Hop til indhold

hejsa jeg er ny


Gæst luna2
 Share

Recommended Posts

Gæst luna2

Jeg er ny, og glæder mig til at deltage her på hf. Jeg har en papillon pige på snart 6 år. Tænkte det kunne være rart at lære nogen at kende herinde, som jeg kan spørge til råds, hygge-snakke med m.m. Så nu må jeg se, om jeg kan finde ud af det herinde!!! Hilsen til alle og på forhånd tak for overbærenhed :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ny, og glæder mig til at deltage her på hf. Jeg har en papillon pige på snart 6 år. Tænkte det kunne være rart at lære nogen at kende herinde, som jeg kan spørge til råds, hygge-snakke med m.m. Så nu må jeg se, om jeg kan finde ud af det herinde!!! Hilsen til alle og på forhånd tak for overbærenhed :genert:

Velkommen til, Luna. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst luna2

Tak til alle jer, der har budt mig velkommen. Det er da skønt!!! Været ude på formiddags-gå-tur. Og må da lige spørge: Hvor er det lovede gode vejr? Dejlig dag til alle:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst luna2

Hej Petrine. Hvor er du heldig. Må være skøøønt med hele 4 af slagsen. Så er der masser af liv i dit hjem kan jeg forestille mig:sjov:. Vi vil også gerne have flere, når vi engang får lidt mere tid til rådighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...