Hop til indhold

Må jeg præsentere ...


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 277
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

T,

 

Jeg er også glad for informationerne.

Men synds det kommer til at lyde alt for advanceret. Føler bare jeg får afvise at det bet jeg har i jorden nærmest ikke er godt nok osv..

 

----

T, tusinde tak :D ..

Er allerede så glade for dem, og den lille brune er vist rigtig menneskeglad, den hopper hen til mig når jeg nærmer mig buret :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå nå, så skal man have skudt i skoene, at man ikke respekterer andre :roll: Christ...

 

Selvom jeg ikke helt forstår hvordan, skulle det ikke undre mig at du hentyder til mit indlæg :lol: ..... Nej der blev henvist til at selvom J-S, ikke syntes at Daniella passer kaninerne 100% på den måde som hun ønsker sig.. Så har kaninerne det jo ikke skidt på nogen måde, og de er jo i sikkerhed i buret, så det gør ikke noget i mit hovede at nettet ikke er gravet ned til kineserne når de kun er ude at hoppe under opsyn... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvom jeg ikke helt forstår hvordan, skulle det ikke undre mig at du hentyder til mit indlæg :lol: ..... Nej der blev henvist til at selvom J-S, ikke syntes at Daniella passer kaninerne 100% på den måde som hun ønsker sig.. Så har kaninerne det jo ikke skidt på nogen måde, og de er jo i sikkerhed i buret, så det gør ikke noget i mit hovede at nettet ikke er gravet ned til kineserne når de kun er ude at hoppe under opsyn... :-D

Og jeg hentyder til, at det sagtens kan være, at J-S respektere Daniellas måde at holde kaniner på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Og jeg hentyder til, at det sagtens kan være, at J-S respektere Daniellas måde at holde kaniner på...

 

Det syntes jeg ikke det virket som, med det sidste indlæg fra hende af.. som jeg følte mig stødt af på Daniellas vejene.... Men forstår stadig ikke hvordan du fik mit svar lavet om til DU ikke respekteret andre :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay vi slutter diskutionen.

 

Er ikke ude på at gøre nogle sure, er glad for de informationer som j-s gav mig, og er ked af at det lød surt sådan som jeg skrev mine indlæg !

Sorry j-s!

 

Jeg har min måde at håndtere og passe de langørede på. Og jeg synes selv de har det godt. De kunne vel godt have det meeeget bedre, men jeg forsøger at gøre sådan at de har det fantastisk :) .

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvem anklager? :vedikke:

 

Jeg forstod godt hvad Daniella mente med sit indlæg, og synes måske, at der blev overreageret en smule fra anden side. Det var det eneste, jeg måske forsvarede D. lidt overfor.

 

De er ikke så meget for gulerødder ? Lol

 

Har du prøvet med øko-gulerødder? Min kanin nægtede at spise, hvis det var discount eller nogle, jeg havde med hjem fra stalden. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]84686[/ATTACH]

Færdig!

 

Safron og Yoga nyder godt at den nye gård og deres bur.

Og naboens frugtgrene :banan: ..

 

Sikke et par heldige kaniner!

Jeg har altid haft det sådan lidt med kaniner i bur, synes lissom de er lavet til at springe noget mere omkring end hvad sådan et kaninbur tillader, så de her forhold blir jeg da bare rigtig fornøjet af at se :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk selv reddet et par kaniner engang. Var ude at ride i skoven med en veninde. Ved en rasteplads ude ved vejen, fik jeg øje på en sort dværgkanin, og lidt efter dukkede endnu en op. Vi red hjem, og jeg samlede en gruppe af pigerne fra stalden, og kørte dem til rastepladsen. Efter en lille time fik vi fanget dem (jeg var awsome og fik selv fat på begge), og jeg kørte til dyrlægen med dem, hvor de fik en vaccine. Jeg tog dem med hjem, og "redte op" i et ekstrabur, som jeg heldigvis havde.

Jeg kunne ikke beholde dem. De var hanner begge to, og min egen kanin Linus var meget intimideret af, at de var der, selvom de stod uden for hans synsfelt. De sloges også i buret, men heldigvis var det ikke så voldsomt.

 

Det lykkedes mig at få kontakt til et par på Sydsjælland, som havde en hulens masse kaniner, hvoraf mange af dem var reddet. De sagde først, at de ikke havde plads til flere kaniner, men kvinden ombestemte sig, og sagde, at de kunne komme og hente den ene af dem, hvilket jo var stor hjælp. På afhentningsdagen ringede hun og sagde, at de tog begge drenge med hjem. Jeg var SÅÅÅ lettet. :banan: De var bare nogle fantastiske mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

D: Som jeg har forstået det, så har du lagt net under hele bunden, ikke sandt? Så kan ræven jo heller ikke grave sig ind, uanset hvor meget den prøver, så vil den støde på net.

 

Det eneste, du skal være obs på der, er, at nogle nettyper er lidt bløde og dem kan ræven bide over. Men hårdt/stift volierenet kan ræven ikke klare.

 

Jeg synes, det er fornuftigt, at du har dem ude, når du er i nærheden :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...