Hop til indhold

Indkøb af slaloms redskaber


ANGI
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
tror det kunne blive et hit!! ham je gtænker på han har lavet "pynt" på pindende ved at bruge isolerings tape i nogle "ringe" oppe i toppen... det ser pisse godt ud!! også på springne... der har han klippet 2 forskellige farver rør og sat det på sådan så der er hvid i midten og så en rundpind inden i, og så 2-3 ca fra det hvide har han sat en ring af hvid isolerings tape det giver en FED finish og koster ingen ting....

 

hårh...jeg bliver fuld af gode ideer...:-D....

 

skal ned til min bror kan jeg se....han sælger alt muligt isenkram i den butik hvor han arbejder...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst boble
Dét gad jeg også godt :-D Men har ingen bil... Får aldrig fragtet det hjem i et tog :lol:

 

nej det kan der værer noget om... kunne ellers værer noget af et syn, med en balance i toget:lol:

 

der må værer andrere der kunne ha lyst til at bygge sammen... prøv evt at efterlyse nogen herinde... det er altid sjovere at "arbejde" når man har selskab... og visse ting er altså nemmest når man har en ekstra hånd...!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
hårh...jeg bliver fuld af gode ideer...:-D....

 

skal ned til min bror kan jeg se....han sælger alt muligt isenkram i den butik hvor han arbejder...:-D

 

husk at ta billeder;-) kunne jo være jeg ku bruge lidt af dine ideer også:-D

 

glæder mig ihvertfald så meget til at komme rigtigt igang igen... men det øs regner:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
husk at ta billeder;-) kunne jo være jeg ku bruge lidt af dine ideer også:-D

 

glæder mig ihvertfald så meget til at komme rigtigt igang igen... men det øs regner:damn:

 

Det vil jeg gøre...:-D....tror jeg skal prøve at lave en overlægger med farvet rør-isolering sat på pvc eller rundstok...det bliver det absolut blødeste agility udstyr ever...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Det var nemlig også sådan jeg tænkte de kunne laves...og så lige lakere træspidsen, så kan det holde til nogle gange i jorden da...:-D

 

er ik sikker på jeg har plads til at lave alle....men det er fristende at se om ik man kunne lave nogle pæne slalompinde og spring(ikke a-) men de andre...:-D

 

kom lige til at tænke på at du kan "hærde spissen" ved at stikke den ind i ild, og så skrabe det sorte af, gør det nogle gange så "lukker træet sig" og hvis du så samtidigt giver det noget lak til sidst så har du virkeligt gjordt dit forarbejde godt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Det vil jeg gøre...:-D....tror jeg skal prøve at lave en overlægger med farvet rør-isolering sat på pvc eller rundstok...det bliver det absolut blødeste agility udstyr ever...:-D

 

HOV... det var sku da en genial ide!! og chancen for at den knækker er jo så lige pludseligt minimal...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
HOV... det var sku da en genial ide!! og chancen for at den knækker er jo så lige pludseligt minimal...

 

ja og man kan godt få det i alle mulige farver...så er det godt nok ikke rør-isolering det bliver kaldt, men er vist en slags vandlegetøj til børn...men det er samme materiale og med hul i...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
ja og man kan godt få det i alle mulige farver...så er det godt nok ikke rør-isolering det bliver kaldt, men er vist en slags vandlegetøj til børn...men det er samme materiale og med hul i...:-D

 

ok spændende... det kunne blive super flot.. hvad farver fås det i??? og hvad koster det??? tænker at det måske også kunne bruges til slalom??? så en gang en film på youtupe hvor slalom pindende var sådan lidt fjederende så de bevægede sig i "bunden" speekeren sage i filmen at det var sundere for hundens ryg... er det måske noget du kunne ha en ide til???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
ok spændende... det kunne blive super flot.. hvad farver fås det i??? og hvad koster det??? tænker at det måske også kunne bruges til slalom??? så en gang en film på youtupe hvor slalom pindende var sådan lidt fjederende så de bevægede sig i "bunden" speekeren sage i filmen at det var sundere for hundens ryg... er det måske noget du kunne ha en ide til???

 

Skal lige ned og se i dag eller mandag...:-D...kan nemlig ik finde det online, men stod med et i hånden så sent som i går...hehe...

 

Tror det med fjeder bliver for kompliceret for mig, men jeg synes tanken er rigtigt god...har haft sådan en boksebold der fungerede på den måde...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BrunBisse

 

Jeg vil have en 12 pinds slalom til at træne på - og selv om jeg syntes denne er den lækreste. Så er det nok lidt overkill i forhold til mig og mit behov.

 

Det er ellers en super slalom og meget let og stabil. :klap:

Hele banen inkl skinner kan bæres på én gang. Ønsker du flere billeder kan jeg sende det til dig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Det er ellers en super slalom og meget let og stabil. :klap:

Hele banen inkl skinner kan bæres på én gang. Ønsker du flere billeder kan jeg sende det til dig

 

har du sådan en eller forhandler du dem???

Link til indlæg
Del på andre sites

Dog father: Man må jo bøje sig for kreativitet, når den flyder - så det er helt ok :)

Og ideen med gør det selv er ikke hverken dum eller dårlig, men ind i mellem bliver jeg så doven at jeg gerne vil betale mig fra ting *G*

 

BrunBisse: eftersom det er din online shop jeg linker til, så jeg kan sagtens forstå at du er fortaler for den. Men 3500 kr + levering er lige dovent nok selv efter min standard.

 

Jeg har været forbi Netto og endte med at købe 2 x 12 pinde, så kan jeg få min 12 pinds i ens farvet og have både 16 og 20 pinde at træne på for at få rigtig knald på 12 pinds.

 

Så tak for input - og særligt til Rams for netto tippet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Dog father: Man må jo bøje sig for kreativitet, når den flyder - så det er helt ok :)

Og ideen med gør det selv er ikke hverken dum eller dårlig, men ind i mellem bliver jeg så doven at jeg gerne vil betale mig fra ting *G*

 

BrunBisse: eftersom det er din online shop jeg linker til, så jeg kan sagtens forstå at du er fortaler for den. Men 3500 kr + levering er lige dovent nok selv efter min standard.

 

Jeg har været forbi Netto og endte med at købe 2 x 12 pinde, så kan jeg få min 12 pinds i ens farvet og have både 16 og 20 pinde at træne på for at få rigtig knald på 12 pinds.

 

Så tak for input - og særligt til Rams for netto tippet :)

 

dejligt at du fik det du søgte... der skulle vel ikke også være tundler og pose??? det mangler jeg nemlig:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men den slalom der linkes til på første side til 3.500 kr eller deromkring, det kan H.P. Dinesen altså gøre billigere.

Vi købte vores agilityredskaber hos ham og tunneler og pose blev så indkøbt i Tyskland. Jeg mener ikke slalommen kostede mere end omkring 1500 + moms og det er den type som de fleste bruger - også til konkurrencer.

 

Hjemmelavede forhindringer er jo en rigtig god idé - forudsat, at de bliver lavet, så de er sikre for hunden og sådan en størrelse som elektrikerrør er desværre et produkt, som kan give nogle rigtig grimme skader og de bør ikke bruges som hverken overlægger eller slalompinde.

Jeg ved godt, at de er billige og nemme at arbejde med, men jeg syntes ikke det er noget, som man bør anbefale, når der findes alternativer.

 

Skal det være billigt, så tror jeg nærmere, at et bundt tentorpæle fra Harald Nyborg vil være bedre - selvom de er lidt tungere at slæbe rundt på, så knækker de ikke og man risikerer derfor ikke, at der går hul i hunden, hvilket er problemet med elektrikerrørerne.

Som overlægger kan rundstokke fint gå an - de kan fåes i metermål i den lokale tømmerhandel.

 

Når alt det her så er sagt, så prøv at kontakte Dinesen - hans nummer kan findes på Ribe hundevenners hjemmeside - han er bestemt ikke dyr med hans redskaber og de er lavet til at beskytte hunde og holder i evigheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det kan der værer noget om... kunne ellers værer noget af et syn, med en balance i toget:lol:

 

der må værer andrere der kunne ha lyst til at bygge sammen... prøv evt at efterlyse nogen herinde... det er altid sjovere at "arbejde" når man har selskab... og visse ting er altså nemmest når man har en ekstra hånd...!!

Haha ja... Skal næsten bestille en hel kupe til alt det :-D

 

Og det var jo det jeg gjorde... :lol: Spurgte herinde... Boble, du lever da vist i din egen lille... boble... :genert:

 

:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men den slalom der linkes til på første side til 3.500 kr eller deromkring, det kan H.P. Dinesen altså gøre billigere.

Vi købte vores agilityredskaber hos ham og tunneler og pose blev så indkøbt i Tyskland. Jeg mener ikke slalommen kostede mere end omkring 1500 + moms og det er den type som de fleste bruger - også til konkurrencer.

 

Hjemmelavede forhindringer er jo en rigtig god idé - forudsat, at de bliver lavet, så de er sikre for hunden og sådan en størrelse som elektrikerrør er desværre et produkt, som kan give nogle rigtig grimme skader og de bør ikke bruges som hverken overlægger eller slalompinde.

Jeg ved godt, at de er billige og nemme at arbejde med, men jeg syntes ikke det er noget, som man bør anbefale, når der findes alternativer.

 

Skal det være billigt, så tror jeg nærmere, at et bundt tentorpæle fra Harald Nyborg vil være bedre - selvom de er lidt tungere at slæbe rundt på, så knækker de ikke og man risikerer derfor ikke, at der går hul i hunden, hvilket er problemet med elektrikerrørerne.

Som overlægger kan rundstokke fint gå an - de kan fåes i metermål i den lokale tømmerhandel.

 

Når alt det her så er sagt, så prøv at kontakte Dinesen - hans nummer kan findes på Ribe hundevenners hjemmeside - han er bestemt ikke dyr med hans redskaber og de er lavet til at beskytte hunde og holder i evigheder.

Jeg har 5 letvægtsspring fra ham af, som jeg er meget glad for, og han kan kun anbefales.

Men lige i det her tilfælde syntes jeg stadig dog at det vil være overkill :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Haha ja... Skal næsten bestille en hel kupe til alt det :-D

 

Og det var jo det jeg gjorde... :lol: Spurgte herinde... Boble, du lever da vist i din egen lille... boble... :genert:

 

:kys:

 

nåååree ja:stupid: er vist lidt glemsom:lol: men har et hjerte af guld selv om min hukommelse er som en hullet si....:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

H.P. Dinesen sælger også enkelte pinde til at stikke i jorden. Det er massive hvide plastikpinde, der kan give sig lidt, med et spyd i jern for neden. De holder godt og står rimelig fast. Mener de koster kr. 25,- pr stk. - kr. 300 for 12 styk. Vores klub køber dem og sælger dem til hundeførerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...