Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Må jeg præsentere ...

Featured Replies

Besvaret
  • Forfatter

Zaz lad mig se din numse :lol: ..

Asger har sagt jeg må beholde basserne :banan: også sagde jeg, de skal havde et udendørs bur..

- jaja, skat det køber du bare.

- jamen det er dyrt.

- skidt med det, men køb det først om 1-2 uger, Så vi se sikre på at ingen savner dem !!

Det må være min tidligere mors dag gave :banan:

• Svar 277
  • Visninger 25,9k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

Weeeee! Tillykke til dig og de små basser (med fine numser, der nu er delt med den ganske verden:mrgreen:)

Når nu i sådan smider om jer med underlødigt materiale, vil jeg da gerne bidrage med et billede af denne 15-17 cm lange sten jeg fandt på stranden:lol:

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Besvaret

Fniiiiis!!!! Gik stolt med den hjem fra stranden - folk kiggede også lidt underligt. Men det er altså bare klasse at stå alene på en strand og grine smørret over en sten der ligner en pæk:lol:

Besvaret

Hvor er de bare kære :lun: Jeg elsker kaninunger, de er sååå søde og nuttede :-D Og dem du har fundet er da bare lige lidt ekstra nuser. Håber i finder ud af hvor de hører til, jeg har haft to kaniner der stak af, fordi nabodrengen havde været inde og snakke med dem imens vi ikke var hjemme, og så havde han ikke fået lukket buret ordenligt igen :shock: Vores anden nabo fangede dem heldigvis hurtigt igen, så de sad pænt i buret da vi kom hjem :-D

Det kan dog også sagtens være nogen der bare har dumpet dem, fordi de ikke ville have dem. Der kommer desværre alt for mange kaniner til verden hele tiden :( Og nogle mennesker er bare hjerteløse og sætte dem fri, så klarer de nok sig selv :damn: De bedste ønsker om en god fremtid til de søde små herfra.

Hvis du skal beholde dem, må du hellere ret hurtigt finde ud af præcis hvad køn de har, så der ikke kommer endnu flere kaniner.

Besvaret
  • Forfatter

Gør også alt for at kontakte folk om de kan hjælpe :) ..

Argh, skulle have dem løs i sandkassen. Lux gøede helt vildt i haven, så ville fange ham ind, men nej nej ! Vov vov !!!!

Ser så den mørke stikker af, Lux lige i hælene, den springer ind i hækken. Kan ikke nå den, Lux gør stadig!

Ser en mand på den anden side og spørger om han vil hjælpe. Efter fem min fanger vi den..

Skynder mig over til sandkassen, og den ikke finde den lyse ! Fuck fuck fuck..

Indtil jeg kigger bag noget legetøj, der sidder hun så fint :lun: . Ergo den brune er bandit og den lyse er en engel :) !

De har det godt nu og putter i buret :lol:

Besvaret

Vores kaniner render rundt ude i deres have i regnvejr!!!! Var ellers sikker på de var sarte men de hopper lystigt rundt og hygger sig men hvad de kan vel selv finde ud af det , ku være vi sku lave et kanin forum herinde hihi...

har du overvejet kanin hop det ser totalt sejt ud hehe og elsker deres spring de bare flotte og meget kreative lavet

Besvaret
  • Forfatter

82913392_08052012122352_9018_3.jpg

82913392_08052012122409_6682_3.jpgSe hvad kaninerne får senere.

Idag har jeg lavet en kaningård, mangler bare lige en side :banan: .

Poster nok billeder imorgen. De får det sååå hyggeligt!

Besvaret
  • Forfatter

72918_10151716397080187_861345186_24285453_2016492708_n.jpg

Eller i kan da få et billede af hvordan det ser ud nu.

De får en stooor gård :banan:

Og har lagt net i bunden, så de ikke kan grave sig ud :banan:

536467_10151716396040187_861345186_24285450_676857899_n.jpg

Bevis på Safron er en ballademager.

"hvad, må jeg ikke hoppe herop?"

Besvaret
  • Forfatter

521418_10151719702155187_861345186_24295002_1712224409_n.jpg

Færdig!

Safron og Yoga nyder godt at den nye gård og deres bur.

Og naboens frugtgrene :banan: ..

Besvaret
[ATTACH=CONFIG]84686[/ATTACH]

Færdig!

Safron og Yoga nyder godt at den nye gård og deres bur.

Og naboens frugtgrene :banan: ..

Superflot, Daniella, det ser lækkert ud. :5up:

Besvaret

Wow, du er skide god :-) Herligt kanin land de har fået sig..:mrgreen:

Men, er du ikke bange for at der komme katte ind til dem? Sådan nogen kræ kan jo springe vildt højt..

Og forresten er vild med navnene... Især Yoga:lun:

Besvaret
  • Forfatter

Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: ..

Må se om jeg kan finde en løsning.

det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne :lol: .. så de hedder ninusserne lige nu :mrgreen: ..

Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne :D

Besvaret
Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: ..

Må se om jeg kan finde en løsning.

det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne :lol: .. så de hedder ninusserne lige nu :mrgreen: ..

Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne :D

Go ide med taburet der ud til... Så man rigtig kan sidde der ude og kæle med dem :-)

Er sikker på at du kan komme op med en god løsning sådan at ingen katte kommer ind til dem..

Hvad siger Mikkel til dem?

Besvaret

Hvor er det fint et bur du hasr fået lavet du jo temmelig handy må man sige :mrgreen:

Besvaret

Sikke et fint hjem de har fået :hjerte:

Lige en tanke...kan de selv komme ind og ud af burret? :vedikke:

Besvaret
  • Forfatter

Ved ikke hvad man kan høre imod de katte der hmm..

Tonki, de begge bor i nederste bur sammen lige nu, så der kan de godt springe ud og ind.

De skal bo hver for sig, når de har vænnet sig til at være ude :) ..

Ccc, Mikkel synes de er søde tror jeg, han griner ihvertfald helt vildt når han ser dem, også prøver han at ae dem, men det går ikke så godt :lol: han slår dem lidt i stedet,.

Den lyse er ikke særlig glad idag, da jeg skulle fange dem ind og fangede hende, pev hun helt vildt og var så bange. Hun er stadig ikke helt glad ved mig, selvom jeg har givet hende brød, agurk, blad selleri, skvadderkål, gulerod og grene idag..

Mon hun ikke bare skal vænne sig til at være udenfor ?

Besvaret
  • Forfatter

Linda, Hahahaha ja er faktisk ret handy, godt nok er det ikke super prof lavet, men det virker :D

Besvaret

Dani en god idé med kaniner ligesom med fugle, er at gøre dem vandt til jer mennesker først og gøre dem tamme INDEN i slipper dem fri. For så slipper i for panikken med at fange dem, som kan gøre lige så meget skade for tilliden mellem dig og dyret som hvis det var en hund.

Besvaret
  • Forfatter

Hun har jo været glad for mig da hun var herinde :) og hun er også tilfreds når hun er i mine arme :)

Besvaret
Er også villig til at køre, bare det er stor kbh, eller tæt på.

Er på øen i uge 24, kan så et smut forbi kbh, og glo den brune i kridtet hvis du ikke har fået kønsbestemt ham/hende til den tid...:vedikke: