Gæst Miss_menelli Skrevet Maj 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2012 Som løve elsker.... Eller homo.... Ved det ikke helt. :hmm: Men dagen i dag, blev i hvertfald dagen, hvor han mødte og forelskede sig i Ace. Den havde jeg ikke set komme - Var godt klar over, at Ace nok skulle blive accepteret, men at Bamse ville smide sig på gulvet, lave playbow, gøre sig til på alle mulige og umulige måder, for at vinde Ace's gunst, havde jeg alligevel ikke regnet med Kaia var pænt utilfreds med, at drengene kun viste hinanden opmærksomhed og stakkels Ace synes vist det var liiiiige voldsomt nok med alle de tilnærmelser til sidst Men der kom da lidt billeder ud af besøget, trods det elendige fotovejr: Og det var det.... Bamse var så også et eksempel på HVOR træls et stressdyr kan være, når der både er godbidder og lækker, lækker løve i farvandet - Tror han sover godt i nat, sådan som han kørte op i det røde felt hele tiden Skal dog hilse fra Bamse og sige, at han savner Ace og Ace gerne må flytte ind her, hvis han vil Kaia.... Not so impressed.... Vil have Bamse for sig selv (ps. ved ikke hvorfor det første billede ikke vil blive stort - Men det vil det bare ikke ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MieJ Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 AHAHAhahahahaaaa Hold nu op, det er et sjovt billede! Han ligner et egern der har stoppet kinderne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ace har haft en FANTASTISK dag og har snorkboblet siden han kom i bilen (pånær da jeg hurtigt skulle i Lidl og han fandt en åben pakke Oreos ) Tak for en dejlig dag!! AHAHAhahahahaaaaHold nu op, det er et sjovt billede! Han ligner et egern der har stoppet kinderne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ace har haft en FANTASTISK dag og har snorkboblet siden han kom i bilen (pånær da jeg hurtigt skulle i Lidl og han fandt en åben pakke Oreos ) Tak for en dejlig dag!! Selv tak - Tornadoerne ligger og bobler sødt nu og er dejlig rolige. Kunne ellers næsten komme i tvivl om det kunne lade sig gøre, efter Bamses fantastiske demonstration af, hvordan et stressdyr opføre sig Hihi.... Er ellers enig i beskrivelsen Er faktisk bare pave stolt af Bamse.... På trods af stress i vildskab (tildels min skyld pga. godbidder og træningsvest) så er det bare kæmpe stort, at han i den grad prøvede at overtale Ace til at være hans nye bedsteste-bedste ven Det var ikke sket for bare et år eller to siden! Så selv en gammel hund, kan lære både nye tricks og nye adfærdsmønstre :klap: Selvom han nok aldrig helt kommer til at mestre møder med nye hunde til UG, så går det virkelig den rigtige vej :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Selv tak - Tornadoerne ligger og bobler sødt nu og er dejlig rolige.Kunne ellers næsten komme i tvivl om det kunne lade sig gøre, efter Bamses fantastiske demonstration af, hvordan et stressdyr opføre sig Hihi.... Er ellers enig i beskrivelsen Er faktisk bare pave stolt af Bamse.... På trods af stress i vildskab (tildels min skyld pga. godbidder og træningsvest) så er det bare kæmpe stort, at han i den grad prøvede at overtale Ace til at være hans nye bedsteste-bedste ven Det var ikke sket for bare et år eller to siden! Så selv en gammel hund, kan lære både nye tricks og nye adfærdsmønstre :klap: Selvom han nok aldrig helt kommer til at mestre møder med nye hunde til UG, så går det virkelig den rigtige vej :5up: Så slem synes jeg nu ikk han var, men det var selvfølgelig heller ikk mig han klistrede til Bamse var da suuuper god! Og jeg var/er ikk i tvivl om din stolthed, da det var tydeligt hvor imponeret du var over ham, lille LamseBamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Dejlige billeder af dem alle 3. Jamen, der er da vist ikke nogen hunde, som tornadoerne ikke byder velkommen med åbne arme. Det fremgår i hvert fald tydeligt af billederne hvor exet bamse er over Ace. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Og det med Ace, vælger jeg at ignorerer..... *puuhhaaa!* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Så slem synes jeg nu ikk han var, men det var selvfølgelig heller ikk mig han klistrede til Bamse var da suuuper god! Og jeg var/er ikk i tvivl om din stolthed, da det var tydeligt hvor imponeret du var over ham, lille LamseBamse Hehe... Iforhold til hvor roooolig og nem han plejer at være, så var han en ren pestilens Men vælger at tro, det bare var forelskelsen der gjorde ham kulret Og havde du set hvordan Bamse ellers har været, så er det STORE sager, at han ligefrem smider sig på gulvet og lader sig blive gnavet i, af en anden hanhund Dejlige billeder af dem alle 3. Jamen, der er da vist ikke nogen hunde, som tornadoerne ikke byder velkommen med åbne arme. Det fremgår i hvert fald tydeligt af billederne hvor exet bamse er over Ace. :hjerte: Tjooo.... De er nu søde nok. Men det er ikke ligefrem en selvfølge og man skal ikke være en stor sort hanhund, så bliver man som regel ædt af Bamse.... Eller endnu værre - En schæfer (så er køn underordnet ) Men Ace... uha, uha! Og det med Ace, vælger jeg at ignorerer..... *puuhhaaa!* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Bamse var da bare oversvømmet med forelskelse, det var da derfor Men det var tydeligt på dit kropssprog at det ikke var normen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Bamse var da bare oversvømmet med forelskelse, det var da derfor Men det var tydeligt på dit kropssprog at det ikke var normen Ja, var liiidt på mærkerne, fordi han altså ikke plejer at være så opsøgende overfor andre hunde, medmindre de er i løbetid, eller fordi han har tænkt sig at æde dem Såeeee....... Han tog lige røven på mig, min kære gamle Bamsemand Nu skal han så bare lige lære at styre sin forelskelse Men én ting af gangen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Noget jeg vil benægte resten af mit liv: er altså også lidt forelsket i Ace:hjerte: Han ser da bare skøn og dejlig ud. Og det kommer fra mig, der principielt synes at små hunde er rotter:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Stakkels Kaia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Skønne, skønne billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2012 Ja, var liiidt på mærkerne, fordi han altså ikke plejer at være så opsøgende overfor andre hunde, medmindre de er i løbetid, eller fordi han har tænkt sig at æde dem Såeeee....... Han tog lige røven på mig, min kære gamle Bamsemand Nu skal han så bare lige lære at styre sin forelskelse Men én ting af gangen! Hellere "jeg er så forelsket at jeg ikk kan styre mig :ivrig:" end *Lorte kræ, døøøø!" Noget jeg vil benægte resten af mit liv: er altså også lidt forelsket i Ace:hjerte: Han ser da bare skøn og dejlig ud. Og det kommer fra mig, der principielt synes at små hunde er rotter:mrgreen: Ace er også dejlig!! Er heller ikk normalt til små hunde (racén for mig er grand danois), men Ace hár bare et eller andet, jeg ikk kan sætte fingeren på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts