde og runde hvalpemave. Ej, savner Ayos lille runde og bløde hvalpemave.. :hjerte: jaja, uden at fortælle mig noget, så er hun jo gået hen og blevet 7 (!!!!) mdr og slet ikke særlig hvalpeagtig mere. Dét kunne hun da godt lige have informeret mig om sådan sideløbende... hun var jo min lillebitte baby med rund og blød mave - og lige pludselig, så er man på vej til at blive voksen...? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...