Hop til indhold

God schæferopdrætter?


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Jeg har en veninde, som leder efter en schæferhvalp. Hun skal kigge på hvalp på lørdag, men den er langhåret, og hun vil helst en korthåret.

Den eneste kennel jeg kan sige god for, har selvfølgelig ingen hvalpe der ikke er reserverede.

Så er der nogle der kan anbefale en god kennel som har hvalpe nu eller meget snart? Det skal være en han og den skal være gul.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer jo lidt an på hvad man går efter.

Her var blandt andet sunde hunde og det som for mig var allervigtigst rare hunde i højsæde da vi skulle have hund.

 

Vi havde først bestilt ved Kennel Kiami - men der kom ikke det vi søgte i deres kuld - så jeg fandt et kuld hos Kennel Egen Denmark og spurgte det første sted vi havde fundet og havde en god dialog med, og det var et godt sted at købe hund.

Det fik vi "grønt lys" for - og jeg har i dag min dejlige Darko!!

 

Det har for os været det rigtige sted at købe, og nu er navnene hermed givet videre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Moderen er vist udstationeret, så ved ikke helt hvor hvalpene ligger. Men ih hvor bliver jeg helt sikkert frygteligt hvalpeskruk når hvalpene kommer :lun:

Nårh... Men nu ved jeg da, at der ligger en schæfer kennel i Langå, når den tid engang kommer :mrgreen:

 

Og ja, selvfølgelig gør du det... Skal du ikke have en lille en? *lokke lokke lokke*

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh... Men nu ved jeg da, at der ligger en schæfer kennel i Langå, når den tid engang kommer :mrgreen:

 

Og ja, selvfølgelig gør du det... Skal du ikke have en lille en? *lokke lokke lokke*

Du lokker den forkerte :mrgreen:

Det er min kæreste der ikke synes det er en god idé, primært fordi han ikke kan se hvordan vi skal kunne have et evt. kommende barn og tre hunde med i bilen, på trods af at jeg lover det bare bliver en lillebitte, knap mærkbar ft. cocker :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stoooor bil? :engel:

 

Gider bare ikke en hel bus. Vil aller helst have en bil på gule plader, så lige nu leder vi efter modeller med tre sæder foran, men dem findes der ikke så mange af.

 

Vi var dog ved at byde på en meget gammel VW Caravelle på auktion i den fineste mintgrønne farve :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille

Da vi fik vores fjerde barn (havde ingen hunde dengang og heller ikke planlagt - fnis nu med 6 hunde i hjemmet) købte vi en Fiat Multipla. Ja ja den var kåret som verdens grimmeste bil, men den var SÅ praktisk :-D Der er 3 sæder foran og 3 sæder bagved samt et rigtig godt bagagerum. Da det er 11 år siden, kan man måske finde en brugt for en fornuftig pris :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vi fik vores fjerde barn (havde ingen hunde dengang og heller ikke planlagt - fnis nu med 6 hunde i hjemmet) købte vi en Fiat Multipla. Ja ja den var kåret som verdens grimmeste bil, men den var SÅ praktisk :-D Der er 3 sæder foran og 3 sæder bagved samt et rigtig godt bagagerum. Da det er 11 år siden, kan man måske finde en brugt for en fornuftig pris :-D

 

Hehe... Forkert tråd? :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Hehe... Forkert tråd? :kys:

 

tror jeg ikke?

 

tænker det var til Louise, der snakkede om 3 sæder foran? :mrgreen:

 

 

 

sådan en lørdag morgen er hård hva, Therese? :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...