ANGI Skrevet Maj 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 18, 2012 Jeg vil lige høre om der er nogle der har nogle gode anbefalinger, Jeg vil have en 12 pinds slalom til at træne på - og selv om jeg syntes denne er den lækreste Komplet Slalombane - Agility Så er det nok lidt overkill i forhold til mig og mit behov. Jeg har så fundet et lidt mere prisvenligt alternativ, selvom det selvfølgelig ikke er med stativ Agility slalom pinde (Jeg vil rigtig gerne have ensfarvede pinde) Er der nogen der har andre gode og konkrete bud ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 hmmmm altså jeg har købt ganske alm rundpinde til 16,5 kr pr meter så det giver 198 kr for 12 pinde a 1 m's længde så har jeg købt 5 litter maling til 350 kr du skal nok kun bruge 1 litter eller retter ½ litter men det er jeg ikke sikker på man kan få...:hmm: menn det kræver selvfølgeligt lidt "knofedt" men man bliver dobbelt så glad for det syntes jeg:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 de er ikke helt færdige... fordi jeg vil ha dem 2 farvet... men det har ikke taget mange minutter at save dem ud (gjorde jeg i trælasten) og så male dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Kæmpe mikado skulle også være et billigt alternativ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 hmmmm altså jeg har købt ganske alm rundpinde til 16,5 kr pr meter så det giver 198 kr for 12 pinde a 1 m's længde så har jeg købt 5 litter maling til 350 kr du skal nok kun bruge 1 litter eller retter ½ litter men det er jeg ikke sikker på man kan få...:hmm: menn det kræver selvfølgeligt lidt "knofedt" men man bliver dobbelt så glad for det syntes jeg:hjerte: ved godt jeg er lidt sent ude...men har du overvejet spray? Sådan en dåse til en 20-30kr. burde kunne klare et par pinde da... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Jeg har så købt et sæt i netto for 199 kr og indtil videre fungerer de upåklageligt:-) Jeg købte dem for 3 ugers tid siden og de er vist stadigvæk ikke udsolgt i min netto, så du kan være heldig at finde dem i en netto nær dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ANGI Besvaret Maj 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Boble: Jeg har har kigget på dine, men umiddelbart foretrækker jeg plastik og at der er rigtigt spyd i bunden. The Dogfather: Jeg har mikado i kæmpe udgave, og det er også fint til noget, det er ikke helt velegnet når man skal træne en hund til at "jerne" igennem en slalom. Ram: Er det ikke et af de små sæt med 4 eller 6 pinde i ? Men jeg vil da kigge forbi Netto i dag så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Nix, der var 12 pinde i mit sæt og de er af plastik. Det største minus er, at de er i svenskerfarver:-p Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Vi har 12 pinde i plastik(ikke rør som fx nettos, men massivt plastik). Aner ikke hvad de hedder men de holder bare. Det er de samme vi bruger i klubben til indlæring af slalom. Det jeg godt kan lide med dem er at de også holder til at man vrider i dem. Der står horizontal long life på dem. Vil tro vi har haft dem i omkring 6 år og de holder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 ved godt jeg er lidt sent ude...men har du overvejet spray? Sådan en dåse til en 20-30kr. burde kunne klare et par pinde da... :lol:ja har lige læst mit indlæg igen og kan godt forstå din udmælding... og tak for den:5up: men har købt 5 litter fordi vi er ved at lave en "hel AG bane" er igang med at lave slalum, A, balance og skal også ha lavet 3 spring, vippe, flyv og hjul så skal nok få brugt de 5 litter... her er et billede af det vi nåede i går... det er stadigt ikke færdigt... og lige nu regner det:megaked: så med mindere det klarer op ¨år vi ikke lavet noget idag har lige været ude og male (under halvtag) men det tørrere jo stadigt LLLLLLAAAAAAANGSSSOOOOOOOMMMMMT Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 :lol:ja har lige læst mit indlæg igen og kan godt forstå din udmælding... og tak for den:5up: men har købt 5 litter fordi vi er ved at lave en "hel AG bane" er igang med at lave slalum, A, balance og skal også ha lavet 3 spring, vippe, flyv og hjul så skal nok få brugt de 5 litter... her er et billede af det vi nåede i går... [ATTACH=CONFIG]85392[/ATTACH] det er stadigt ikke færdigt... og lige nu regner det:megaked: så med mindere det klarer op ¨år vi ikke lavet noget idag har lige været ude og male (under halvtag) men det tørrere jo stadigt LLLLLLAAAAAAANGSSSOOOOOOOMMMMMT Årh det er cool........ja jeg kunne ik helt forstå det, for jeg er ret overbevist om at den mængde kunne male f.eks. et par biler(hvis man vil rulle en bil...) Men det er da det fedt projekt, og så forstår jeg bedre malingen.... har lagt vågen et par timer i nat og tænkt på hvad jeg mon selv ville kunne lave slalompinde til rent prismæssigt...og kom så til at tænke på om man kunne lave dem af PVC-rør...så jeg tror jeg skal i jem og fix en af dagene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Årh jeg gad godt lige have sådan nogle agility redskaber i haven... Gud, hvor bliver jeg ruineret af at have fået hund, med alt det jeg bare må eje... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Årh det er cool........ja jeg kunne ik helt forstå det, for jeg er ret overbevist om at den mængde kunne male f.eks. et par biler(hvis man vil rulle en bil...) Men det er da det fedt projekt, og så forstår jeg bedre malingen.... har lagt vågen et par timer i nat og tænkt på hvad jeg mon selv ville kunne lave slalompinde til rent prismæssigt...og kom så til at tænke på om man kunne lave dem af PVC-rør...så jeg tror jeg skal i jem og fix en af dagene... Hehehe... ADHD hjernen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Hehehe... ADHD hjernen? Fuldstændig....heldigvis har jeg et par meter af noget kraftigt rør som kan bruges til andet sjovt...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Gad godt være lidt mere handy lige nu... Jeg vil også have agilityredskaber, men de er dyyyyre... Hey handy hf-folk... Jeg giver en middag og en øl eller to, hvis nogen kommer og hjælper mig med at bygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Fuldstændig....heldigvis har jeg et par meter af noget kraftigt rør som kan burges til andet sjovt...hehe Så det laver du slalom pinde af eller hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Så det laver du slalom pinde af eller hvad? Nej de her rør er 5-6cm i diameter...overvejer om ik man kan lave et par spring.......men regnen skal stoppe før jeg kaster mig ud i noget i dag.....hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Nej de her rør er 5-6cm i diameter...overvejer om ik man kan lave et par spring.......men regnen skal stoppe før jeg kaster mig ud i noget i dag.....hehe Nårh Det er også sjovt Jeg lavede spring hjemme i den gamle have med de gamle hunde ud af et kosteskaft uden kost og et par kasser og sådan lidt... Hehe... Så hyggede vi lidt med det om sommeren Og ja, møgregn... Fis af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Årh det er cool........ja jeg kunne ik helt forstå det, for jeg er ret overbevist om at den mængde kunne male f.eks. et par biler(hvis man vil rulle en bil...) Men det er da det fedt projekt, og så forstår jeg bedre malingen.... har lagt vågen et par timer i nat og tænkt på hvad jeg mon selv ville kunne lave slalompinde til rent prismæssigt...og kom så til at tænke på om man kunne lave dem af PVC-rør...så jeg tror jeg skal i jem og fix en af dagene... jeg har en bekendt der har købt elektrikker rør (mener jeg det hedder) og sat rundpinde ind i det... det gør dem totalt brudsikkere... han har været SUPER HÅRD ved dem i snart 3 år... og de er stadigt i TOP STAND, han spissede træ enden og satte røret op over og har lukket det af i toppen med en plast knup der er købt til sådan nogle rør... har selv haft tænkt på at gøre ham det efter men vil gerne ha at slalumen matcher rasten af banen... tror du vil kunne tjæne en pæn skilling hvis du laver sådan nogle pinde... har hørt flere der gerne vil ha dem... og selv om jeg nyder at lave mine egne så har jeg ikke lyst til at lave dem på bestilling... som venne tjenester jo helt ok... men ikke som "erhverv" men hvorfor stoppe med slalumen... hvad med at lave alle redskaberne til AG...??? der er jo stor forespørgelsel på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Gad godt være lidt mere handy lige nu... Jeg vil også have agilityredskaber, men de er dyyyyre... Hey handy hf-folk... Jeg giver en middag og en øl eller to, hvis nogen kommer og hjælper mig med at bygge du bor desværrer alt for langt væk... men du er velkommen her så kunne vi bygge sammen det kunne da værer super hyggeligt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 jeg har en bekendt der har købt elektrikker rør (mener jeg det hedder) og sat rundpinde ind i det... det gør dem totalt brudsikkere... han har været SUPER HÅRD ved dem i snart 3 år... og de er stadigt i TOP STAND, han spissede træ enden og satte røret op over og har lukket det af i toppen med en plast knup der er købt til sådan nogle rør... har selv haft tænkt på at gøre ham det efter men vil gerne ha at slalumen matcher rasten af banen... tror du vil kunne tjæne en pæn skilling hvis du laver sådan nogle pinde... har hørt flere der gerne vil ha dem... og selv om jeg nyder at lave mine egne så har jeg ikke lyst til at lave dem på bestilling... som venne tjenester jo helt ok... men ikke som "erhverv" men hvorfor stoppe med slalumen... hvad med at lave alle redskaberne til AG...??? der er jo stor forespørgelsel på dem Det var nemlig også sådan jeg tænkte de kunne laves...og så lige lakere træspidsen, så kan det holde til nogle gange i jorden da... er ik sikker på jeg har plads til at lave alle....men det er fristende at se om ik man kunne lave nogle pæne slalompinde og spring(ikke a-) men de andre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Nej de her rør er 5-6cm i diameter...overvejer om ik man kan lave et par spring.......men regnen skal stoppe før jeg kaster mig ud i noget i dag.....hehe det ville de da sikkert være geniale til!! som overlæggere ik?? eller som "pynt" i siderne??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 det ville de da sikkert være geniale til!! som overlæggere ik?? eller som "pynt" i siderne??? Overlæggere...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 du bor desværrer alt for langt væk... men du er velkommen her så kunne vi bygge sammen det kunne da værer super hyggeligt!!! Dét gad jeg også godt Men har ingen bil... Får aldrig fragtet det hjem i et tog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Det var nemlig også sådan jeg tænkte de kunne laves...og så lige lakere træspidsen, så kan det holde til nogle gange i jorden da... er ik sikker på jeg har plads til at lave alle....men det er fristende at se om ik man kunne lave nogle pæne slalompinde og spring(ikke a-) men de andre... tror det kunne blive et hit!! ham je gtænker på han har lavet "pynt" på pindende ved at bruge isolerings tape i nogle "ringe" oppe i toppen... det ser pisse godt ud!! også på springne... der har han klippet 2 forskellige farver rør og sat det på sådan så der er hvid i midten og så en rundpind inden i, og så 2-3 ca fra det hvide har han sat en ring af hvid isolerings tape det giver en FED finish og koster ingen ting.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts